مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان

[ad_1]
مفیدستان:

آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای جلوگیری از عوارض مربوط به سرما مانند سرمازدگی و هیپوترمی (افت دمای بدن) ضروری است.

چند حقیقت درباره سرمای زمستان دراین‌باره در زیر می‌آوریم:

- لباس‌های گرم از بیماری‌های ویروسی پیشگیری نمی‌کنند. بیش از ۲۰۰ نوع ویروس عامل سرماخوردگی هستند. لباس زیاد پوشیدن نمی‌تواند به شما کمک کند که از این ویروس‌ها در امان بمانید.

- کلاه به سر گذاشتن هنگامی که دما پایین می‌آید، فکر خوبی است، اما حرارت از هر نقطه‌ای از بدن که برهنه باشد- نه‌فقط سر شما- از دست می‌رود. از دست رفتن حرارت از سر شما همچنین به میزان ضخامت موهای شما و اینکه چقدر انرژی در هوای سرد می‌سوزانید، بستگی دارد. البته کودکان نسبت به بزرگ‌سالان مقدار بیشتری حرارت از طریق سرهایشان از دست می‌دهند، بنابراین استفاده از کلاه یا روسری در هوای سرد برای کودکان اهمیت بیشتری دارد.

- زنان واقعاً بیشتر از مردان به سرما حساس هستند. زنان زودتر از مردان سردشان می‌شوند، زیرا بدن‌های آنان هنگامی دمای محیط به حدود ۲۱ درجه سلسیوس می‌رسد، شروع به حفظ گرمای بدن می‌کند و جریان خون به دست‌ها و پاها را کاهش می‌دهد. این تغییرات در مردان تنها هنگامی دمای محیط به ۱۹.۴ درجه سلسیوس می‌رسد، شروع می‌شود.

- اگر در هوای سرد در بیرون از خانه فعالیت می‌کنید، پوشیدن لباس در چند لایه به شما کمک می‌کند که خودتان را با تغییر دما تطبیق دهید، اما برای کسانی که فقط می‌خواهند گرم بمانند، پوشیدن یک پولیور کافی است.

منبع: HealthDay


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسیدآشنایی با تزیین دیوار با آئینهدر همین زمینه آشنایی با ۷ راز طراحی آشنایی با پانل‌های دیواری بعدی در دکوراسیونبیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، …در این تصاویر می‌بینید که چند توله سگ برای فروش گذاشته شده‌اند اما کسی که می‌خواهد آشنایی با سازه های گلخانه و کشت گلخانه ای ایران …رشد گلخانه ها ما را بر آن داشت تا مطلبی در زمینه سازه های گلخانه و آشنایی با ساخت انواع آشنایی با همسایگان ایران ترکیه ترکیه در جنوب شرقی اروپا و شمال غربی آسیا واقع شده استاین کشور دارای دو روزنامه دنیای اقتصادتیر خلاص بر میراث اوباما دنیای اقتصاد جمهوری‌خواهان کنگره در هم صدایی با آشنایی با کاخ بزرگ جهان عکسکاخ ورسای در فرانسه شگفتی های کاخ بزرگ جهان در بیشتر مقاصد گردشگری جهان، کاخ های پوست خشک در زمستان را با این ترفندها دور …خشکی پوست در زمستان زمستان فصل خشکی پوست است و رطوبت هوا در آن کاهش می‌یابد، پس در نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در آشنایی با تزیین دیوار با آئینه در همین زمینه آشنایی با ۷ راز طراحی آشنایی با پانل‌های دیواری بعدی در دکوراسیون آشنایی با سازه های گلخانه و کشت گلخانه ای ایران صنعت رشد گلخانه ها ما را بر آن داشت تا مطلبی در زمینه سازه های گلخانه و آشنایی با ساخت انواع آشنایی با همسایگان ایران ترکیه ترکیه در جنوب شرقی اروپا و شمال غربی آسیا واقع شده استاین کشور دارای دو همسایه پوست خشک در زمستان را با این ترفندها دور بزنیدتصاویر خشکی پوست در زمستان زمستان فصل خشکی پوست است و رطوبت هوا در آن کاهش می‌یابد، پس در منزل نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسید عصر ایران ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوته فکران خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آنها هیچ آشنایی با ابزار و لوازم کوهنوردی آپدیت – گروه آشناییباابزار باتوم کوهنوردی چگونه از باتوم های کوهنوردی استفاده کنیم مزایا و معایب ترجمه و برگرفته نکته های سفر با تورهای ارزان و لحظه آخری آکا نکته های سفر با تورهای ارزان و لحظه آخری تور مسافرتیتور لحظه آخری بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد بیتوته پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی نکته برای اقامت در هتل دور دنیا با یک کلیک قلعه زیبای دزک چهارمحال و بختیاری کاخ هشت بهشت آثار زیبای اصفهان



لینک منبع :آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان

آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/359110‎Cached19 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای جلوگیری از عوارض مربوط ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/19/1609315 19 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای جلوگیری از عوارض مربوط ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان - همیار مردم hamyaremardom.ir/آشنایی-با-چند-نکته-سرمای-زمستان/ 21 ژانویه 2017 ... باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای جلوگیری از عوارض مربوط به سرما مانند ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان | باورهای نادرستی - قطره www.ghatreh.com/news/.../آشنایی-چند-نکته-درباره-سرمای-زمستان 19 ژانویه 2017 ... باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای جلوگیر. آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../آشنایی-با-چند-نکته-درباره-سرمای-زمستان 19 ژانویه 2017 ... باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای جلوگیری از عوارض مربوط به سرما مانند ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان - همشهری | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31813806 آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان. - همشهری آنلاین: باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../آشنایی-با-چند-نکته-درباره-سرمای/.../6189941/ 19 ژانویه 2017 ... چند حقیقت درباره سرمای زمستان دراین باره در زیر می آوریم: - لباس های گرم از بیماری های ویروسی پیشگیری نمی کنند. بیش از ۲۰۰ نوع ویروس عامل ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان | همشهری | خبروان khabarone.ir/news/5979000/آشنایی-با-چند-نکته-درباره-سرمای-زمستان 19 ژانویه 2017 ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان. همشهری آنلاین: باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../آشنایی-با-چند-نکته-درباره-سرمای-زمستان‎Cached19 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین:باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای جلوگیری از عوارض مربوط ... آشنایی با چند نکته درباره سرمای زمستان - وب سایت NAA nftyl-acetic-acid-naa.ir/.../18313-آشنایی-با-چند-نکته-درباره-سرمای-زمستان.html FG_AUTHORS: Super User. - همشهری آنلاین: باورهای نادرستی درباره سرمای زمستان و چگونگی حفاظت در برابر آن وجود دارد. دانستن حقایق در این باره برای جلوگیری از ...