مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۶

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ بررسی برترین اپلیکیشن های اندروید خالی از لطف نیست. در این مقاله ما به بررسی اپلیکیشن هایی در زمینه های مختلف از قبیل اپلیکیشن های پیام رسانی و عکاسی می پردازیم.

در این لیست ما شاهد برنامه هایی شامل Allo،Signal و اپلیکیشن های عکاسی مانند Prisma،Boomerang،Photo Scan را می توانیم نام ببریم.

در این لیست ما به بررسی بهترین اپلیکیشن ها می پردازیم و بهترین بازی های سال ۲۰۱۶ در این لیست نگنجیده اند، این حوزه به دلیل گستردگی نیاز به بررسی جداگانه و کمی مفصل تر دارد.
Prisma

اپلیکیشن Prisma یکی از برترین های سال ۲۰۱۶ است که توسط شرکت روسی ارائه شده است. این اپلیکیشن ویرایش عکس در سال ۲۰۱۶ توانست رکود بیشترین دانلود را در گوگل پلی استور بشکند و به نوعی در سال ۲۰۱۶ خود را ثبت کند. روند کار این اپلیکیشن به این صورت است که کاربر از سوژه مورد نظر عکاسی می کند و سپس به وسیله ۳۳ فیلتر متفاوت حالت های مختلفی از قبیل نقاشی های هنری مانند سبک نقاشی پیکاسو، مونش، ون گوگ، لویتان و بسیاری از بافت های هیجان انگیز در این لیست قرار دارد که به شما این امکان را می دهد تا از آن ها استفاده کنید. البته باید به این موضع نیز اشاره کرد که Prisma برای ویرایش عکس ها به اتصال به اینترنت نیاز دارد.
Google Allo

Google Allo نیز از اپلیکیشن های خاص اندروید در سال ۲۰۱۶ بود. با رونمایی از دستیار گوگل در سال ۲۰۱۶، این اپلیکیشن نیز از دستیار گوگل پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های امنیتی بسیار خاصی است که فضای اپلیکیشن را برای کاربران امن تر می کند. اما تفاوت اصلی اپلیکیشن Google Allo با دیگر پیام‌رسان‌ها هوشمند بودن این اپلیکیشن است. این اپلیکیشن از قابلیتی برخوردار است که هنگامی که از طرف دوستی برای شما پیغامی می آید، برای سریع تر شدن روند کار، اپلیکیشن حروف پیشنهادی که ممکن است شما بخواهید در پاسخ به دوست خود ارسال کنید را به شما پیشنهاد می کند. Google Allo از استیکر هایی نیز برخوردار است و این امکان را به کاربر می دهد تا این استیکر ها را هنگام مکالمه برای مخاطب خود ارسال کند.
Reddit

اپلیکیشن Reddit یکی از برترین های سال ۲۰۱۶ است که قابلیت مرور سریع اخبار در هر روز از موضوع های مختلف را برای کاربر فراهم می کند. یکی از ویژگی هایی که Reddit را خاص می کند این است که کاربر می تواند در مورد هر خبرنظر خود را ثبت کند و به بحث و مناظره با افراد دیگر بپردازد. یکی دیگر از بهترین ویژگی های Reddit، به روز بودن آن است و این اپلیکیشن در هر ساعت تازه ترین و داغ ترین اخبار دنیا را به کاربران خود به اشتراک می گذارد.
Signal

یکی از دغدغه های اصلی کاربران در رابطه با اپلیکیشن های پیام رسان امنیت این اپلیکیشن ها است، Signal یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه پیام رسانی است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اپلیکیشن Signal توسط گروه Open Whisper طراحی و فکر شده است. این اپلیکیشن عملکردی شبیه به همه پیام رسان های موجود در بازار دارد و پس از نصب کاربران و دوستانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند را به شما معرفی می کند. البته همان طور که اشاره کردیم نکته ای که این اپلیکیشن را خاص کرده است امنیت بالای این پیام رسان و کدگذاری پایان تا پایان مکالمه ها در این اپلیکیشن است.
Google Trips

Google Trips یکی از اپلیکیشن هایی است که در سفر بسیار به کار شما می آید، این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا پرواز ها، قطار ها، و حتی اطلاعات هتل ها را بررسی کنید و در یک سفر می توانید به Google Trips اطمینان کنید و برنامه های سفر خود را براساس اطلاعات این اپلیکیشن برنامه ریزی کنید. در واقع Google Trips یک راهنمای سفر بسیار خوب برای شما است.
Boomerang

اپلیکیشن Boomerang یکی از اپلیکیشن های بسیار معروف و پرطرفدار سال ۲۰۱۶ است که در آخرین به روزرسانی های اینستاگرام نیز به آن اضافه شده است و هر کاربر اینستاگرام می تواند از این اپلیکیشن استفاده کند. در واقع Boomerang این امکان را به کاربر می دهد که ویدئو های کوتاهی را از حرکتی خاص تهیه کند که این حرکت خاص در طی زمانی کوتاه چندین بار تکرار می شود. فایلی که از طرف Boomerang ارائه می شود فایلی با فرمت GIF است که حجم بسیار کمی نیز دارد.
Gravity Gestures

Gravity Gestures یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار این روزها است که سرعت اجرای برنامه های اندرویدی را افزایش می دهد. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا بر روی هر حرکت گوشی هوشمند خود برنامه ای را قرار دهید. به عنوان مثال شما اگر یکی از محورهای برنامه را بر روی باز کردن اپلیکیشن پیام رسان برنامه ریزی کرده باشید با هر بار حرکت دستگاه به آن سمت دستگاه به صورت خودکار آن برنامه را باز می کند. یکی از ویژگی های مثبت این برنامه مصرف کم باتری آن است.
PhotoScan, Google Photos

PhotoScan این امکان را به شما می دهد تا عکس های قدیمی خود را برای همیشه در گالری گوشی هوشمند خود داشته باشید. PhotoScan با گرفتن ۴ عکس از عکس قدیمی شما و اسکن کردن آن، کیفیت آن را بالا برده است و شما می توانید به راحتی عکس های قدیمی خود را در گوشی هوشمند خود داشته باشید.
Express VPN

Express VPN به کاربران این امکان را می دهد تا با سرعت بیشتر و با امنیت بیشتر از اینترنت استفاده کند، Express VPN در ۷۸ کشور و در ۱۰۰ موقعیت جغرافیایی اطراف آن قابلیت استفاده دارد و قصد دارد تا محدوده خود را در سال آینده افزایش دهد.
Giphy

فایل های GIF چند وقتی است که بسیار طرفدار پیدا کرده اند و کاربران از این فایل های بسیار استفاده می کنند، اپلیکیشن Giphy یکی از بهترین اپلیکیشن ها و بهترین کتابخانه برای پیدا کردن فایل های GIF است که کاربر با یک جستجوی ساده می تواند فایل GIF مورد نظر خود را پیدا کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فارسروید دانلود بازی و برنامه اندرویددانلود – بازی مسابقات فرمول یک اندروید دیتا دانلود دانلود – بهترین اپلیکیشن نجوم اندروید بهترین و کامل ترین نرم افزار نجوم و ستاره شناسی برای سیستم عامل اندروید می برترین بازی و نرم افزار های اندروید در سال جوان …معرفی برترین بازی و نرم افزار های اندروید در سال به صورت کامل به همراه لینک دانلود اپلیکیشن اندروید زومیتاپلیکیشن اندروید معرفی بهترین اپلیکیشن اندروید و بهترین بازی های موبایل اندرویدیبهترین روش روت کردن انواع گوشی های اندرویدبهترین روش روت کردن انواع گوشی های اندروید سیستم عامل اندروید جزو سیستم عامل های دانلود کنید بهترین اپلیکیشن رایگان ساخت عکس‌نوشته‌های یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت عکس‌نوشته برای زبان فارسی اپلیکیشن عکس‌نوشته با بهترین بازی های سال آشنا شویدبا بهترین بازی های سال آشنا شوید به دور از جدل کنسول های نسل هشتم به خصوص پلی استیشن گوگل ساخت اپلیکیشن آندروید را رایگان آموزش …آموزش یادگیری ساخت اپ‌های آندروید اصلا کار ساده و راحتی نیست؛ به خصوص اگر مبتدی دانلود نرم افزار ساخت اپلیکیشن ها و … اندرویدینا دانلود بازار بهترین مارکت برنامه اندرویددانلود بازار اندروید بهترین و کامل ترین مارکت اندروید ایرانی فارسروید دانلود بازی و برنامه اندروید یک بازی بسیار زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های اتومبیلرانی و رسینگ از استودیوی دانلود کنید بهترین اپلیکیشن رایگان ساخت عکس‌نوشته‌های فارسی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت عکس‌نوشته برای زبان فارسی اپلیکیشن « عکس‌نوشته‌ساز » است دانلود بهترین برنامه شبیه ساز اندروید در ویندوز برنامه های ویندوز اجرای بازی ها و برنامه های اندروید در کامپیوتر با دارای بالاترین سرعت و بنچ مارک در بین اپلیکیشن اندروید زومیت اپلیکیشن اندروید معرفی بهترین اپلیکیشن اندروید و بهترین بازی های موبایل اندرویدی گوگل ساخت اپلیکیشن آندروید را رایگان آموزش می‌دهد شبکه آموزش یادگیری ساخت اپ‌های آندروید اصلا کار ساده و راحتی نیست؛ به خصوص اگر مبتدی باشید و دانلود بهترین بازی مورتورسواری اندروید از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید ؛ پرسش های غیرمرتبط را در انجمن مطرح اپلیکیشن آموزش تنظیم رنگ نور نوتیفی ها در اندروید حدود ۸ یا ۷ سال پیش بود که اولین گوشی هایی که به دنیای فناوری زومیت راهنمای خرید گوشی موبایل بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت زیر ۸۰۰ هزار تومان؛ دی ۹۵ الف بهترین گوشی‌های هوشمند با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال زمان بررسی گوشی های هوشمند برتر که در سال جاری میلادی نرم افزار های اندروید گجت نیوز سال جاری میلادی، که رفته رفته به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود، از جمله سال‌های طلایی در



لینک منبع :بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۶

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2016 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../بهترین-اپلیکیشن-های-اندرویدی-سال-2016‎Cached3 ژانویه 2017 ... Prisma. بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال 2016. اپلیکیشن Prisma یکی از برترین های سال ۲۰۱۶ است که توسط شرکت روسی ارائه شده است. بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۶ - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/10/05/best-android-applications-of-2016/‎Cachedبا نزدیک شدن به آخرین دقایق سال ۲۰۱۶، بازار بهترین های سال داغ است، این بار به سراغ بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۱۶ رفته ایم. کلیک-در روزهای پایانی ... بهترین اپلیکیشن های سال 2016 برای آیفون و اندروید | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../بهترین-اپلیکیشن-های-سال-2016-برای-آیفون-و-ا/‎Cached2 نوامبر 2016 ... برچسب ها : اپلیکیشن برنامه اندروید بهترین اپلیکیشن سال بهترین اپلیکیشن های سال 2016 بهترین برنامه های ۲۰۱۶ بهترین نرم افزار موبایل ... بهترین اپلیکیشن ها و بازی های سال 2016 گوگل پلی انتخاب شدند ... digiato.com/.../بهترین-اپلیکیشن-ها-و-بازی-های-سال-2016-گوگل/‎Cached2 دسامبر 2016 ... بالاخره به ماه دسامبر و فصل جمع بندی و انتخاب بهترین محصولات سال رسیدیم. حالا که در آخرین روزهای سال میلادی به سر می بریم، وقت آن رسیده که ... با برترین اپلیکیشن های کاربردی سال ۲۰۱۶ آشنا شوید - کجارو www.kojaro.com/2017/1/16/.../best-android-tools-apps-2016/‎Cached16 ژانویه 2017 ... در سال ۲۰۱۶ اپلیکیشن های زیادی منتشر شد که برخی از آن ها در فهرست برترین اپلیکیشن های کاربردی سال ۲۰۱۶ برای اندروید بودند و در بین ... برترین اپلیکیشن های عکاسی اندروید در سال ۲۰۱۶ - کجارو www.kojaro.com/2017/1/18/.../best-android-camera-apps-2016/‎Cached21 ژانویه 2017 ... در سال ۲۰۱۶ اپلیکیشن های زیادی در حوزه عکاسی برای تلفن های هوشمند عرضه شد که برخی از آنها بین برترین اپلیکیشن های عکاسی اندروید قرار گرفتند. ... گوگل فوتو (Google Photos) بسیار سریع تبدیل به یکی از بهترین ... بهترین اپلیکیشن های اندروید و ios در سال 2016 - نمناک namnak.com/بهترین-اپلیکیشن-های-سال.p31111‎Cachedاپلیکیشن و بهترین اپلیکیشن های اندروید 2016 و جدید ترین بازی های سال و بهترین اپلیکیشن های ios را در نمناک ببینید. برترین اپلیکیشن های سال 2016 - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5463911/برترین-اپلیکیشن-های-سال-2016‎Cached Similar25 ژانویه 2016 ... این ابزار موبایلی رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است. ... با این برنامه موبایلی می‌توانید به بهترین شکل از تعطیلات خود استفاده کنید. این ابزار ... برترین بازی های سال 2016 که قرار است پا به دنیای شما بگذارد. بهترین اپلیکیشن های اندروید سال 2016 - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../بهترین-اپلیکیشن-های-اندروید-سال-2016‎Cached3 ژانویه 2017 ... بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال 2016. در این لیست ما به بررسی بهترین اپلیکیشن ها می پردازیم و بهترین بازی های سال ۲۰۱۶ در این لیست ... معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید سال 2016 به ... - فارنت farnet.ir/1395/09/167517/google-play-best-apps-2016/‎Cached2 دسامبر 2016 ... بهترین‌ اپلیکیشن‌های سال 2016. گوگل بهترین اپلیکیشن‌ها را در چند زمینه مختلف معرفی کرده است: بهترین اپلیکیشن سال. prisma. اپلیکیشن ...