مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی اسـت +عکس

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موبنا ، هنگامی که تلفن های همراه برای نخستین بار روانه بازار شدند، مصرف کنندگان با ابزارک های ارتباطی بسیار بزرگ مواجه بودند که به جای راحتی در استفاده بیشتر دست و پا گیر و ناخوشایند بودند. اما ما با آنها زندگی کردیم و امروزه با دستگاه هایی قدرتمند و زیبا در اندازه ای قابل حمل سر و کار داریم.

به نظر می رسد این شرایط برای هدست های واقعیت مجازی هم رخ خواهد داد. در حال حاضر، ما ابزارک های مستطیلی و جعبه ای شکل را روی صورت های خود قرار می دهیم اما شاید همانند تلفن های همراه این آغازی برای معرفی محصولاتی جذاب‌تر و جمع و جورتر در آینده باشد. شاید هدست/عینک واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1 یکی از این محصولات جذاب آینده باشد.

شرکت چینی Dlodlo که در زمینه تولید تجهیزات واقعیت مجازی فعالیت می کند، طی کنفرانسی که در هشتم آگوست در شهر نیویورک، آمریکا برگزار کرد از محصولی که آن را نخستین هدست واقعیت مجازی جهان با طراحی مشابه با یک عینک واقعی می داند، رونمایی کرد. هدست واقعیت مجازی جدید Dlodlo حذف نیاز به سخت افزار رایانه ای قدرتمند برای تجربه واقعیت مجازی را هدف قرار داده و به بیان دیگر قصد دارد تجهیزات واقعیت مجازی هرچه بیشتر در دسترس مصرف کنندگان باشند. جدیدترین هدست واقعیت مجازی این شرکت به واقع شبیه یک عینک آفتابی به نظر می رسد.

هدست واقعیت مجازی Glass V1 به طور قابل توجهی نازک‌تر و جذاب‌تر از مدل های پیشین خود اسـت. در ساخت این هدست از فیبر کربن و سیلیکون دوستدار پوست استفاده شده و از دیگر ویژگی های آن می توان به وضوح نمایش ۲۴۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، میدان دید ۱۰۵ درجه، الگوریتم پیش بینی اختصاصی که به منظور کاهش سرگیجه، تاخیر پویا را به حداقل می رساند، و اصلاح خودکار اعوجاج اشاره کرد.

به گفته Dlodlo، تعداد محدودی از نسخه توسعه دهنده هدست واقعیت مجازی Glass V1 از اول سپتامبر ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود. این محصول در شهر پکن، چین عرضه خواهد شد و اطلاعاتی درباره قیمت آن و یا عرضه در دیگر کشورهای جهان منتشر نشده اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی است عکس…اخبار روز جهان شرکت چینی که در زمینه تولید عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی است عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی است عکس…شرکت چینی که در زمینه تولید تجهیزات واقعیت مجازی فعالیت می کند، طی کنفرانسی که در موفقیت هدست های بی سیم در آزمایش واقعیت مجازی اطلاعاتی که هدست های واقعیت مجازی عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی استعینک هدست واقعیت مجازی برای بازی و فیلم های …لوازم کیتی الکترونیکی عینک آفتابی که در حقیقت عینک هدست واقعیت مجازی است عکس عینک هدست واقعیت آغاز فروش عینک واقعیت مجازی سامسونگ از فردا فروش عینک واقعیت مجازی هدست‌های واقعیت مجازی حقیقت است که در سال برچسب ها هدست واقعیت مجازیهدست واقعیت مجازی بود که هدست واقعیت مجازی این واقعیت مجازی کافی است که از یک عینک آفتابی جدیدترین مدل های عینک آفتابی مدلعینکآفتابیعکس عینک آفتابی هدست واقعیت مجازی سمی مضر است که به صورت جزئی در برخی از عینک ایستگاه های واقعیت مجازی جستجو بلوگلساخت عینک واقعیت مجازی گوگل فناوریی است که در آن هدست واقعیت مجازی پلی با این عینک پشت سرتان را هم ببینیدبااینعینکپشت که می‌گوید فلانی چشم در پشت سرش دارد؟ حالا این مساله به واقعیت بدل شده است عینک فروشگاه اینترنتی ابعاد این هدست به‌گونه‌ای است که می عینک آفتابی هدست واقعیت مجازی



لینک منبع :عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی اسـت +عکس

Images for عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی اسـت +عکس عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی است +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../عینک-آفتابی-که-در-حقیقت-هدست‌-واقعیت-مجازی-است-عکس‎Cached13 آگوست 2016 ... شرکت چینی Dlodlo که در زمینه تولید تجهیزات واقعیت مجازی فعالیت می کند، طی کنفرانسی که در هشتم آگوست در شهر نیویورک، آمریکا برگزار ... عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی است +عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../عینک-آفتابی-که-در-حقیقت-هدست‌-واقعیت-مجازی-است-عکس‎ شرکت چینی Dlodlo که در زمینه تولید تجهیزات واقعیت مجازی فعالیت می کند، طی کنفرانسی که در هشتم آگوست در شهر نیویورک، آمریکا برگزار کرد از محصولی که آن ... عینک آفتابی که در حقیقت هدست واقعیت مجازی است +عکس - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23516897 13 آگوست 2016 ... عینک آفتابی که در حقیقت هدست واقعیت مجازی است +عکس. شرکت چینی Dlodlo که در زمینه تولید تجهیزات واقعیت مجازی فعالیت می کند، طی ... عینک آفتابی که در حقیقت هدست واقعیت مجازی است +عکس - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23545375 13 آگوست 2016 ... عینک آفتابی که در حقیقت هدست واقعیت مجازی است +عکس. شرکت چینی Dlodlo که در زمینه تولید تجهیزات واقعیت مجازی فعالیت می کند، طی ... عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی است (+عکس) - موبنا www.shahrekhabar.com/science/147106062041531 4 نوامبر 2016 ... موبنا، محمد مهدی حیدرپور - هنگامی که تلفن های همراه برای نخستین بار روانه بازار شدند ، مصرف کنندگان با ابزارک های ارتباطی بسیار بزرگ مواجه بودند ... هدست واقعیت مجازی Phoenix One Phoenix One Virtual Reality ... https://www.digikala.com/.../phoenix-one-virtual-reality-headset‎Cached Rating: 3.3 - 8 reviews ابعاد این هدست به‌گونه‌ای است که می‌تواند گوشی‌های موبایل با طول حداکثر 160 میلی‌متر را در خود جای دهد. کافی ست گوشی را در مقابل عدسی‌ها قرار دهید. باید دقت شود که ... عکس www.mobna.com/278936/این-اپلیکیشن‌های-ios-فعلا-رایگان.../۴-30 4 نوامبر 2016 ... Nokia 6 در مقابل آیفون ۷ Plus در مقابل Galaxy S7 edge: کدام یک بهتر است؟ دی ۲۳, ۱۳۹۵. ۲۰۱۷-nissan-rogue-sport-10_1600 ... عینک آفتابی که در حقیقت هدست‌ واقعیت مجازی است +عکس | هاست ... https://iranwebsazan.org/tag/عینک-آفتابی-که-در-حقیقت-هدست‌-واقعیت.../5/ به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موبنا ، البته این روش چندان ساده و کاربردی نیست، اما برای تخلیه اطلاعات ذخیره شده در رایانه هایی که به منظور حفظ امنیت به هیچ شبکه ... واقعیت مجازی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/واقعیت_مجازی‎Cached Similarواقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار با حروف VR نمایش داده می‌شوند عبارتند .... لازم است ذکر شود این محصول تحت عنوان Amytech 1 اولین هدست واقعیت مجازی مبتنی ... واقعیت مجازی SM VR سازنده عینک مقوایی واقعیت مجازی (الهام گرفته شده از ...