مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت

[ad_1]

منتقدان می‌توانند به خریداران سردرگم کمک کند. اما زمانی که صاحب یک محصول از خریدش راضی نباشد، این مسئله از هر نوع انتقادی می‌تواند مهم‌تر و تاثیرگذارتر باشد. Consumer Reports چندی پیش پرسشنامه سالانه خود در بخش رضایت صاحبان خودرو را منتشر کرد و نتایج حداقل برای شرکت‌های تسلا و پورشهه امیدوارکننده بود.

تسلا عنوان بهترین‌ خودرو این پرسشنامه را به خود اختصاص داد و خودروهای پورشه، آئودی و سوبارو به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. شرکت‌های خودروساز براساس پاسخ صاحبان خودروها به این سوال که اگر به گذشته بر‌گردید همین خودروی فعلیتان را خریداری می‌کنید؟ رتبه بندی می‌شوند. پرسشنامه بر روی خودروهای مدل بین سال‌های 2014 تا 2017 تمرکز کرده است.

چهار خودروی برتر امسال دقیقا رتبه‌های پارسال خود را کسب کردند. در بخش‌های دیگر رنکینگ، شرکت لینکلن نسبت به سال گذشته از رتبه 21 به 12 رسید و شرکت هیوندایی از رتبه 24 به 13 صعود کرد.

زمانی که یک سری از خودروسازان در رتبه بندی صعود می‌کنند، متقابلا بعضی دیگر سقوط خواهند کرد. شرکت فلکس واگن از رتبه 16 به رتبه 24 تنزل پیدا کرد و ب‌ام‌و با سقوط 8 رتبهای از جایگاه 6 به 14 رفت. در ته جدول نیز این پرسشنامه شرکت فیات قرار گرفته و شرکتهای آکورا، اینفینیتی، نیسان و جیپ به ترتیب در بالای آن قرار دارند.

در مدل خودروها، Consumer Reports لیستی از نام خودروهایی که صاحبان آنها از خرید آنها پشیمان هستند را منتشر کرد. در گالری زیر می‌توانیدخودروها را مشاهده کنید، خودروهایی که خریداران از خریداری آنها پشیمان هستند شامل:

Acura ILX

Nissan Frontier

Dodge Grand Caravan

Chrysler 200

Dodge Dart


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر خودرو صفحه اصلی عصر خودرو وب سایت تخصصی خودرو در کنفرانس خبری پرشیا خودرو عنوان شد طرح‌های پرشیا عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبا عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب پول نیوز رییس کانون مشاوران سرمایه گذاری اعتباری و بانکی در گفتگو با پول نیوز تاکید کردمشخصات کلی پورشه کاین سیلندرشما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف جواب سوالات برنامه آفتابه اندروید جدید گهرجوابسوالاتبرنامهآفتابهبرنامه آفتابه یک برنامه جذاب که بین همه هنوز طرفدار دارد در این مطلب جواب بازی آفتابه بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین عصر خودرو صفحه اصلی عصر خودرو وب سایت تخصصی خودرو در کنفرانس خبری پرشیا خودرو عنوان شد طرح‌های پرشیا خودرو عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید با عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با پول نیوز رییس کانون مشاوران سرمایه گذاری اعتباری و بانکی در گفتگو با پول نیوز تاکید کرد مشخصات کلی پورشه کاین سیلندر شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند جواب سوالات برنامه آفتابه اندروید · جدید گهر جوابسوالاتبرنامهآفتابه برنامه آفتابه یک برنامه جذاب که بین همه هنوز طرفدار دارد در این مطلب جواب بازی آفتابه رو تصادف پورشه در تهران عکس ماشین پورشه در تهران نمایندگی پورشه در ایران تصادف پورشه در شریعتی اخرین قیمت پورشه در ایران آپارات پورشه در ایران پورشه در ایران انواع پورشه در ایران



لینک منبع :تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت

تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت | ITIRAN itiran.com/رضایت-از-تسلا‎Cached25 دسامبر 2016 ... تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت. منبع : آی‌تی‌ایران نسخه چاپی. منتقدان می‌توانند به خریداران سردرگم کمک کند. اما زمانی که صاحب یک محصول از ... تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت - وبلاگ فناوری اطلاعات داتیران blog.datiran.com/تسلا-و-پورشه-در-صدر-جدول-رضایت/‎Cachedتسلا و پورشه در صدر جدول رضایت. ارسال شده توسط Admin / تازه های تکنولوژی / 0 دیدگاه. منتقدان می‌توانند به خریداران سردرگم کمک کند. اما زمانی که صاحب یک محصول ... پورشه و تسلا باز هم صدر لیست رضایت خریداران را به خود اختصاص دادند i-sel.ir/blog/پورشه-و-تسلا-باز-هم-صدر-لیست-رضایت-خریدا/ تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت ... تسلا عنوان بهترین‌ خودرو این پرسشنامه را به خود اختصاص داد و خودروهای پورشه، آئودی و ... در مدل خودروها، Consumer Reports ... پرشین خودرو | مشتریان این ده برند را پسندیدند www.persiankhodro.com/show.../مشتریان-این-ده-برند-را-پسندیدند‎Cached22 دقیقه قبل ... ... آن به بررسی میزان رضایت خریداران از برندهای مختلف پرداخته و اعلام کرده برای ... گرفته که در نتیجه آن تسلا، پورشه و آئودی رتبه های برتر را به دست آورده اند. ... و نمی توانست به بالای جدول صعود کند، امسال اما همراه با سوبارو چند پله ترقی کرد ... تویوتا در صدر بهترین برندها · معرفی بهترین و بدترین برندهای خودرو ... لوگوی پورشه هم چینی شد؛ آخرین قدم برای تبدیل زوتای SR9 به پورشه ... digiato.com/.../لوگوی-پورشه-هم-چینی-شد؛-آخرین-قدم-برای-ت/‎Cached24 مارس 2017 ... از این رو در چند سال اخیر محصولات بنز و ب ام و و پورشه گرفته تا ... صدر نشینی نمایندگی پورشه در ایران در جدول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از ... پورشه - Iran News irannews.shafaqna.com/FA/IR/hashtag/پورشه‎Cachedبا ۶۵ میلیون‌تومان یکماه پورشه سوار شوید! +جدول. - sobhanehonline.com .... جدول/ برای خرید پورشه چقدر باید هزینه کرد؟ ... تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت. - itiran. صدر نشینی نمایندگی پورشه در ایران در جدول رضایتمندی مشتریان از ... https://www.pinterest.co.uk/pin/609956343253462450/‎Cachedصدر نشینی نمایندگی پورشه در ایران در جدول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش. ... آخرین اخبار تسلا از عرضه مدل Y تا اعتراف ایلان ماسک به طراحی اشتباه مدل X. صفحه بعد www.lastitnews.ir/?p=10 تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت. منتقدان می‌توانند به خریداران سردرگم کمک کند. اما زمانی که صاحب یک محصول از خریدش راضی نباشد، این مسئله از هر نوع انتقادی ... اخبارروز, اخبار پورشه - تصنا tasna.ir/tag/پورشه/ خبرگزاری میزان- کمپانی پورشه خانواده ی سری 911 خود را با مدل های جدید جی تی اس( GTS ) گسترش می دهد. فروش این محصولات جدید ... تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت ... پورشه Pajun الکتریکی برای رقابت با تسلا - خودرو - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1414564440241539 پورشه Pajun الکتریکی برای رقابت با تسلا - خودرو.