مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت

[ad_1]
مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت گیگابایت با سری کامپیوترهای Brix خود، کامپیوترهای بازی را در ساختاری زیبا و کوچک تحویل مخاطبان خود می‌دهد. این شرکت، از کامپیوتری جدیدی در سری Brix رونمایی کرده است. این کامپیوتر که Brix Gaming GT نام دارد، ابعادی بسیار کوچک دارد، اما در عین حالت یک کارت گرافیک GeForce GTX 1080 شرکت انویدیا و یک پردازنده‌ی اینتل Core i7-6700K را در خودش جای داده است.
کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت یک GTX 1080 در خودش دارد

کامپیوتر Brix Gaming GT مجموعه‌ی بزرگی از چراغ‌های ال‌ای‌دی را روی خودش قرار داده است. این کامپیوتر هم‌چنین وقتی که دمای‌اش از مقدار مشخصی بالاتر رود، به صورت خودکار فن‌هایی را در قسمت بالایی‌اش باز می‌کند. در کنار خفن‌ترین کارت گرافیک انویدیا و قوی‌ترین پردازنده‌ی اینتل، گیگابایت در Brix Gaming GT هم‌چنین ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی DDR4 قرار داده است. حافظه‌ی ذخیره‌ی این کامپیوتر، یک SSD با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت به همراه یک هارد دیسک ۱ ترابایتی است. امکان قرار دادن یک هارد دیسک ۲٫۵ اینچی دیگر هم روی این کامپیوتر وجود دارد.
کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت یک GTX 1080 در خودش دارد

گیگابایت روی این کامپیوتر جدید خود، یک پورت USB 3.1 و یک پورت USB Type-C قرار داده است. البته سه پورت USB 3.0 هم روی این کامپیوتر وجود دارد. خروجی‌های HDMI و جک‌های صدای معمولی هم در پشت کامپیوتر جدید گیگابایت وجود دارند.

زمان عرضه و قیمت Brix Gaming GT هنوز مشخص نشده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رونمایی هواوی از گوشی هوشمند ارزان قیمت با …آکایران گوشی از صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی و دوربین ۸ مگاپیکسلی برخودار استهواوی از گوشی رده پایین رونمایی کرد موبایلشرکت هواوی با برگزاری مراسمی در کشور چین از گوشی هوشمند جدید خود با نام رونمایی دنیای فناوری زومیتهایلایت هایلایت ۱۴۸ از امکان درمان آلزایمر تا وجود نوعی از جت استریم در هسته زمینساعت هوشمند نامبروان گرد و زیبا زومیتنامبروان ساعت هوشمند پلاس را که ساعتی زیبا و خوش دست است برای عرضه در اختیار مشتریان نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، ارزان و نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، ارزان و ارزشمندپول نیوز مقامات بانک مرکزی عوامل بنیادین این نوسان را تقاضاهای تجاری و مسافرتی و حوالجات ارزی جدید ترین قیمت روز انواع تبلت در بازار ایران – …جدیدترینقیمتروزتبلتدرقیمت انواع گوشی موبایل۱۴ مرداد هر روز اگر به بازار موبایل سر بزنید قیمت ها دچار معرفی لپ تاپ ارزان قیمت و پرفروش از عکسنقاط مثبت طراحی زیبا و منحصر به فرد نسبت به سایر مدل های دل تجهیزات داخلی قدرتمند به بهترین تبلت های موجود در بازار مشخصات و تصاویربهترین تبلت خرید بهترین تبلتمشخصات بهترین تبلتآشنایی با بهترین تبلتاخبارتصاویر بهترین تبلت‌ های بازار با قیمت مناسب تابستان …سایر مطالب موبایل و کامپیوتر ویژگی منحصرفردی برای گوشی های جدیدآیفن که دوربین را به رونمایی هواوی از گوشی هوشمند ارزان قیمت با دو آکایران گوشی از صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی و دوربین ۸ مگاپیکسلی برخودار است هواوی از گوشی رده پایین رونمایی کرد موبایل شرکت هواوی با برگزاری مراسمی در کشور چین از گوشی هوشمند جدید خود با نام رونمایی کرداین دنیای فناوری زومیت دریفت قهرمان رالی به خوبی کن بلاک است هایلایت ۱۴۸ از امکان درمان آلزایمر تا وجود نوعی از جت ساعت هوشمند نامبروان گرد و زیبا زومیت نامبروان ساعت هوشمند پلاس را که ساعتی زیبا و خوش دست است برای عرضه در اختیار مشتریان نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، ارزان و ارزشمند نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، ارزان و ارزشمند پول نیوز مقامات بانک مرکزی عوامل بنیادین این نوسان را تقاضاهای تجاری و مسافرتی و حوالجات ارزی ناشی جدید ترین قیمت روز انواع تبلت در بازار ایران – جدیدترین اخبار جدیدترینقیمتروز قیمت انواع گوشی موبایل۱۴ مرداد هر روز اگر به بازار موبایل سر بزنید قیمت ها دچار تغییر و معرفی لپ تاپ ارزان قیمت و پرفروش از عکس نقاط مثبت طراحی زیبا و منحصر به فرد نسبت به سایر مدل های دل تجهیزات داخلی قدرتمند به همراه بهترین تبلت های موجود در بازار مشخصات و تصاویر بهترین تبلت خرید بهترین تبلتمشخصات بهترین تبلتآشنایی با بهترین تبلتاخبارتصاویر بهترین بهترین تبلت‌ های بازار با قیمت مناسب تابستان تصاویر سایر مطالب موبایل و کامپیوتر ویژگی منحصرفردی برای گوشی های جدیدآیفن که دوربین را به ذره



لینک منبع :رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت

رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت - برترین ها www.bartarinha.ir/.../رونمایی-از-کامپیوتر-زیبا-و-کوچک-گیگابایت‎Cached29 دسامبر 2016 ... این شرکت، از کامپیوتری جدیدی در سری Brix رونمایی کرده است. این کامپیوتر که ... کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت یک GTX 1080 در خودش دارد. Images for رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت - shabahang hshabahang.blogsky.com/.../رونمایی-از-کامپیوتر-زیبا-و-کوچک-گیگابایت‎Cached29 دسامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت گیگابایت با سری کامپیوترهای Brix خود، کامپیوترهای بازی را در ساختاری زیبا و کوچک تحویل مخاطبان ... رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../رونمایی-از-کامپیوتر-زیبا-و-کوچک-گیگابایت/‎Cachedامیرحسین میرزایی: شرکت گیگابایت با سری کامپیوترهای Brix خود، کامپیوترهای بازی را در ساختاری زیبا و کوچک تحویل مخاطبان خود می‌دهد. این شرکت، از ... رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت+عکس | بلاغ نیوز ... khabarone.ir/news/.../رونمایی-از-کامپیوتر-زیبا-و-کوچک-گیگابایت-عکس 29 دسامبر 2016 ... به گزارش بلاغ، امیرحسین میرزایی: شرکت گیگابایت با سری کامپیوترهای Brix خود، کامپیوترهای بازی را در ساختاری زیبا و کوچک تحویل مخاطبان ... رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت - تی نیوز tnews.ir/news/716576972718.html 29 دسامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت گیگابایت با سری کامپیوترهای Brix خود، کامپیوترهای بازی را در ساختاری زیبا و کوچک تحویل مخاطبان ... رونمایی از کامپیوتر زیبا کوچک گیگابایت - onvansho onvansho.ir/result/رونمایی-از-کامپیوتر-زیبا-کوچک-گیگابایت.html رونمایی از کامپیوتر در کنار هشت گیگابایت رم64 این کامپیوتر کوچک را به . خبر وسترن دیجیتال از حافظه SSD جدید خود رونمایی کرد کوچک زیبا دارای حافظه هایی در ... رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت - onvansho onvansho.ir/result/رونمایی-از-کامپیوتر-زیبا-و-کوچک-گیگابایت.html مینی کامپیوتر گیمینگ گیگابایت Brix Gaming با طولعرض رونمایی از ای کوچک . رونمایی لنوو از لپ‌تاپ‌های T460 T460ST560 در نمایشگاه دارداز این جهت پشتیبانی ... رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک گیگابایت+عکس | شرکت ... - قطره www.ghatreh.com/news/.../رونمایی-کامپیوتر-زیبا-کوچک-گیگابایت-عکس 29 دسامبر 2016 ... شرکت گیگابایت با سری کامپیوترهای Brix خود، کامپیوترهای بازی را در ساختاری زیبا و کوچک تحویل مخاطبان خود می دهد. - آخرین اخبار brix گیگابایت - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/brix-گیگابایت حالا عضو جدیدی به این خانواده جمع و جور اضافه شده که BRIX-GZ1DTi7 نام داشته و با قالب هاشور خورده سبز رنگ و LED های نورانی ... رونمایی از کامپیوتر زیبا و کوچک ...