مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

[ad_1]

 

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۰

 

سامسونگ از مانیتور مخصوص بازی خودش که CH711 نام دارند رونمایی کرد. مانیتوری خمیده که با فناوری Quantum Dot ساخته شده است.

به گزارش ستاره ها؛ البته گفته شده که این مانیتور کاربران سیستم‌های مک و حتی طراحان را هم هدف قرار گفته چرا که این محصول شفافیت و روشنایی بسیار بالایی دارد و رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.

 

 مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

ماینتور جدید سامسونگ در اندازه‌های ۲۷ تا ۳۱٫۵ اینچ ساخته می‌شود و دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد. زاویه‌ی دید این محصول ۱۷۸ درجه اعلام شده و ۱۲۵ درصد رنگ‌های sRGB را هم پوشش می‌دهد.

این نمایشگر به شکلی ساخته شده که سیم‌های آن داخل پایه قرار گرفته و حتی می‌توان این محصول را در حالت عمودی هم قرار داد. البته ظاهر خمیده‌ی این مانیتور باعث شده که در حالت عمودی چندان چذاب نباشد.

 

 مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ به جای استفاده از تکنولوژی OLED از تکنولوژی Quantum Dots استفاده کرده که قبلا هم در تلویزیون‌هایش به کار برده بود. در حال حاضر اکثر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مانیتورهای OLED می‌سازند. البته تکنولوژی Quantum Dots سامسونگ آن تاخیر تکنولوژی OLED را دارند و کیفیتی بیشتر از مانیتورهای LCD‌ را ارایه می‌دهند. به همین دلیل مانیتور CH711 انتخاب مناسب‌تری برای گیمرها خواهد بود. سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر می‌کند.

مرجع : مجله دیجی کالا

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کردسخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالکافه دیجیتال ویژه نامه تبلت و مودم های نسل سه و چهار هواوی تاریخچه شرکت هواویسرگرمی زیر ذره‌بین زومجیتریلر جدید نمره‌های بازی را نشان می‌دهد تریلر جدید بازی ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور آلبرت اینشتین و نظریه نسبیت زومیتنسبیت عام در واقع نظریه‌ی جاذبه است و در صد سالی که از مطرح شدن آن می‌گذرد هیچ لیست قیمت روز قطعات کامپیوتری قیمت پردازنده، …لیست قیمتلیست قیمت روز قطعات کامپیوتری قیمت پردازنده، حافظه رم، مادربرد ایسوس و گیگابایت ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل سامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتال اختصاصی بررسی گوشی هوشمند آرزویی که حقیقت یافت بررسی اختصاصی و ویدئویی هارددیسک سرگرمی زیر ذره‌بین زومجی تریلر جدید نمره‌های بازی را نشان می‌دهد تریلر جدید بازی ایستنا فناوری اطلاعات با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه آلبرت اینشتین و نظریه نسبیت زومیت نسبیت عام در واقع نظریه‌ی جاذبه است و در صد سالی که از مطرح شدن آن می‌گذرد هیچ دانشمندی لیست قیمت روز قطعات کامپیوتری قیمت پردازنده، حافظه رم لیست قیمت برای دسترسی سریع بر هر بخش از لیست قیمت می توانید از لینک های زیر استفاده کنید قیمت پردازنده



لینک منبع :مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مانیتورهای-گیمینگ-سامسونگ-معرفی-شدند/‎Cached31 دسامبر 2016 ... سامسونگ از مانیتور مخصوص بازی خودش که CH711 نام دارد رونمایی کرد. مانیتوری خمیده که با فناوری Quantum Dot ساخته شده است و حتی برای طراحی ... مانیتور 49 اینچی گیمینگ سامسونگ معرفی شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مانیتور-49-اینچی-گیمینگ-سامسونگ-معرفی-شد/‎Cached10 ژوئن 2017 ... سامسونگ به مناسبت نمایشگاه E3 امسال از جدیدترین مانیتور مخصوص گیمینگ خودش رونمایی کرد. محصولی 49 اینچی واید اسکرین که خمیده طراحی ... مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند - مجموعه زندگی | دمادم https://damadam.ir/.../مانیتورهای-گیمینگ-سامسونگ-معرفی-شدند/7015834 سامسونگ از مانیتور مخصوص بازی خودش که CH711 نام دارند رونمایی کرد. مانیتوری خمیده که با فناوری Quantum Dot ساخته شده است. البته گفته شده که این ... برترین مانیتورهای گیمینگ در یک معرفی - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../برترین-مانیتورهای-گیمینگ-در-یک-معرفی‎Cached6 دسامبر 2016 ... در این مطلب شما را با برترین "مانیتورهای گیمینگ" موجود در بازار ایران .... با نشان سامسونگ و قیمت مناسب، ویژگی های یک نمایشگر مخصوص بازی را ارائه می دهند. ... لپ تاپ گیمینگ خوش قیمت MSI با کارت گرافیک MX150 معرفی شد ... سامسونگ مانیتورهای گیمینگ Quantom Dot را در نمایشگاه IFA معرفی ... www.zoomit.ir/.../samsung-introduce-new-quantum-dot-curved-gaming-monitors/‎Cached29 آگوست 2016 ... سامسونگ مانیتورهای گیمینگ Quantom Dot را در نمایشگاه IFA معرفی می کند ... Dot آنها که مخصوص گیمرها طراحی شده، در IFA 2016 معرفی خواهد شد. مانیتور گیمینگ – دیجیاتو digiato.com/label/مانیتور-گیمینگ/‎Cached Similarنمایشگر خمیده 34 اینچی گیمینگ ال جی با نرخ بازسازی تصویر 144Hz معرفی شد .... در بین این مانیتورها که در IFA 2016 به نمایش گذاشته خواهند شد، مدل 38UC99 دیده ... مانیتور گیمینگ سامسونگ با طراحی خمیده و چرخشی رونمایی شد - تک ... www.techbook.ir/.../مانیتور-گیمینگ-سامسونگ-با-طراحی-خمیده-و-چرخشی-رونمایی-شد‎Cached1 ژانویه 2017 ... سامسونگ درزمینهٔ تولید مانیتورهای گیمینگ حضور پر رنگی دارد. اکنون از مانیتور مخصوص بازی خود با نام CH711 رونمایی کرده که از نمایشگری ... مانیتور گیمینگ | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/مانیتور-گیمینگ/‎Cached Similarمانیتور C27FG70 سامسونگ به عنوان اولین مانیتور گیمینگ خمیده جهان در نمایشگاه بین المللی بازی تهران (TGC 2017) معرفی شد. این نمایشگاه در روزهای 15 و 16 ... مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند - تی نیوز tnews.ir/news/dc2477174366.html 1 ژانویه 2017 ... مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند. سامسونگ از مانیتور مخصوص بازی خودش که CH711 نام دارند رونمایی کرد. مانیتوری خمیده که با فناوری ... مانیتور ۴۹ اینچی گیمینگ سامسونگ معرفی شد samsung - chg90 www.toobait.com/samsung-chg90/‎Cached12 ژوئن 2017 ... مانیتور سامسونگ CHG90 یک مانیتور خمیده فوق عریض 49 اینچی است که مختص گیمرها و حرفه ای ها طراحی شده است. این مانیتور با قیمت 1500 دلار ...