مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند

[ad_1]

مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند

دانش > فناوری‌ - کالیفرنیا> فناوری روبات خوانشگر شرکت Movidius قرار است با دوربین‌های مداربسته هوشمند شرکت Hikvision ادغام شود؛ به این ترتیب چشم دیجیتال به‌وجود می‌آید که می‌تواند حتی پیامک رهگذر‌ها را نیز بخواند.

این فناوری به دوربین‌های یاد‌شده اجازه می‌دهد همه‌‌چیز از بسته‌های مشکوک تا رانندگان حواس‌پرت و حتی پیامک رهگذران را شناسایی کند. دوربین‌های مداربسته Hikvision قادر به دستیابی به دقت 99‌درصدی در تشخیص جزئیات است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند



لینک منبع :مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند

مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/350641/Science/Hi-Tech‏ - ذخیره شده 25 ا کتبر 2016 ... مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند. دانش > فناوری‌ - کالیفرنیا> فناوری روبات خوانشگر شرکت Movidius قرار است با دوربین‌های مداربسته هوشمند ... مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/25/1531688‏ 25 ا کتبر 2016 ... این فناوری به دوربین‌های یاد‌شده اجازه می‌دهد همه‌‌چیز از بسته‌های مشکوک تا رانندگان حواس‌پرت و حتی پیامک رهگذران را شناسایی کند. دوربین‌های مداربسته ... شهر الکترونیک یزد - گروه‌های خبری - مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند www.yazdtoday.com/SC.php?type=component_sections&id=5...‏ 26 ا کتبر 2016 ... فناوری روبات خوانشگر شرکت Movidius قرار است با دوربین‌های مداربسته هوشمند شرکت Hikvision ادغام شود؛ به این ترتیب چشم دیجیتال به‌وجود ... مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند | خبروان khabarone.ir/news/4399829‏ 25 ا کتبر 2016 ... کالیفرنیا> فناوری روبات خوانشگر شرکت movidius قرار است با دوربین‌های مداربسته هوشمند شرکت hikvision ادغام شود؛ به این ترتیب چشم ... هرلحظه، مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/مداربسته‌ها-پیامک‌تان-را-هم-می‌خوانند‏ 25 ا کتبر 2016 ... این فناوری به دوربین‌های یاد‌شده اجازه می‌دهد همه‌‌چیز از بسته‌های مشکوک تا رانندگان حواس‌پرت و حتی پیامک رهگذران را شناسایی کند. دوربین‌های مداربسته ... جی نیوز - مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند jnews.jamaran.ir/news/id/1468112‏ 27 ا کتبر 2016 ... مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند. گردآوری جی نیوز : . این فناوری به دوربین‌های یاد‌شده اجازه می‌دهد همه‌‌چیز از بسته‌های مشکوک تا رانندگان حواس‌پرت و ... مداربسته ها پیامک تان را هم می خوانند - شبکه اینترنتی آفتاب mcp.mixna.ir/news/422772986246.html‏ - ذخیره شده 25 ا کتبر 2016 ... کالیفرنیا> فناوری روبات خوانشگر شرکت Movidius قرار است با دوربین های مداربسته هوشمند شرکت Hikvision ادغام شود؛ به این ترتیب چشم ... دوربین های مداربسته ای که پیامک رهگذران را شناسایی می کند www.ion.ir/News/141753.html‏ 26 ا کتبر 2016 ... ایران آنلاین-دوربین های مداربسته ای که پیامک رهگذران را شناسایی می کند : : ... 11:01 |. شناسه خبر: 141753. مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند ... مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند | پرتال جامع تایا taya.ir/مداربسته‌ها-پیامک‌تان-را-هم-می‌خوانند__a-434987.aspx‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2016 ... کالیفرنیا> فناوری روبات خوانشگر شرکت Movidius قرار است با دوربین‌های مداربسته هوشمند شرکت Hikvision ادغام شود؛ به این ترتیب چشم ... مفتا | مرور رسانه ها، ۵ آبان ۹۵ mfta.ir/media-review/مرور-رسانه-ها،-5-آبان-95‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2016 ... مداربسته‌ها پیامک‌تان را هم می‌خوانند. همشهری: فناوری روبات خوانشگر شرکت Movidius قرار است با دوربین‌های مداربسته هوشمند شرکت Hikvision ادغام ...