مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین جاذبه های توریستی گردشگری برزیل

[ad_1]

بازی‌های المپیک فرصت مناسبی برای سفر به برزیل بود اما اگر هنوز هم قصد سفر به این کشور زیبا را دارید چیز زیادی را از دست نداده‌اید و بهتر است بعد از آشنایی با برترین جاذبه‌های توریستی برزیل آماده سفر شوید.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ برزیل وسیع ترین کشور امریکای جنوبی، دامنه گسترده ای از مناطق و مراکز تفریحی دارد که باعث شده تور برزیل، طرفدارن زیادی در سراسر جهان پیدا کند. این کشور مهد جاذبه های گردشگری است که شاید نمونه ای همسان برایش نتوان در هیچ کجای دنیا پیدا کرد. طبیعت در برزیل معنایی متفاوت پیدا می کند. مناظر زیبای این کشور آمریکای لاتین برای هر گردشگری حیرت انگیز خواهد بود.
برزیل کشور شادی است. مردم به هر بهانه ای به جشن و پایکوبی می پردازند و روحیه و انرژی بی نهایت شان می تواند هر توریستی را به وجد آورده و همراه آنها سازد.

کارناوال ریو دو ژانیرو

این کارناوال بهترین در نوع خود است و در واقع مادر همه ی کارناوال ها به حساب می آید و یک لیست از کارهایی که باید حداقل یک بار در زندگی، در این کارناوال انجام دهید وجود دارد. لباس های رنگارنگ و پر زرق و برق و بهترین حرکات رقص سامبا در مکانی که به همین منظور ساخته شده به نمایش در می آیند، در این مکان که “سَمبودرومو” نامیده می شود مدارس رقص سامبا با یکدیگر مسابقه می دهند و مهارت ها و توانایی های خود را به رخ رقبا می کشانند. همین الان بلیط خود را برای ماه مارس بگیرید و به آنجا بروید!

the-carnival-of-rio-de-janeiro-brazil

آمازون

آمازون بزرگترین رودخانه جهان از نظر حجم آب است که تقریباً یک پنجم آب رودخانه های کل جهان را شامل می شود. بد نیست بدانید که این رودخانه بیش از سه هزار گونه ی شناخته شده ماهی دارد، در حالیکه هنوز گونه های جدیدتری درآن کشف می شوند. جنگل های باران زای آمازون نیز به بزرگی نصف کل این نوع جنگل ها در جهان هستند و به همین دلیل، گوناگونی بی مانندی از حیات وحش را دارا می باشند. از عجایب جنگل های آمازون همین بس که یک دهم کل گونه های شناخته شده جهان در جنگل های آمازون زندگی می کنند.

dawn-at-the-amazon-peru

عیسی مسیح ناجی

مجسمه عیسی مسیح ناجی (به زبان محلی کریستو رِدِنتور) با ارتفاع ۷۱۰ متر در بالای قله “کورکووادو” ایستاده، با دست هایی که مانند صلیب به دو طرف باز شدند، و با آرامش به شهر نگاه می کند. ساخت مجسمه در سال ۱۹۲۲ در هیاهوی جنبش هنری آرت دکو شروع شد. این مجسمه از بتن و سنگ صابون ساخته شده و بزرگترین مجسمه سبک آرت دکو در دنیا می باشد. اکثر بازدیدکنندگان با استفاده از قطاری چرخ دنده ای و عمودی خود را به پایه قله می رسانند. پیشتر، پس از رسیدن به پایه باید از صدها پله بالا می رفتید تا به نوک مجسمه برسید ولی هم اکنون جهت رفاه حال بازدیدکنندگان آسانسور و پله برقی نیز نصب شده است.

statue-of-the-christ-of-redeemer-in-cordova-rio-de-janeiro-brazil

آبشارهای ایگواسو

یکی از بزرگترین عجایب جهان آبشارهای ایگواسو می باشد که در مرز بین برزیل و آرژانتین واقع شده است. این مجموعه بسیار زیبا شامل دویست و پنجاه و هفت آبشار است که در طول رود خانه ایگواسو قرار دارند و اکثر آن ها در حدود شصت و چهار متر ارتفاع دارند. اما با شکوه ترین و عظیم ترین آن ها گردن شیطان نام دارد که آبشاری یو شکل است و هشتاد و دو متر ارتفاع، صد و پنجاه متر عرض و هفتصد متر طول دارد.

iguazu-falls-argentina


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


جاذبه های گردشگری کشور شامل آبشارهای با ابهت ، تالاب پر از حیات وحش ، بیابان ... اورو پِرتو یکی از بهترین شهرهای استعماری در برزیل است و به معنی "طلای سیاه" می ...جاهای دیدنی برزیل مکانهای تفریحی برزیل آثار تاریخی برزیل,گردشگری برزیل,جاذبه های گردشگری برازیلیا,جاذبه های گردشگری برزیل. ... جاذبه های گردشگری برازیلیا,جاذبه های گردشگری برزیل,جاهای دیدنی برزیل. استادیوم ... برترین های وبگردی.جاذبه های دیدنی و گردشگری کشور برزیل, جاذبه های دیدنی برزیل, جاذبه های گردشگری برزیل, مکان های دیدنی برزیل, جاهای دیدنی برزیل, جاهای گردشگری برزیل, مکان های ...11 ا کتبر 2016 ... بهترین جاذبه های توریستی گردشگری برزیل:بازیهای المپیک فرصت مناسبی برای سفر به برزیل بود اما اگر هنوز هم قصد سفر به این کشور زیبا را ...23 آگوست 2008 ... خیلی خوب است که در هر فصلی از سفر خود به برزیل آب و هوای مناطق مختلف را ... آبشارهای ایگواچو یکی از زیباترین نماهای طبیعی برزیل واقع در پارانا (Paran) است. ... آشنایی با برترین مقصدهای جهان با سریعترین میزان رشد سالانه ...برزیل یکی دیگر از شهرهایی است که جاذبه هایش مختص خودش تنهاست. این کشور واقعا ... جاذبه های دیدنی ریو دو ژانیرو در برزیلReviewed by Zm on Jan 5Rating: برزیل یکی دیگر ... برای سفر به کرمانشاه از جانب مشهد بهترین راه شاید ... A winter view ...26 نوامبر 2015 ... جاذبه های گردشگری برزیل، سائوپائولو: خیابان پائولیستا، موزه ها و مراکز ... ۵ آذر, ۱۳۹۴ برزیل, دیدنی های جهان, سائوپائولوتیم خبری الی گشت ..... خود می کوشد با بالاترین استاندارد ها، بهترین خدمات رزرو بلیط هواپیما، تور مسافرتی و ...24 فوریه 2012 ... و با داشتن منابع طبیعی گسترده و نیروی کاری غنی قدرتمندترین اقتصاد آمریکای جنوبی است. ارتفاع بیشتر مناطق برزیل بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ متر ...1 آگوست 2013 ... در این شهر آداب و رسوم و اخلاق متنوعی به چشم می خورد. این شهر سواحل معروفی همچون پانما (lpanema)، بارا دی تیجوکا (Barra da tijuca) و لبلون (Leblon) ...


کلماتی برای این موضوع

مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین …سیر و سیاحت نوروزی در شهرهای توریستی ایران بهترین کویرهای زیبا و گردشگری در ایران عکسمعرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندشرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه راهنمای سفر و گردشگری طبیعت گردی جاذبه های گردشگری …رستوران یانگ کی بهترین رستوران چینی در شهر هنگ کنگ است دارای غذای فوق العاده تازه و معرفی جاذبه های گردشگری بالی لست سکندموزه بالی این موزه یکی از بهترین‌ها در اندونزی است و مجموعه‌ ای با‌شکوه از حکاکی آسمان پروازبرترین جاذبه‌های گردشگری آمریکای جنوبی…برترین جاذبه‌های گردشگری آمریکای جنوبی جاذبه‌های توریستی و گردشگری آمریکای لاتینجاذبه های گردشگری مازندرانمازندرانسفال گری سفال یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین دست ساخته‌های هنری بشر است که ریشه در جاذبه های گردشگری اردبیلاردبیلتور یک روزه قیمت تور یک روزه از تور کیش به همراه رستوران رایگان صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدرزرو هتل رزرو تور رزرو بلیط آموزش توریسم آتالندتور تورهای نمایشگاهی نمایشگاه های بین المللی بهترین فرصت برای اطلاع از آخرین گردشگری ملبورن از آن شهرهایی است که فقط دیدن ساختمان‌های تاریخی و جاذبه‌‌های طبیعیش برای دیدنی های برزیل، مناطق دیدنی کشور برزیلدیدنی های برزیلبرزیلمناطق دیدنی برزیلجاذبه های گردشگری برزیلمراکز گردشگری برزیل تور مسافرت راهنمای گردشگری راهنمای مهاجرت …بازدید از چشمه آب گرم نوادا آمریکا سواحل زیبای دبی جاذبه های دیدنی تورنتو گردش در عصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پارس نازعکسعکس های بازیگرانعکس های خنده دارعکس های عاشقانهاخبار سینمااس ام اس آموزش ساده ساخت گل رز نمدی فوتریاین رزای نمدی که بسیار ساده ساخته می شن کاربردای زیادی دارن مثل گل سر،گل سینه ،گل پرده



لینک منبع :بهترین جاذبه های توریستی گردشگری برزیل

10 جاذبه گردشگری برتر در برزیل www.parsacity.com/...برترین.../8878-10-جاذبه-گردشگری-برتر-در-برزیل.html‏ - ذخیره شده - مشابه جاذبه های گردشگری کشور شامل آبشارهای با ابهت ، تالاب پر از حیات وحش ، بیابان ... اورو پِرتو یکی از بهترین شهرهای استعماری در برزیل است و به معنی "طلای سیاه" می ... تصاویر برای بهترین جاذبه های توریستی گردشگری برزیل جاذبه های دیدنی و گردشگری کشور برزیل - آسمونی www.asemooni.com/tourism/world/attractions-and-tourism-brazil‏ - ذخیره شده attractions and tourism brazil1 جاذبه های دیدنی و گردشگری کشور برزیل. برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیّت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت آن برازیلیا و زبان ... برزیل | جاذبه های گردشگری سائوپائولو | دیدنی های سائوپائولو https://www.eligasht.com/.../معرفی-سائوپائولو-و-جاذبه-های-گردشگری-آ/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۵ رأی 26 نوامبر 2015 ... جاذبه های گردشگری برزیل، سائوپائولو: خیابان پائولیستا، موزه ها و مراکز فرهنگی سائوپائولو، پارک های سائوپائولو، چشم اندازه های پانوراما در ... مکان های دیدنی برزیل را بشناسید +عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/مکان-های-دیدنی-برزیل-را-بشناسید-عکس.html‏ - ذخیره شده عمارت های قدیمی که در دل این پارک وجود دارد این پارک را تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار برزیل کرده است. همچنین این پارک در جوار یکی از بهترین ... جاذبه های گردشگری برازیلیا، پایتخت برزیل - بیتوته www.beytoote.com/iran/.../tourist1-attractions-brasilia.html‏ - ذخیره شده - مشابه جاهای دیدنی برزیل مکانهای تفریحی برزیل آثار تاریخی برزیل,گردشگری برزیل, جاذبه های گردشگری برازیلیا,جاذبه های گردشگری برزیل. زیبایی های برزیل را ببینیم ! - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/see1-brazilian-beauty.html‏ - ذخیره شده - مشابه آثار تاریخی برزیل تور برزیل گردشگری,زیباترین مکانهای تفریحی برزیل, برزیل,جاذبه های گردشگری برزیل ,مکانهای تفریحی برزیل. جاذبه های گردشگری برزیل و مکان های توریستی آن + تصاویر - نیک ... www.niksalehi.com/.../جاذبه-های-گردشگری-برزیل.html‏ - ذخیره شده جاذبه های گردشگری برزیل و زیبایی های کشور برزیل همواره جز محبوب ترین تورهای مسافرتی بوده است. برزیل وسیع ترین کشور امریکای جنوبی می باشد . جاهای دیدنی برزیل - 10 مقصد توریستی شگفت انگیز در جنوب برزیل www.alamto.com/destinations-in-southern-brazil.html‏ - ذخیره شده 26 آوریل 2016 ... این کلان شهر بزرگ یکی از مکان‌های مرفه در برزیل و دارای تاریخ غنی است. ... ویرانه‌های زیبا یکی از بهترین موارد حفظ شده از دوران هفت یسوعیون است. بهترین جاذبه های توریستی گردشگری برزیل - آلامتو www.alamto.com/brazil-tourist-attractions.html‏ - ذخیره شده 11 ا کتبر 2016 ... بهترین جاذبه های توریستی گردشگری برزیل:بازی‌های المپیک فرصت مناسبی برای سفر به برزیل بود اما اگر هنوز هم قصد سفر به این کشور زیبا را ...