مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید +عکس

[ad_1]
مفیدستان:
به گزارش صبحانه، اگر تصمیم به تغییر گوشی‌ خود گرفته‌اید بهتر است کمی صبر کنید تا شرکت‌های مختلف جدیدترین پرچمداران خود را در ماه‌های آینده روانه بازار کنند، اما اگر تصمیم به تغییر گوشی خود ندارید بهتر است با کمک برنامه‌های کاربردی کارایی آن را چند برابر کنید. وب سایت techradar در گزارشی نزدیک به 60 اپلیکیشن‌ برتر که کاربران در سال 2017 باید در گوشی خود نصب کنند را معرفی کرده است.

ما نیز در گروه فناوری صبحانه ، چند نمونه از بهترین اپ‌ها این فهرست را به شما معرفی می‌کنیم. نکته قابل ذکر اینکه اپ‌هایی که در این فهرست دیده می‌شوند لزوماً جدیدترین ‌های فروشگاه‌های آنلاین نیستند و ملاک برای معرفی این اپ ها مزیت‌های کاربردی و اهمیت توجه به آنهاست. در ادامه با ما همراه باشید .
برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید

5 اپلیکیشن برتر  برای  اندروید

Google Opinion Rewards: در فروشگاه گوگل‌پلی می‌توانید صدها اپلیکیشن پیدا کنید که نیمی از آنها پولی و نیم دیگری از آنها رایگان هستند. تنها راه استفاده از اپلیکیشن‌های پولی خرید «گیفت‌کارت» است، اما اگر به‌عنوان یک کاربر اندرویدی چندان تمایلی به خرید گیفت کارت و بعد هم خرید اپلیکیشن از گوگل پلی ندارید، ‌می‌توانید از راهکار کاربردی گوگل یعنی اپلیکیشن Google Opinion Rewards کمک بگیرید. با استفاده از این برنامه رایگان می‌توانید در نظرسنجی‌های در نظر گرفته شده گوگل شرکت و با هر جواب درست اعتبار رایگان خرید از گوگل‌پلی دریافت کنید. در واقع بعد از نصب این برنامه روی گوشی خود، گوگل سؤال‌های مختلفی برای شما ارسال می‌کند که شما با ارائه پاسخ درست به این سؤال‌ها می‌توانید اعتبار خرید در گوگل پلی دریافت کنید. حالا با این اپ اگر در ادامه به اپلیکیشن پولی برخورد کردید نگران خرید آن نخواهید بود.

Solid Explorer File Management: یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین برنامه‌ها برای کاربران اندرویدی، اپلیکیشنی برای مدیریت فایل‌ها روی گوشی است. Solid Explorer هم در بین ده‌ها برنامه برای مدیریت فایل در گوگل پلی یکی از بهترین اپلیکیشن‎ها در این زمینه است. رابط کاربری ساده، سرعت و اتصال به فضای ابری از مشخصه‌های اصلی Solid Explorer است. با کمک این اپلیکیشن‌ می‌توانید به فایل‌های روی گوشی خود سر و سامان بدهید تا در نهایت سرعت دستگاه نیز افزایش پیدا کند. زیپ کردن و باز کردن فایل‌های زیپ‌شده، پنهان کردن فایل‌ها، اشتراک‌گذاری آنها و دسته‌بندی فایل‌ها بر اساس فرمت آنها نیز از جمله قابلیت‌های دیگر این اپ است. این ویژگی‌ها در کنار قابلیت جست‌و‌جو، باعث می‌شود راحت‌تر فایل‌های موردنظرتان را پیدا و آنها را مدیریت کنید. این برنامه تنها در 14 روز اول استفاده رایگان است.

Greenify: اتمام سریع شارژ باتری گوشی یکی از بزرگترین معضلات گوشی‌های هوشمند است. راهکارهای مختلفی برای نگه‌داشتن باتری گوشی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از برنامه‎‌هایی است که میزان استفاده اپلیکیشن‌ها از قدرت باتری را کنترل می‌کند. Greenify یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. این اپلیکیشن رایگان، برنامه‌هایی که در پس زمینه گوشی باز است و از آن استفاده ندارید را در حالت خواب یا Hibernate قرار می‌دهد اما باعث هم نمی‌شود هیچ یک از اعلان‌های آنها را از دست بدهید.

برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید
Snowball: همه ما در سرویس‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی مختلفی عضو هستیم و این یعنی ارسال notification یا اعلان‌های مختلف توسط این برنامه‌ها. گاهی تعداد این اعلان‌ها آنقدر زیاد می‌شود که توجه به پیام‌های مهم را از دست می‌دهیم. در این شرایط برای مدیریت اعلان‌های ارسال شده به گوشی بهتر است از Snowball کمک بگیرید. این اپلیکیشن ،اعلان‌ها را بسته به اهمیت‌شان اولویت‌بندی و برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارد. امکان پاسخگویی سریع به پیامک‌ها و پیام‌های شبکه‌اجتماعی و همچنین جلوگیری از انتشار پیام‌های تبلیغاتی و غیر ضروری از دیگر قابلیت‌های اصلی این برنامه رایگان است.

Google Keyboard: با این کیبورد امکانات بیشتری هنگام تایپ کردن در اختیار خواهید داشت. با این اپلیکیشن برای تایپ کردن کافی است انگشت‌تان را روی کلید‌ها بکشید و بدون اینکه نیازی به ایجاد فاصله در بین کلمات باشد در انتهای کلمه هم دست خود را از کیبورد بردارید. این برنامه شرایطی فراهم می‌کند تا با یک دست تایپ کنید و در زبان‌های مختلف با کمک ژست‌های حرکتی تایپ کنید.

5 اپلیکیشن برتر «آی اُ اس»

Visionn: سال گذشته میلادی یکی از اپلیکیشن‌هایی که در بین دوستداران عکاسی بسیار سروصدا کرد اپلیکیشن Prisma بود؛ برنامه‌ای که عکس‌های شما را به یک شاهکار نقاشی تبدیل می‌کرد. یکی از جدیدترین و بهترین جایگزین‌ها برای این برنامه Visionn است؛ برنامه‌ای که به خاطر سرعت بالایی که هنگام کار با آن در اختیار دارید بهتر از پرسیما به نتیجه‌ دلخواهتان می‌رسید. با Visionn علاوه بر عکس، ‌فایل‌های ویدئویی خود را نیز می‌توانید به نقاشی‌های جالب تبدیل کنید. برای خلق آثار هنری متفاوت توسط این برنامه باید یک دلار و 99 سنت پرداخت کنید.

Carbo: با کمک این برنامه در لحظه می‌توانید طرح‌ها و ایده‌هایی که در ذهن دارید را با انگشتان دستتان براحتی روی آیفون یا آی‌پدتان پیاده کنید. در واقع محیط این برنامه به شما اجازه می‌دهد که طرح‌های خود را با دست خط خودتان بکشید و بعد هم آن را ذخیره کنید. امکان تبدیل طرح‌ها به PDF‌ و امکان ارسال و اشتراک‌گذاری طرح‌ها با دیگران از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. Carbo با قیمت نسبتاً بالای 7 دلار و 99 سنت در اختیار کاربران سیستم‌عامل Ios قرار گرفته است.

برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید
Ferrite Recording Studio: این اپلیکیشن یکی از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌ها برای ضبط صدا، ‌ویرایش صدا و ضبط پادکست است. با این برنامه می‌توانید صدا‌های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت ضبط کنید و در انتها نیز اگر فایل دچار مشکلی بود آن را ویرایش کنید. Ferrite به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما اگر می‌خواهید گوشی شما به یک استودیو حرفه‌ای صدا تبدیل شود و از همه ابزارهای حرفه‌ای داخل برنامه استفاده کنید، ‌بهتر است نسخه پولی آن که تقریباً 10 دلار است را تهیه کنید.

WiFi Priority: این روزها زندگی بدون اینترنت امکان‌پذیر نیست. به همین خاطر به نخستین مکان نا آشنایی که می‌رسیم به دنبال رمز wifi اینترنت آن مکان می‌گردیم  اما گاهی اوقات امکان پیدا کردن امواج وای فای ساده نیست یا اتصال خودکار گوشی شما به امواج وای‌فای می‌تواند باعث دردسر شما شود. در این مرحله است که اپلیکیشن WiFi Priority به کمک کاربرانش می‌آید. با این اپلیکیشن می‌توانید کنترل بیشتری روی شبکه‎های موجود اطراف، نحوه و زمان اتصال به آنها را داشته باشید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‎دهد اتصال خودکار به یکسری از شبکه‎‎های مشخص را غیرفعال کنید و با این کار اولویت اصلی برای اتصال را به عهده خود iOS بگذارید.

برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید
Lrn: اگر به فکر یادگیری کد‌نویسی هستید این اپلیکیشن می‌تواند به شما کمک کند.این برنامه برای شروع یادگیری زبان برنامه‌نویسی Javascript گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. Lrn به شیوه نوین و کاملاً سرگرم‌کننده‌ای کد‌نویسی را به کاربرانش آموزش می‌دهد. بعد از آموزش هر درس تمرین‌هایی هم برای انجام در اختیار شما گذاشته می‌شود و در پایان هر بخش آموزشی مجموعه‌ای از سؤال‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با مرور آن‌ها، یادگیری خود را دو چندان کنید. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما برای داشتن دوره‌های آموزشی کامل آن باید 2 دلار و 99 سنت پرداخت کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گالری عکس بهترین عکس‌های دیدنی از آب‌‌وهوا در سال …این تصاویر هریک در شرایط خاصی گرفته شدند و هنر عکاس را نشان می‌دهند پشت هر عکس مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …کدام فیلم بهترین اثر خارجی زبان گلدن گلوب خواهد شد؟گوگل ساخت اپلیکیشن آندروید را رایگان آموزش …گوگل اصول پایه‌ای آندروید را در یک دوره به‌نام به مدت یک هفته و رایگان به یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی پورتال پرشین ویدختری با مردمک‌های درشت سرنوشت دخترکی که اعتیاد و آزار و اذیت را تجربه کرده‌استآفتاب سخنان استاد اخلاق در شب رحلت هاشمی انتقاد صریح از مخالفان هاشمی سال‌های همراهی عکس های عروسک باربی زنده اوکراینیدیگر همه می دانند که اوکراین سرزمین عروسک های باربی زنده است پس از مشهور شدن والریا روزنامه دنیای اقتصاددنیای اقتصاد سیاست‌گذاران اقتصادی در سال‌های اخیر همواره بر ضرورت اصلاح نظام بانکی دیدن شبکه های ماهواره ای از روی اینترنتاپلیکیشن برای همه اطلاعات مربوط به حج آیفون و تصویری جدید که از آن لو رفته است؟عکسسایت خبری تحلیلی شفاف با انتشار عکس های خون بازی و هم چنین علنی شدن این مشکل در جامعه، این رفتار مانند یک مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی کدام فیلم بهترین اثر خارجی زبان گلدن گلوب خواهد شد؟ گالری عکس بهترین عکس‌های دیدنی از آب‌‌وهوا در سال ۲۰۱۶ شبکه این تصاویر هریک در شرایط خاصی گرفته شدند و هنر عکاس را نشان می‌دهند پشت هر عکس داستانی است گوگل ساخت اپلیکیشن آندروید را رایگان آموزش می‌دهد شبکه گوگل اصول پایه‌ای آندروید را در یک دوره به‌نام به مدت یک هفته و رایگان به علاقمندان یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در پورتال پرشین وی اختصاصی پرشین وی ستاره ها در شبکه اجتماعی در هفته ای که گذشت عکس مرد ژاپنی بیش از سال با روزنامه دنیای اقتصاد دنیای اقتصاد سیاست‌گذاران اقتصادی در سال‌های اخیر همواره بر ضرورت اصلاح نظام بانکی تاکید عکس های عروسک باربی زنده اوکراینی دیگر همه می دانند که اوکراین سرزمین عروسک های باربی زنده است پس از مشهور شدن والریا آفتاب سخنان استاد اخلاق در شب رحلت هاشمی انتقاد صریح از مخالفان هاشمی سال‌های همراهی عیادت سایت خبری تحلیلی شفاف با انتشار عکس های خون بازی و هم چنین علنی شدن این مشکل در جامعه، این رفتار مانند یک بیماری پایگاه خبری تحلیلی کاپ اخبار فوتبال نظرسنجی برترین های لیگ چهاردهم چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال با تمام لحظات



لینک منبع :برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید +عکس

برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../برترین-اپلیکیشن-های-سال-2017-را-بشناسید-عکس‎Cached15 ژانویه 2017 ... برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید +عکس ... ما نیز در گروه فناوری صبحانه ، چند نمونه از بهترین اپ‌ها این فهرست را به شما معرفی می‌کنیم. برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید +عکس - صبحانه ... - دمادم https://damadam.ir/...اپلیکیشن-های-سال-2017-را-بشناسید-عکس/7246830‎Cached15 ژانویه 2017 ... برترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۷ را بشناسید +عکس ... ما نیز در گروه فناوری صبحانه ، چند نمونه از بهترین اپ ها این فهرست را به شما معرفی می کنیم. برترین اپلیکیشن های سال 2017 + عکس | دو هفته از آغاز سال جدید - قطره www.ghatreh.com/news/.../برترین-اپلیکیشن-های-سال-عکس‎Cached15 ژانویه 2017 ... برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید ... ما نیز در گروه فناوری صبحانه ، چند نمونه از بهترین اپ ها این فهرست را به شما معرفی می کنیم. بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2017 از نگاه گوگل معرفی شدند gadgetnews.ir/172685/بهترین-اپلیکیشن-های-اندرویدی-سال-2017/‎Cached19 مه 2017 ... چند هفته پیش، نامزدهای بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2017 را در مطلبی جداگانه ... در ادامه، بهترین برنامه های سال 2017 گوگل پلی را بشناسید. بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2017 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../بهترین-اپلیکیشن-های-اندرویدی-سال-2017‎Cached20 مه 2017 ... بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2017 از نگاه گوگل. هر ساله جوایزی تحت ... در ادامه، بهترین برنامه های سال 2017 گوگل پلی را بشناسید. بهترین اپلیکیشن های ... آپدیت برنامه Google Photos با ویژگی‌های جدید · فناوری جدید جهت ... با ده اپلیکیشن‌ برتر اندرویدی سال 2017 آشنا شوید - دیجی رو digiro.ir/15-best-android-apps-of-2017/‎Cached11 مه 2017 ... از این رو ما ده اپلیکیشن برتر و رایگان سال 2017 میلادی را برایتان معرفی ... 2) Blue Mail: یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای کنترل کردن ... برترین اپلیکیشن های عکاسی اندروید در سال ۲۰۱۶ - کجارو www.kojaro.com/2017/1/18/.../best-android-camera-apps-2016/‎Cached21 ژانویه 2017 ... در سال ۲۰۱۶ اپلیکیشن های زیادی در حوزه عکاسی برای تلفن های هوشمند ... گوگل فوتو (Google Photos) بسیار سریع تبدیل به یکی از بهترین ... با بهترین اپلیکیشن‌ های ویرایش عکس آشنا شوید - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/23/149961/best-photo-edition-apps/‎Cached24 دسامبر 2016 ... در این مطلب به معرفی شماری از بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر پرداخته ایم که مورد استقبال ... از سال ۲۰۰۴ فلیکر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس در بین عکاسان حرفه‌ای بوده است. .... بهترین بازی های اندروید پولی جولای 2017 ... برترین دانشگاه های آلمان را بشناسید; تمیزترین شهر‌های جهان کدامند؟ بهترین تبلت‌های سال 2016 را بشناسید + عکس | شبکه www.shabakeh-mag.com/gadget/5221‎Cached29 ا کتبر 2016 ... اگر قصد دارید که فارغ از بودجه و مسئله قیمت، با بهترین تبلت‌های سال 2016 یا بهتر بگوییم بهترین تبلت‌های کنونی موجود در بازار آشنا شوید؛ ... برترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۷ را بشناسید | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../برترین-اپلیکیشن-های-سال-۲۰۱۷-را-بشناسید/ 15 ژانویه 2017 ... برترین اپلیکیشن های سال 2017 را بشناسید ... Solid Explorer هم در بین ده ها برنامه برای مدیریت فایل در گوگل پلی یکی از بهترین اپلیکیشن ها در این ... با Visionn علاوه بر عکس، فایل های ویدئویی خود را نیز می توانید به نقاشی ...