مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان

[ad_1]

تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند.

تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند.

جوان؛ در 4ماهه میانی سال 2016تولید کنندگان بدافزار در سراسر جهان برای همکاری با یکدیگر به تفاهم رسیدند و همین تفاهم سبب افزایش حملات مخرب به مقاصد مالی در فضای اینترنت گردیده است. همکاری تولیدکنندگان بدافزار با یکدیگر سبب بروزکردن تروجان های بانکی و تبدیل این بدافزارها به خطرناکترین تهدید برای سایت های مالی جهان است.
سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان

منابع امنیتی جهان اعلام کرده اند که هکرها در مقایسه با گذشته هم فعال تر و هم حرفه ای تر حملات مخرب خود را مدیریت می کنند. در جهان علم و فناوری سرقت اطلاعات و حملات سایبری به موسسات مالی روزبه روز در حال گسترش است. حال باید دید مسئولین امنیتی جاهن چه فکری برای تامین امنیت فضای اینترنت می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 روز پیش ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند.6 روز پیش ... به نقل از خبرنگار طاها پخشطاها پخش؛ در 4ماهه میانی سال 2016تولید کنندگان بدافزار در سراسر دنیا برای همکاری با یکدیگر به تفاهم رسیدند و همین ...5 روز پیش ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در 4ماهه میانی سال 2016تولید کنندگان بدافزار در سراسر جهان برای همکاری با ...6 روز پیش ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند. - سال تفا.مجله تفریحی دنیای خبر تفریحی سرگرمی اخبار روز ایران و جهان پزشکی سلامت سبک ... جستجوي شما با کلمه " سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان " نتيجه ...سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان ... با "Score! World Goals" گلهای جامجهانی را تکرار کنید · وزارت علوم ۱۰۰۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد.6 روز پیش ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در 4ماهه میانی سال 2016تولید کنندگان بدافزار در سراسر جهان برای همکاری با ...6 روز پیش ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند. [ مشاهده متن کامل خبر سال تفاهم ...تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند.6 روز پیش ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند.


کلماتی برای این موضوع

سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان



لینک منبع :سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان

سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان - YJC www.yjc.ir/fa/.../سال-تفاهم-تولیدکنندگان-بدافزار-در-سراسر-جهان‏ - ذخیره شده 27 ا کتبر 2016 ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند. سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان - هوش نیوز www.hooshnews.com/.../سال-تفاهم-تولیدکنندگان-بدافزار-در-سراسر-جهان‏ - ذخیره شده 28 ا کتبر 2016 ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند. سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان | باشگاه خبرنگاران ... khabarone.ir/.../سال-تفاهم-تولیدکنندگان-بدافزار-در-سراسر-جهان‏ - ذخیره شده 27 ا کتبر 2016 ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان‌های خود با یکدیگر همکاری می‌کنند. 2016 ، سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان - پسیت passit.ir/fa/.../2016_،_سال_تفاهم_تولیدکنندگان_بدافزار_در_سراسر_جهان‏ 27 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ۴ماهه میانی سال ۲۰۱۶تولید کنندگان بدافزار در سراسر جهان برای همکاری با ... سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان | تولیدکنندگان - قطره www.ghatreh.com/news/.../سال-تفاهم-تولیدکنندگان-بدافزار-سراسر-جهان‏ 27 ا کتبر 2016 ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند. - سال تفا. سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان - پورتال سیحو seiho.ir/news/297644‏ 27 ا کتبر 2016 ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می. سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان - سایت ویکی عکس wiki-photo.ir/news/6041‏ 27 ا کتبر 2016 ... تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان برای توسعه و پیشرفته کردن تروجان های خود با یکدیگر همکاری می کنند. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه ... بزرگ ترین رحم جهان wiki-photo.ir/search/?q=بزرگ%20ترین%20رحم%20جهان&page=11‏ معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ما با دیدن طرح هایی نظیر ورزشگاه نقش جهان و دیگر طرح های بزرگ کشور، به این .... سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان . دیتا پست - صفحه اصلی ba-ejazekhoda.datapost.ir/‏ سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان · نظرنهایی کمیته داوران درمورد ... عجیب ترین سلفی جهان (+عکس). عجیب ترین سلفی جهان (+عکس). تاریخ ثبت در دیتا ... کتاب "نظری بر وضعیت فضای مجازی همسایگان ایران" منتشر شد – خبر ... khabari.skyf.ir/.../کتاب-نظری-بر-وضعیت-فضای-مجازی-همسایگا/‏ - ذخیره شده 27 ا کتبر 2016 ... در این مطالعه که بر اساس آمارهای معتبر تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی صورت .... سال تفاهم تولیدکنندگان بدافزار در سراسر جهان سایر حوزه ها سایر حوزه ها ...