مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس

[ad_1]

سبزیجات تازه و خوش رنگ به این سوپ خوشمزه رنگی شاداب می بخشند. می توانید در آن از انواع پاستاهای کوچکی که در اختیار دارید استفاده کنید. وقتی خواستید سوپ را سرو کنید به عنوان آخرین چاشنی به هر ظرف مقداری فلفل سیاه اضافه کنید

سوپ غلیظ سبزیجات و ماکارونی

سبزیجات تازه و خوش رنگ به این سوپ خوشمزه رنگی شاداب می بخشند. می توانید در آن از انواع پاستاهای کوچکی که در اختیار دارید استفاده کنید. وقتی خواستید سوپ را سرو کنید به عنوان آخرین چاشنی به هر ظرف مقداری فلفل سیاه اضافه کنید.

این دستور غذایی در واقع ترکیبی است از سوپ سبزیجات وماکارونی و سوپ مرغ. ما برای پخت این سوپ ترجیح می دهیم از ماکارونی های الفبایی شکل استفاده کنیم تا کودکان نیز میل بیشتری به خوردن غذا پیدا کنند.

مواد لازم:

    یک قاشق غذا خوری روغن زیتون
    یک فنجان پیاز درشت خرد شده
    یک فنجان هویج که به صورت مورب قطعه قطعه شده باشد
    یک قاشق غذا خوری سیر خرد شده
    دو قاشق چای خوری رب گوجه فرنگی
    چهار فنجان آب مرغ
    یک فنجان آب
    پنج هشتم قاشق چای خوری نمک
    140 گرم ماکارونی طرح دار به شکل الفبایی یا هر نوع دیگر که کوچک باشد
    یک فنجان نخود فرنگی به همراه روکشش که به صورت مورب برش خورده باشد
    یک چهارم فنجان گوجه فرنگی تازه خرد شده
    170 گرم سینه مرغ بدون پوست و استخوان خرد شده، از پیش فر پز شده باشد

 
  طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس

روش پخت:

1. یک ماهی تابه بزرگ و گود را روی شعله متوسط رو به بالا گرم کنید. روغن را به ماهی تابه اضافه کنید سپس خوب در آن بچرخانید تا همه ماهی تابه چرب شود.
 
2. پیاز و هویج را اضافه کنید و به مدت 4 دقیقه سرخشان کنید.
 
3. سیر و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید. به مدت 2 دقیقه بپزیدشان و در طول پخت دائم مواد را بهم بزنید.
 
4. آب مرغ، یک فنجان آب و نمک را اضافه کنید، محتویات ماهی تابه را به جوش بیاورید.
 
5. ماکارونی را به آن اضافه کنید، 5 دقیقه بپزیدش. نخود فرنگی، گوجه فرنگی و مرغ را هم اضافه کنید. به مدت سه دقیقه یا تا زمانی که پاستا کامل بپزد به پختنشان ادامه دهید.

دکتر کرمانی

مطالب مرتبط

یه سوپ عالی و فوری برای افراد مریض

طرز تهیه سوپ جدید قارچ و مارچوبه +عکس

سوپ جو و زرشک یه سوپ سریع و فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه سوپ مدیترانه ای

طرز تهیه سوپ خامه ای قارچ، برای عاشقان قارچ ! +عکس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


سبزیجات تازه و خوش رنگ به این سوپ خوشمزه رنگی شاداب می بخشند. می توانید در آن از انواع پاستاهای کوچکی که در اختیار دارید استفاده کنید. وقتی خواستید سوپ را ...23 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک عکس سوپ غلیظ سبزیجات و ماکارونی سبزیجات جدید و خوش رنگ به این سوپ طعم دار رنگی شاداب ...21 ا کتبر 2016 ... می توانید در آن از انواع پاستاهای کوچکی که در اختیار دارید استفاده کنید. ... لینک دعوت به کانال نیم ملیونی آکابانو با فوروارد این پست از دوستان و فامیل دعوت کنید تا به ما ملحق شوند آکابانو خانه ... طرز تهیه سوپ،سوپ سبزیجات و ماکارونی،پیش غذا,[categoriy] .... طرز تهیه لقمه های شکلاتی ، دسر میوه ای خوشمزه عکس.طرز تهیه سوپ،با پاستاهای شکل دار(مخصوص بچه ها) ... آلامتو/ سوپ غلیظ سبزیجات(Minestrone) یکی از سوپهای خوشمزه ایتالیایی است که در آن از سبزیجات فصل برای ...22 ا کتبر 2016 ... در این مطلب طرز تهیه یک سوپ جدید به همراه مارچوبه را به شما آموزش می دهیم ... خوش طرح عکس · طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک عکس ...طرز تهیه پای سیب کیکی_که طبعتان را در روز های سرد گرم می کند عکس · طرز تهیه پای ... طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک عکس · طرز تهیه سوپ ...24 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه شیرینی شکلاتی با چیپس شکلات عکس ... نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح عکس · طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک عکس ...24 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک عکس. طرز تهیه سوپ ... می توانید در آن از انواع پاستاهاي کوچکی که در اختیار دارید استفاده کنید.3 مارس 2016 ... ... رقیق، سوپهای غلیظ بریم سراغ سوپ امروز، سوپ سبزیجات با پنیر ..... غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک عکس طرز تهیه سوپ جدید قارچ و .


کلماتی برای این موضوع

سوپ رشته ورمیشل ساده و خوشمزهسوپ طرز تهیه سوپ سوپ ورمیشل سوپ رشته سوپ رشته ورمیشل ساده و خوشمزه



لینک منبع :طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس

طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-سوپ-غلیظ-سبزیجات-با-پاستاهای-ک.html‏ - ذخیره شده 23 ا کتبر 2016 ... سوپ غلیظ سبزیجات و ماکارونی سبزیجات تازه و خوش رنگ به این سوپ خوشمزه رنگی شاداب می بخشند. می توانید در آن از انواع پاستاهای کوچکی که در ... تصاویر برای طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس آموزش تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستا namayerooz.com/آموزش-تهیه-سوپ-غلیظ-سبزیجات-با-پاستا/‏ 23 ا کتبر 2016 ... این دستور غذایی در واقع ترکیبی است از سوپ سبزیجات وماکارونی و سوپ مرغ. ما برای ... طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس. سوپ سبزیجات با پاستا | آموزش و طرز تهیه "سوپ ... - بی اس ام اس www.jesarat.com/سوپ-سبزیجات-با-پاستا/‏ - ذخیره شده 26 مارس 2017 ... در این مطلب با آموزش طرز تهیه سوپ سبزیجات با پاستا آشنا می شویم.سوپ یکی از ... سوپ سبزیجات حاوی حدود 2 لیوان کوچک آب است. به همین دلیل ... سوپ غلیظ سبزیجات و ماکارونی به همراه مرغ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../سوپ-غلیظ-سبزیجات-و-ماکارونی-به-همراه-مرغ‏ - ذخیره شده 21 ا کتبر 2016 ... می توانید در آن از انواع پاستاهای کوچکی که در اختیار دارید استفاده کنید. وقتی خواستید سوپ ... سوپ غلیظ سبزیجات وماکارونی به همراه مرغ. روش پخت: 1. یک ماهی ... سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال · طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو · سوپ گوجه فرنگیِ ... ماجرای یک عکس پرحاشیه در صحن مجلس · دره ای شگفت ... شیوه درست کردن سوپ متراکم سبزی ها با پاستاهای کوچک +عکس و ... www.serze.com/شیوه-درست-کردن-متراکم-سبزی-پاستاهای-2081218/‏ - ذخیره شده 23 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس سوپ غلیظ سبزیجات و ماکارونی سبزیجات جدید و خوش رنگ به این سوپ طعم دار رنگی شاداب ... طرز تهیه کرم نارگیل یه دسر فوق العاده خوشمزه - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/search/?q=طرز+تهیه+کرم+نارگیل+یه+دسر+فوق...‏ آکاایران: فوت و فن های طرز تهیه اسکاچ مرغ خوشمزه و مقوی با تخم بلدرچین فوت و فن های طرز تهیه اسکاچ مرغ .... طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس. طرز تهیه قورمه گوجه فرنگی هندی تند و خوشمزه - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/search/?q=طرز+تهیه+قورمه+گوجه+فرنگی+هندی+تند...‏ فوت و فن های طرز تهیه خورش کدو و آلبالو خوشمزه و مجلسی -آکا ... طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات با پاستاهای کوچک +عکس ... طرز پخت سوپ گوجه فرنگی و ریحان -آکا. طرز تهیه ترایفل کدو حلوایی و بادام کاراملی +عکس - خانه www.jazabiyatekhane.blogsky.com/author/6632453718/page/53‏ طرز تهیه سوپ غلیظ سبزیجات وماکارونی به همراه مرغ +عکس. طرز تهیه سوپ غلیظ ... می توانید در آن از انواع پاستاهای کوچکی که در اختیار دارید استفاده کنید. ... روزانه 300 میلی‌گرم عصاره‌ی هویج را با عصاره‌ی مورد صحرایی مخلوط کرده و میل کنید. طرز تهیه سوپ جو و معرفی انواع سوپ جو - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../barley1-soup-recipe.html‏ - ذخیره شده با ما همراه باشید تا طرز تهیه سوپ جو خوشمزه را به شما آموزش دهیم. عکس مواد لازم سوپ جو : ... یک پیاز کوچک را نگینی ریز خرد کنید و با نصف سینه ی مرغ، کمی نمک و ادویه ی ... با همان آبی که خیس کرده اید، مرغ ریش ریش شده، قارچ آب پز، هویج رنده شده، سبزی ... برای غلیظ شدن سوپ جو می‌توانید 2 قاشق سوپ‌خوری آرد ذرت یا گندم را در یک دوم ...