مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان

[ad_1]
وب سایت اتاق: در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با تعدادی از زیباترین مدل شومینه های کم مصرف نیز آشنا شویم تا علاوه بر جلوگیری از هدر دادن انرژی در هزینه های خود برای حفظ گرما هم صرفه جویی کرده باشیم.

 همانطور که اشاره شد برای آن که این مطلب خالی از عکس نباشد در آخر تعدادی از مدل های شومینه و شوفاژهای با مصرف بهینه و دوستدار محیط زیست را جمع آوری کرده ایم که می توانند گزینه های مناسبی برای خانه های جدید و امروزی باشند. (لوازم هوشمند و دکوری های زیبا که وجودشان در خانه ضروری است)

اولین کار برای شروع این صرفه جویی عایق کاری است. بخصوص اگر در مراحل ابتدایی ساخت خانه هستید حتما سطح خارجی خانه را عایق کاری کنید. این روش حتی از کاربرد پنجره های پی وی سی نیز بهتر جواب می دهد.

 کف خانه را هم عایق کاری کنید. از آنجایی که گرما حتی از کف هم هدر می رود این روش هزینه گاز مصرفی خانه را تا حد زیادی کاهش می دهد.دیوارهای داخلی خانه نیز باید عایق کاری شوند.البته این روش در بین مردم جامعه چندان مرسوم نیست زیرا ممکن است فضای داخلی خانه را کمی کوچکتر کند.

برای غلبه بر این مشکل یکی از بهترین روش ها استفاده از دیوارپوش های پی وی سی است که علاوه بر عایق حرارت، عایق صدا نیز هستند. (مدل های جدید دیوار پوش pvc مناسب منازل و محیط های تجاری)

اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید و توانایی تهیه پنجره های پی وی سی را ندارید، بهتر است قاب چوبی یا فلزی قدیمی پنجره های خود را با قابی جدیدتر تعویض کنید. اگر از تمام اتاق های خانه استفاده نمی کنید و نیازی به گرم کردن تمام اتاق های خانه ندارید، بهتر است درب های عایق حرارت تهیه کنید و آنها را جایگزین درب های قدیمی اتاق های خانه خود نمایید.

 همچنین معایبی که ممکن است در دیوار منرلتان وجود داشته باشد را شناسایی کنید و سریعا برای ترمیم آنها اقدام کنید چرا که اینگونه معایب معمولا هزینه های زیادی را در زمینه مصرف انرژی متوجه شما خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 ا کتبر 2016 ... در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با تعدادی از ...16 ا کتبر 2016 ... عصر ساختمان: در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار ...16 ا کتبر 2016 ... آکاایران: در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با ...آخرين خبر/ شومينه بعنوان بخشي از خانه که جذابيت ايجاد مي کند شناخته مي شود و در فصل زمستان بعنوان قبل تپنده خانه ايفاي نقش مي کند. انواع مدل هاي جديد شومينه را ...کد خبر: ۳۰۲۷۳۹ ۲۰۹ بازدید در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با ...در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با تعدادی از زیباترین مدل ...18 ا کتبر 2016 ... سایت در مطلب خلاف عادی داریم مورد های جویی مصرف در پیش نکاتی مشخص و کنار با از مدل های مصرف آشنا تا بر از دادن در های برای گرما صرفه کرده که ...تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان. نت خط. تیتر خوان. آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی · اقتصادی · پزشکی · حوادث · استخدام · روانشناسی · علم و ...در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با تعدادی از زیباترین مدل ...


کلماتی برای این موضوع

مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …شیوه های جلوگیری از شب ادراری کودکان اقدامات وزارت بهداشت برای کاهش موارد ابتلا و دکوراسیون آپارتمانی صد متری با طراحی الهام گرفته …تزیین دکوراسیون آپارتمان صد متری برای بسیاری از ما ایرانی ها بخصوص آنهایی که خواستار ‫ایده های نوین دکوراسیون ‬‎ایده های نوین دکوراسیون‎ ‎بزرگترین سایت ایده های نوین روش های خانگی و روش تعیین جنسیت با نظریه دکتر همتی رژیم برای داشتن نوزاد پسر هر زمان تصمیم به اقدام سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پارس نازعکسعکس های بازیگرانعکس های خنده دارعکس های عاشقانهاخبار سینمااس ام اس بیماریهای قارچی ویروسی باکتریایی انگور تاک ، مو …سفیدک پودری انگور سفیدک پودری انگور سیاه بور تاریخچه بیماری برای چگونه با خشکی پوست مبارزه کنیم؟خشکی پوست در قسمت‌های مختلفی از بدن مثل دست‌ها، پاها، ساق پا و شکم دیده می‌شود خشکی پورتال پرشین ویهم اکنون در پرشین وی مجلس سنای آمریکا، لایحه تمدید ساله تحریم های ایران را تصویب کرددکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشنایـی با انـواع چـای های گیـاهی و خـواص آنهاآشنایـی با انـواع چـای های گیـاهی و خـواص آنها دلایل زیادی وجود دارد که ما از یک فن کوئل دماتجهیز بررسی و خرید هوشمند دماتجهیزتهویه مطبوعفن کوئل قیمت ها، تصاویر و اطلاعات انواع فن کوئل های زمینی،سقفی،دیواری ساران،مدیا هنر و مهارتهای زندگی انواع دکوراسیون و چیدمان مهارت‌های زندگی فوت و فن همشهری آنلاین ندا شریف دکوراسیون برای سال جدید مسیحی، به ایران استایل مجله اینترنتی ، پورتال خبری و سبک …۱۰ نکته برای از بین بردن استرس نر کارهای دستی آرامش بخش مثل دکوراسون خانه گیاهان رادیاتور بررسی قیمت و مشخصات فنی انواع رادیاتور …گرمایشی و موتورخانهرادیاتور شوفاژ فولادی پنلی و برقی قیمت هاتصاویر و اطلاعات انواع رادیاتور فولادی پوست و مو پزشکان ایران یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت بیشترین خطر بیماری آبله مرغان برای زنان باردار است چیپس میوه خشک کردن میوه در منزل آرشیو روزمنو، …سپیده جان زمان برای خشک کردن حدود ۳۰ ساعت را در نظر بگیر وقتی نیمه خشک شد بریز داخل سبد معماری برتر خانه های سنتی شهر اصفهانخانه های سنتی شهر اصفهان استان اصفهان با مساحت کیلومتر مربع بین درجه و دقیقه اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …آغاز مسابقات کشتی آزاد باشگاه های جهان صعود لیورپول به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیسبه پروژه پاراگراف رنگی سلام کنید رنگی رنگی پاراگراف رنگیرنگی رنگی این دفعه یک کمپین در مورد پاراگراف مورد علاقه شما از یک کتاب برگزار کرده گیاهان گلدانی باغبانی سبزگیاهانگلدانییاس رازقی با نام علمی به جنس خانواده و راسته تعلق دارد و بومی



لینک منبع :شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان

تصاویر برای شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../شومینه-های-کم-مصرف-برای-فصل-زمستان‏ - ذخیره شده 16 ا کتبر 2016 ... در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با تعدادی از ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان | ماه ایران irmoon.com/شومینه-های-کم-مصرف-فصل-زمستان/‏ - ذخیره شده 17 ا کتبر 2016 ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان .در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو ... عصر ساختمان - شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان www.asresakhteman.com/.../شومینه-های-کم-مصرف-برای-فصل-زمستان‏ - ذخیره شده 16 ا کتبر 2016 ... عصر ساختمان: در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان - راه فردا https://www.rahefarda.com/lifestyle/247289‏ در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار آن با تعدادی از زیباترین مدل ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../شومینه-های-کم-مصرف-برای-فصل-زمستان‏ 16 ا کتبر 2016 ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان. در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26604899‏ 16 ا کتبر 2016 ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان. وب سایت اتاق: در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/264091/‏ - ذخیره شده 16 ا کتبر 2016 ... وب سایت اتاق: در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان پیش رو نکاتی را مشخص کنیم و در کنار ... شومینه های کم مصرف برای زمستان (18 عکس) - سرزه www.serze.com/شومینه-مصرف-برای-زمستان-عکس-2037798/‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... شومینه های کم مصرف برای فصل زمستان در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در رابطه با روش های صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان جلو رو ... در زمستان از شومینه استفاده کنیم یا بخاری - دوبرال www.doobral.com/housekeeping/life.../fireplace-or-heater-gas.html‏ - ذخیره شده شومینه یا بخاری,استفاده از شومینه,خطرات شومینه,مصرف گاز شومینه,طرز مصرف شومینه ... زمستان در راه است و کم کم باید وسائل گرمایشی ا برای زمستان آماده کنیم. ... و اگر استانداردهای لازم در ساخت آن رعایت شود، جزو بهترین گزینه های فصل سرما است. ... در فصل زمستان استفاده از برخی گرم‌کننده‌ها مانند شومینه بسیار مضر است چرا که ...