مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رقیب اندروید بازنشسته شد

[ad_1]

سیستم عامل موبایلی سیانوژن که قرار بود اندروید را از میدان به در کند، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد و تا پایان این هفته بازنشسته می شود.

به گزارش صبحانه، علیرغم بازنشسته شدن سیانوژن قرار است دسترسی به کدهای منبع و اطلاعات سیستم عامل مذکور کماکان برقرار باشد و علاقمندان به این داده ها دسترسی داشته باشند.
رقیب اندروید بازنشسته شد
به گزارش  انگجت،  مدیران سیانوژن می‌گویند تمامی خدمات مرتبط با سیستم عامل مذکور و خود این سیستم عامل از 31 دسامبر در دسترس نخواهند بود و بنابراین کاربران این سیستم عامل بر روی گوشی هایی مانند OnePlus One باید به فکر استفاده ا سیستم عامل های دیگری باشند.

قرار است شرکت سیانوژن سازنده این سیستم عامل هم با یک گروه فناوری فعال در پالوآلتو ادغام شود و در زمینه های دیگری فعالیت کند. گفته می شود این گروه بر روی طرح جدیدی موسوم به Lineage متمرکز خواهند شد که هنوز جزییات چندانی در مورد ماهیت آن در دسترس نیست.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران موتور خبری خبریستنوکیا که زمانی بخش عمده بازار تلفن همراه را در اختیار داشت، قصد دارد با عرضه گوشی با اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریعینک های ویژه برای مقابله با افراد فضول عرضه شد یک شرکت نوپا عینک آفتابی خاصی را طراحی گروه متخصصین ایران سخنان مقام معظم رهبری در مورد لزوم تخصص گرایی نسل دانش پژوه و محقق و پژوهنده کشور الف قانون ممنوعیت به‌ کارگیری بازنشستگان ابلاغ شدلیست نفر بازنشسته در دولت اعتدال که از سال دعوت به کار شده اند و پست های کلان را در چرخش نرخ در بازار پول روزنامه دنیای اقتصاد، پرمخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشورالف یک پیشنهاد به نمایندگان مجلس دنیا را سه …یک پیشنهاد به نمایندگان مجلس دنیا را سه طلاقه کنید آیت‌الله مدرس وقتی نماینده شد اخبار،اخبار ورزشیخبرهای ورزشی،نتایج مسابقات …اخبار پرسپولیس،اخبار استقلال،اخباراخبار ورزشی،المپیک،آخرین اخبار ورزشی،جدیدترین بهترین هابهترین ها اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، سرگرمی، ورزش، گردشگری، عکس، فرهنگ و هنر چگونه فرزندان نعمت الله گرجی با دستور امام خمینی …مرحوم حاج احمدآقا زنگ زده و آقای گرجی را دعوت کرده بود او هم هاج و واج مانده بود که با فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی موتور خبری خبریست نوکیا که زمانی بخش عمده بازار تلفن همراه را در اختیار داشت، قصد دارد با عرضه گوشی با اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری عینک های ویژه برای مقابله با افراد فضول عرضه شد یک شرکت نوپا عینک آفتابی خاصی را طراحی و گروه متخصصین ایران سخنان مقام معظم رهبری در مورد لزوم تخصص گرایی نسل دانش پژوه و محقق و پژوهنده کشور بداند الف قانون ممنوعیت به‌ کارگیری بازنشستگان ابلاغ شد لیست نفر بازنشسته در دولت اعتدال که از سال دعوت به کار شده اند و پست های کلان را در چرخش نرخ در بازار پول بررسی‌های «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد که در حال حاضر نرخ سود سپرده‌ها در بانک‌ها عمدتا داعش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد داعش حکومت اسلامی عراق و شام به عربی الدولة الإسلامیة فی العراق والشام با نام اختصاری داعش یک الف یک پیشنهاد به نمایندگان مجلس دنیا را سه طلاقه کنید یک پیشنهاد به نمایندگان مجلس دنیا را سه طلاقه کنید آیت‌الله مدرس وقتی نماینده شد گاری داشت بهترین ها بهترین ها اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، سرگرمی، ورزش، گردشگری، عکس، فرهنگ و هنر، کامپیوتر چگونه فرزندان نعمت الله گرجی با دستور امام خمینی آزاد شدند؟ مرحوم حاج احمدآقا زنگ زده و آقای گرجی را دعوت کرده بود او هم هاج و واج مانده بود که با من چه



لینک منبع :رقیب اندروید بازنشسته شد

دنیای موبایل و کامپیوتر رقیب اندروید بازنشسته شد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951006000232‎Cached26 دسامبر 2016 ... سیستم عامل موبایلی سیانوژن که قرار بود اندروید را از میدان به در کند، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد و تا پایان این هفته بازنشسته می شود. ایتنا - رقیب اندروید بازنشسته شد itna.ir/fa/doc/news/47185/رقیب-اندروید-بازنشسته‎Cached26 دسامبر 2016 ... ایتنا - رقیب تازه اندروید که برای فتح قله‌های سیستم‌عامل‌ها آمده بود به دامنه‌های کوه نرسیده، بازنشسته شد. رقیب اندروید بازنشسته شد - شهر فردا shahrefarda.ir/fa/news/17116/رقیب-اندروید-بازنشسته-شد 26 دسامبر 2016 ... رقیب اندروید بازنشسته شد. سیستم عامل موبایلی سیانوژن که قرار بود اندروید را از میدان به در کند، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد و تا پایان این ... رقیب اندروید بازنشسته شد - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/429755/رقیب-اندروید-بازنشسته-شد 26 دسامبر 2016 ... رقیب تازه اندروید که برای فتح قله‌های سیستم‌عامل‌ها آمده بود به دامنه‌های کوه نرسیده، بازنشسته شد. رقیب اندروید بازنشسته شد - پایش | دمادم https://damadam.ir/news/رقیب-اندروید-بازنشسته-شد/6453215 سیستم عامل موبایلی سیانوژن که قرار بود اندروید را از میدان به در کند، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد و تا پایان این هفته بازنشسته می شود. به گزارش ... رقیب اندروید بازنشسته شد - صدای ایران | دمادم https://damadam.ir/news/رقیب-اندروید-بازنشسته-شد/6454610 به گزارش صدای ایران، سیستم عامل موبایلی سیانوژن که قرار بود اندروید را از میدان به در کند، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد و تا پایان این هفته بازنشسته می شود. رقیب اندروید بازنشسته شد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/رقیب_اندروید_بازنشسته_شد‎Cachedدانلود پیرمرد بازنشسته در اتاق عمل با بدنی سوخته خارج شد · دانلود بررسی و مقایسه IPhone ۶ IOS ۹ VS Nexus ۶ Marshmallow ... میهن مگ - رقیب اندروید بازنشسته شد https://mihanmag.com/post/.../رقیب_اندروید_بازنشسته_شد‎Cached26 دسامبر 2016 ... اگر چه بازنشسته سیانوژن قرار است برای دسترسی به کدهای منبع و اطلاعات سیستم عامل های ذکر شده هنوز هم نیاز به ایجاد علاقه مند به این اطلاعات از ... سیستم عامل سیانوژن رقیب اندروید بازنشسته شد/اندرویید-سیانوژن ... telgram24.ir/1395/10/25/اندرویید-سیانوژن/‎Cached14 ژانویه 2017 ... تلگرام24 - رقیب تازه اندروید که برای فتح قله‌های سیستم‌عامل‌ها آمده بود به دامنه‌های کوه نرسیده، بازنشسته شد.سیانوژن همانند میگو نوکیا متوقف ... رقیب اندروید بازنشسته شد - خبرگزاری فارس - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142191099/ سیستم عامل موبایلی سیانوژن که قرار بود اندروید را از میدان به در کند، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد و تا پایان این هفته بازنشسته می شود.