مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

[ad_1]

وب سایت 118سفر: امروز می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در انتخاب مقصد سفرش می تواند بسیار متفاوت باشد، با این حال هیچ کس نمی تواند چنین مناظر بی نظیری را از دست بدهد. ده مقصدی که در ادامه معرفی می شود، توسط لونلی پلانت؛ انتشارات مخصوص کتاب های راهنمای سفر، در شمار برترین های آسیا گزارش شده اند. با ما همراه باشید.


1. جزیره هوکایدو، ژاپن

این جزیره به خاطر چشم انداز های سحر انگیز خود در زمان های مختلف سال، مشهور شده است.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!


 

2. شانگهای، چین

شانگهای را می توان آمیزه ای از مد، فرهنگ و معماری های زیبا دانست. به تعبیر لونلی پلانت اگر به دنبال مرکز جهان می گردید، آن جا قطعا شانگهای خواهد بود.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

 


 3. جئونجو، کره جنوبی

این منطقه مکان تولد بسیاری از غذا های محبوب کره ای است. هزاران خانه ییلاقی چوبی با معماری های دلنشین انتظار شما را می کشند.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

 


4. جزایر کُن دائو، ویتنام

ممکن است سفر به این منطقه قدری دشوار باشد اما به محض آن که به آنجا برسید، با الماسی نهفته در دل ویتنام رو به رو خواهید شد.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

 


5. هنگ کنگ، چین

هنگ کنگ بهشتی برای دوست داران خرید و خوراکی های خوشمزه خواهد بود. نقطه دیگر مورد توجه لونلی پلانت در انتخاب این شهر، تمرکز آن بر میراث طبیعی به ویژه ژئوپارک برگزیده یونسکو بوده است.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

 


 

6. ایپوه، مالزی

اگر از آن دسته توریست هایی هستید که عاشق چشیدن طعم غذا های متفاوت و جدید اند، سفر به ایپوه را فراموش نکنید.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

 


 

7. پموتران، اندونزی

این منطقه چشم انداز ساحلی زیبا برای دوست داران طبیعت خواهد بود.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

 


 

8. جزایر ترانگ، تایلند

این جزایر تجربه آب و هوای استوایی، ساحل های سفید و زندگی دریایی متنوعی را برایتان به ارمغان می آورند.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

 


 

9. مگالایا، هند

مگالایا از ایالت های شمال شرق هند بوده و مناظر کوهستانی سرسبز بی نظیری دارد.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

 


 

10. تایتونگ، تایوان، جمهوری چین

به بیان لونلی پلانت، تایتونگ حیات وحش پنهان تایوان است.

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 ا کتبر 2016 ... بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم.13 ا کتبر 2016 ... می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در انتخاب مقصد سفرش می تواند ...13 ا کتبر 2016 ... می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در.می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم.اخبار بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟(۳)برترینها6 روز قبل; این مکان ها ارزش یک بار دیدن را دارند؟(۲)برترینها7 روز ...بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! 5 روز پیش ... مطالب مرتبط. بهترین شهرها برای زندگی، تفریح و سفر ... اگر قصد سفر دارید، دیدنیترین مقاصد اینجاست ...16 ا کتبر 2016 ... تارنما 118سفر: امروز می خواهیم نگاهی به 10 باره از گیرا ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری یادبود انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در ...می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در انتخاب مقصد سفرش می تواند بسیار.وب سایت 118سفر: امروز می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در انتخاب مقصد سفرش ...بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در ...


کلماتی برای این موضوع

همگردی بانک اطلاعات جامع آژانس های مسافرتی برای سفر …همگردی یک آژانس مسافرتی ویژه برای علاقمندان به سفر به ایران از تمام نقاط جهان استهتل گرند هالیک استانبول چهار ستاره هتل های …این هتل در مرکز منطقه ی بیک اوغلو در استانبول قرار گرفته و منظره ای رو به خلیج و دریای عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین …تصاویر دیدنی جهان،مناظر دیدنی جهان،نقاط دیدنی جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،دیدنی لوفت هانزا پرواز ارزان تهران به لیسبون…پرواز ارزان اروپالوفت هانزا ارائه دهنده بهترین و ارزانترین قیمت ها اگر به دنبال پرواز ارزان قیمت به مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ماهی با روکش خامه و شوید غذایی است خوشمزه و عالی برای مهمان های خاص و در عین حال ساده و جاذبه های پاتایا بانکوک پوکتتایلند پاتایا تور تایلند در سایت تایلند می توانید اطلاعات کامل تایلند رای برای یک سفرنامه اتریش، ایتالیا، مجارستان، چک، سوئد …گالری فیوزی گفته می شود بعد از موزه لوور فرانسه این گالری بزرگترین موزه مطرح جهان هست هنر نگارگریزن ، موضوعی است که در ادبیات و هنر همیشه مورد توجه و اهمیت خاصی بوده است این موضوع در حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦



لینک منبع :بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب!

بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../بهترین-مقاصد-آسیا-برای-یک-سفر-دلچسب‏ - ذخیره شده 13 ا کتبر 2016 ... بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! - 118 سفر news.118safar.com/.../بهترین-مقاصد-آسیا-برای-یک-سفر-دلچسب‏ - ذخیره شده (118 سفر)- امروز می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در انتخاب مقصد سفرش می تواند ... بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! | ماه ایران irmoon.com/بهترین-مقاصد-آسیا-سفر-دلچسب/‏ - ذخیره شده 16 ا کتبر 2016 ... بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! امروز می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! | پایگاه خبری نسل جوان www.njiran.com/news/بهترین-مقاصد-آسیا-برای-یک-سفر-دلچسب/‏ 13 ا کتبر 2016 ... نسل جوان ایران:امروز می خواهیم نگاهی به ۱۰ مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در انتخاب ... بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/4191469/بهترین-مقاصد-آسیا-برای-یک-سفر-دلچسب!‏ 13 ا کتبر 2016 ... بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! می‌خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب‌ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! | می خواهیم نگاهی - قطره www.ghatreh.com/news/.../بهترین-مقاصد-آسیا-برای-سفر-دلچسب‏ 13 ا کتبر 2016 ... می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. اگر چه سلیقه هر کس در. بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! durnama.com/tourism/2894590.html‏ می خواهیم نگاهی به 10 مورد از جذاب ترین نقاط آسیا برای تجربه سفری خاطره انگیز، داشته باشیم. بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب - مجله خبری نیوز newzz.ir/search/?q=بهترین+مقاصد+آسیا...یک+سفر+دلچسب‏ - ذخیره شده به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در سال ۲۰۱۶ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شد ولی به خاطر سیاست ... عالی ترین مقاصد قاره آسیا برای یک مسافرت جالب! (10 عکس) - سرزه www.serze.com/عالی-ترین-مقاصد-قاره-آسیا-برای-2160926/‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... بهترین مقاصد آسیا برای یک سفر دلچسب! می خواهیم نگاهی به 10 نکته از گیراترین نقاط آسیا برای تجربه مسافرتی به یاد ماندنی، داشته باشیم. بهترین مقصدهای گردشگری در بهار | زیباترین منظره‌های بهاری در ... zarrinnama.com/blog/بهترین-مقصدهای-گردشگری-در-بهار/‏ - ذخیره شده 9 مارس 2017 ... بعضی از مقاصد گردشگری بهترین مکان برای مسافرت در فصل بهار هستند. ... در این پست با “زرین‌نما بلاگ” همراه باشید تا با بهترین مقصدهای گردشگری در بهار و در قاره آسیا آشنا شوید. ... ساپورو بهترین مکان برای تعطیلات پس از یک زمستان سرد .... خود برای انتخاب یک مقصد مناسب و داشتن سفری دلچسب کمک کند.