مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و پلاس 3 تی

[ad_1]

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: ماه گذشته، کمپانی وان پلاس اعلام کرد که پس از یک برنامه ریزی بلند مدت، آخرین روزهای سال 2016 میلادی آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 / وان پلاس 3 تی، (OnePlus 3 / OnePlus 3T) دو پرچمدار نوظهور خود را منتشر می‌کند. امروز آخرین روز سال 2016 میلادی است و تا ساعاتی پیش هیچ خبری از این به روزرسانی نبود. حال خوشبختانه از سوی این شرکت رسما اعلام شده است که آپدیت اندروید نوقا برای این دو گوشی اندرویدی چینی در راه است.

 آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 / وان پلاس 3 تی منتشر شد

کارل پی (Carl Pei)، بنیانگذار کمپانی چینی وان پلاس در توییتر خود رسما تایید کرده است که نسخه پایدار اندروید نوقا هم اکنون آماده بوده و تا ساعات آینده در دسترس کاربران گوشی های وان پلاس 3 تی و وان پلاس 3 قرار خواهد گرفت. تا پیش از این ما مطمئن نبودیم که کاربران گوشی های مذکور چه زمانی آپدیت نوقا را دریافت خواهند کرد، اما اینک دیگر می‌توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که فارغ از اینکه شما اهل کدام کشور هستید، کمی زودتر و یا دیرتر تازه ترین نسخه از سیستم عامل موبایلی کمپانی گوگل را بر روی گوشی های خانواده وان پلاس 3 خود تجربه کنید.

    «کارل پی (@getpeid) 31 دسامبر 2016

    نسخه پایدار OTA اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی آماده شده است. به تدریج تا انتهای شب این به روزرسانی عرضه خواهد شد.»

البته اگر شما تا دریافت نسخه پایدار این به روزرسانی نمی‌توانید تحمل کنید، باید بگوییم که در حال حاضر نسخه‌ی آزمایشی این به روزرسانی می‌توانید آن را از طریق تالار گفتگوی مربوط به این گوشی ها دریافت کنید. هرچند که این نسخه از آپدیت نوقا برای وان پلاس 3 تی در دسترس بوده و کاربران نسخه اصلی وان پلاس 3 قادر به نصب این نسخه آزمایشی نخواهند بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید …اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل برای گوشی، تبلت و آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلاحتمالا ا‌چ‌تی‌سی گوشی جدیدی با کد نام را به همراه گوشی ‌ عرضه می‌کند اخبار فناوری و تکنولوژیبرترین گوشی سال ۲۰۱۶ از دیدگاه نویسندگان آی‌تی‌رسانگوشی هوشمند شما چه زمانی به اندروید مارشملو …گوشی هوشمند شما چه زمانی به اندروید مارشملو آپدیت می‌شود؟مقایسه قیمت آیفون و پلاس ، گلکسی اس و اس اج و …مقایسه قیمت آیفون و پلاس ، گلکسی اس و اس اج و اچ تی سی وان ام ۱۵ دیدگاه ارسال شده گویا آی‌تی اخبار فن آوری و تکنولوژیاخبار تکنولوژی و فن آوری اطلاعات یا آی تی، تازه های موبایل ، اینترنت و شبکه ، امنیت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …میانبر در اپلیکیشن دوربین اندروید معرفی اپلیکیشن و بازی به چه دردی می کدام گوشی‌های سامسونگ آپدیت اندروید را دریافت …با این‌که هنوز اندروید آخرین نسخه اندروید محسوب شده و گلکسی اس نیز اولین گوشی است لیست مشخصات آیفون و آیفون پلاس اپل لو رفتلیستمشخصاتآیفونولیست مشخصات آیفون و آیفون پلاس لو رفت؛ دوربین بهتر و عمر شارژدهی بالا ۰ ارسال شده بررسی آیفون پلاس اپل زومیتبررسی آیفون پلاس، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با دوربین دوگانه و رنگ‌بندی جدید اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید اندروید نوتلا، نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل برای گوشی، تبلت و آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل آیفون قیمت گوشی اپل قیمت خرید ایفون اخبار و مشخصات گوشی آیفون مشخصات و ویدئوی اخبار فناوری و تکنولوژی اپل قصد دارد از پنل‌های چینی در آیفون‌های بعدی خود استفاده کند نوشته شده توسط مرتضی گوشی هوشمند شما چه زمانی به اندروید مارشملو آپدیت می‌شود گوشی هوشمند شما چه زمانی به اندروید مارشملو آپدیت می‌شود؟ مقایسه قیمت آیفون و پلاس ، گلکسی اس و اس اج و اچ تی مقایسه قیمت آیفون و پلاس ، گلکسی اس و اس اج و اچ تی سی وان ام ۱۵ دیدگاه ارسال شده توسط گویا آی‌تی اخبار فن آوری و تکنولوژی شرکت اچ‌تی‌سی برای رونمایی از یک گوشی میان‌رده جدید با نام اچ‌تی‌سی آماده می‌شود و ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل کدام گوشی‌های سامسونگ آپدیت اندروید را دریافت می‌کنند؟ با این‌که هنوز اندروید آخرین نسخه اندروید محسوب شده و گلکسی اس نیز اولین گوشی است که از لیست مشخصات آیفون و آیفون پلاس اپل لو رفت لیستمشخصاتآیفون لیست مشخصات آیفون و آیفون پلاس لو رفت؛ دوربین بهتر و عمر شارژدهی بالا ۰ ارسال شده توسط بررسی آیفون پلاس اپل زومیت بررسی آیفون پلاس، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با دوربین دوگانه و رنگ‌بندی جدید



لینک منبع :اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و پلاس 3 تی

اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و پلاس 3 تی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../اندروید-نوقا-برای-وان-پلاس-3-و-پلاس-3-تی‎Cached1 ژانویه 2017 ... تا آخرین روز سال 2016 هیچ خبری از به روزرسانی اندروید نوقا برای وان پلاس 3 / وان پلاس 3 تی، (OnePlus 3 / OnePlus 3T) دو پرچمدار نوظهور کمپانی ... آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و 3 تی عرضه شد - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/1/150289/oneplus-3t-oneplus-3-android/‎Cached1 ژانویه 2017 ... یکی از مؤسسان کمپانی وان‌پلاس با ارسال توییتی اعلام کرد که نسخه‌ی نهایی آپدیت اندروید نوقا برای گوشی وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی عرضه شده است ... آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 وان پلاس 3 تی منتشر شد - تکنومون technomon.com/.../آپدیت-اندروید-نوقا-برای-وان-پلاس-3-وان-پلاس-3-تی-منتشر-شد‎Cached31 دسامبر 2016 ... ماه گذشته، کمپانی وان پلاس اعلام کرد که پس از یک برنامه ریزی بلند مدت، آخرین روزهای سال 2016 میلادی آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 / وان ... اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و پلاس 3 تی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../اندروید-نوقا-برای-وان-پلاس-3-و-پلاس-3-تی/ 31 دسامبر 2016 ... معین کریمی: ماه گذشته، کمپانی وان پلاس اعلام کرد که پس از یک برنامه ریزی بلند مدت، آخرین روزهای سال 2016 میلادی آپدیت اندروید نوقا برای وان ... آپدیت وان پلاس تی 3 و وان پلاس 3 به اندروید نوقا از امروز - دیجی رو digiro.ir/oneplus...oneplus-3...android.../oneplus-3t-3-nougat-update-official-01/ آپدیت وان پلاس تی 3 و وان پلاس 3 به اندروید نوقا از امروز. آپدیت اندروید 7 برای وان پلاس 3T و وان پلاس 3 - گلکسی ورلد galaxyworld.ir/oneplus-3t-and-oneplus-3-updated-android-nougat/‎Cached31 دسامبر 2016 ... آپدیت اندروید ۷ نوقا برای وان پلاس ۳ تی و وان پلاس ۳ با آغاز سال نو میلادی ... از پایان امشب برای دیوایسهای OnePlus 3 و OnePlus 3T اعمال خواهد شد. آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و 3 تی عرضه شد linkdoni.soft98.ir/link-4788.html ماه گذشته، وان‌پلاس اعلام کرد که قصد دارد آپدیت اندروید نوقا را قبل از پایان سال ۲۰۱۶ برای دو تلفن هوشمند وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی عرضه کند. دیروز سال ۲۰۱۶ به ... آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و 3 تی عرضه شد - ایسکانیوز www.iscanews.ir/.../آپدیت-اندروید-نوقا-برای-وان-پلاس-3-و-3-تی-عرضه-... 1 ژانویه 2017 ... یکی از مؤسسان کمپانی وان‌پلاس با ارسال توییتی اعلام کرد که نسخه‌ی نهایی آپدیت اندروید نوقا برای گوشی وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی عرضه شده ... به‌روز رسانی اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و 3T عرضه شد - تک بوک www.techbook.ir/.../بهروز-رسانی-اندروید-نوقا-برای-وان-پلاس-3-و-3t-عرضه-شد 1 ژانویه 2017 ... کارل پی شب گذشته در حساب توییتر خود اعلام کرد، نسخه پایدار OTA اندروید 7.0 نوقا برای گوشی‌های وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی آماده عرضه است و تا ... آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و 3 تی عرضه شد - گلپونه golpune.ir/2017/01/آپدیت-اندروید-نوقا-برای-وان-پلاس-3-و-3-تی-ع/ 1 ژانویه 2017 ... ماه گذشته، وان‌پلاس اعلام کرد که قصد دارد آپدیت اندروید نوقا را قبل از پایان سال ۲۰۱۶ برای دو تلفن هوشمند وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی عرضه کند.