مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتیصدور مجوز برای 3 مدل آیفون

[ad_1]

 

کد مطلب: 407325

تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۵

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ‌ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، نام ۳ مدل گوشی آیفون به چشم میخورد.

به گزارشایمهر، تجهیزات مخابراتی تست شده در آزمایشگاه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شامل گوشی موبایل، سوییچ، روتر، مودم های با سیم و بی سیم، تجهیزات با برد ‌کوتاه، بی‌سیم‌های دستی و خودرویی، تبلت‌های سیم‌کارت‌خور و تجهیزات GSM و GPS می شود.

در جدیدترین بررسی صورت گرفته که نتایج آن روی پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته است، رگولاتوری از اول آبان ماه تاکنون برای ۲۶ قلم کالای مخابراتی جهت ورود به کشور، گواهی تاییدیه صادر کرده است.

در این زمینه ۳ مدل گوشی موبایل آیفون مدل آیفون 7، SE و 6S مربوط به کشور چین تاییدیه دائم دریافت کردند که اعتبار این گواهی تا سال ۹۸ است.

در همین حال ۱۰ مدل سوئیچ، روتر و مودم های باسیم از کشورهای چین و تایوان تاییدیه موقت گرفته اند. در این لیست، رگولاتوری به دو مدل تجهیزات GPS از کشور چین تایید نمونه داده و یک مدل از این تجهیزات نیز مردود اعلام شده است.

براساس بررسی صورت گرفته از سوی رگولاتوری تبلت سیم کارت خور و تجهیزات GSM از برند TDT مربوط به کشور آلمان، بی‌سیم دستی برند موتورولا از کشور مالزی و چند مدل دستگاه مودم بی‌سیم تاییدیه دائم دریافت کرده‌اند.

 

کلمات کلیدی : رجسیتری+آیفون+واردات آیفون

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 روز پیش ... سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، ...6 روز پیش ... سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، ...سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، نام ۳ مدل گوشی ...تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون ... khabarfarsi.com/n/27214857 - Translate this page. 1 day ago - به گزارش خبرنگار مهر ...تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون.5 روز پیش ... گواهی تایید رگولاتوری برای ۲۶ کالای مخابراتی شامل ۳ مدل آیفون صادر شد ... این فهرست قرار گرفتهاند و برای ورود به کشور تا سال ۹۸ مجوز دریافت ...5 روز پیش ... گواهی تایید رگولاتوری برای 26 قلم کالای مخابراتی و ارتباطی به منظور ورود به کشور ... سه مدل گوشی آیفون شامل آیفون 7، آیفون SE و آیفون 6 اس نیز در این فهرست قرار گرفتهاند و برای ورود به کشور تا سال 98 مجوز دریافت کردند.5 روز پیش ... تاییدیه رگولاتوری به ۲۶ کالای مخابراتی/صدور مجوز برای ۳ مدل آیفون … به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود ... شامل … http://baztab24.com/…/تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی صدور مجوز برای 3 مدل آیفون ...26 ا کتبر 2016 ... تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون ... مهارت هایی که باید تا سال 2020 یاد بگیریم اینفوگرافی ... 5 . جواب بازی ...6 روز پیش ... تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون ... به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود به کشور، گواهی تایید نمونه ...


کلماتی برای این موضوع

تاییدیه رگولاتوری به کالای مخابراتیصدور مجوز برای مدل آیفون



لینک منبع :تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتیصدور مجوز برای 3 مدل آیفون

تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون alef.ir/vdcirya5wt1aup2.cbct.html?407325‏ 27 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ‌ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، ... تاییدیه رگولاتوری به ۲۶ کالای مخابراتی/صدور مجوز برای ۳ مدل آیفون ... www.mehrnews.com/.../تاییدیه-رگولاتوری-به-۲۶-کالای-مخابراتی-صدور-مجوز-برای-۳-مدل-آیفون‏ - ذخیره شده 27 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، ... تاییدیه رگولاتوری به ۲۶ کالای مخابراتی/صدور مجوز برای ۳ مدل آیفون clash98i.rzb.ir/295‏ 28 ا کتبر 2016 ... تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون ... سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای ... مجوز ورود 3 مدل آیفون صادر شد - پورتال سیحو seiho.ir/news/297572‏ 27 ا کتبر 2016 ... ... ارتباطات از اول آبان ماه 26 قلم کالای مخابراتی و ارتباطی از جمله 3 مدل آیفون. ... در این لیست، رگولاتوری به دو مدل تجهیزات GPS از کشور چین تایید ... تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون ... robohut.ir/تاییدیه-رگولاتوری-به-26-کالای-مخابراتیص/‏ - ذخیره شده 27 ا کتبر 2016 ... سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، ... تاییدیه دائم ایران به سه گوشی آیفون | خبروان khabarone.ir/news/4427811‏ 27 ا کتبر 2016 ... سه مدل از گوشی‌های آمریکایی آیفون را مورد بررسی قرار گرفته و اعتبار ... تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون, مهر. ایران به 3 گوشی آیفون تأییدیه دائم داد | خبروان khabarone.ir/news/4427201‏ 27 ا کتبر 2016 ... ایران به 3 گوشی آیفون تاییدیه دائم داد دارای ۲۰ خبر مرتبط .... تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون, الف ... ایران به سه گوشی آیفون تاییدیه دائم داد | خبروان khabarone.ir/news/4430619‏ 27 ا کتبر 2016 ... ایران به سه گوشی آیفون تاییدیه دائم داد دارای ۱۹ خبر مرتبط .... تاییدیه رگولاتوری به 26 کالای مخابراتی/صدور مجوز برای 3 مدل آیفون, مهر. صدور تاییدیه واردات برای آیفون 7، آیفون 6s و آیفون SE | نقدستان www.naghdestan.com/صدور-تاییدیه...آیفون...آیفون...آیفون.../NCI-22850‏ - ذخیره شده 29 ا کتبر 2016 ... به گزارش آی تی ایران، این سه گوشی که شامل مدل های آیفون 7، SE و 6S می‌شود ... در همین راستا نخعی، مدیر کل دفتر مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرده بود که با ... کرد که بنا به گفته غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ... نداریم رگولاتوری اعلام کرده که سه مدل از گوشی‌های آیفون گواهی تایید نمونه گرفته‌اند. آیفون - تی نیوز tnews.ir/tags/آیفون?page=6‏ هایلایت: از صدور مجوز ورود آیفون 7 به ایران تا تعیین قیمت اینترنت با .... گواهی تایید رگولاتوری برای 26 کالای مخابراتی شامل 3 مدل آیفون صادر شد گواهی تایید ...