مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بیشتر افراد کار منزل را ملالت‌آور و خسته‌کننده می‌دانند، این افراد حتی حاضر به ورزش نیز نیستند و بیشتر اوقات ورزش و حرکت را فراموش می‌کنند، اما بدانید دویدن نرم و یا ورزش تنها روش برای کاهش وزن نیست.

در ذیل میزان کالری استفاده شده در هر ساعت کار منزل بر اساس وزن 68 کیلوگرم بیان می‌شود.

شما با تمیزکاری و آویزان کردن لباس‌ها در هر ساعت 171 کالری می‌سوزانید.

در جاروکشی و گردگیری آشپزخانه، منزل و حیاط نیز در یک ساعت 269 کالری سوزانده می‌شود.

جاروکشی به مدت 30 دقیقه برابر با سوزاندن 135 کالری است.

همچنین در تغییر دکور و اثاثیه منزل حدود 408 کالری در مدت یک ساعت سوخته می‌شود که این میزان برابر با 50 دقیقه بازی تنیس است.

شما با باغبانی در یک ساعت نیز 339 کالری می‌سوزانید. چمن‌زنی به مدت یک ساعت موجب سوختن 376 کالری می‌شود.

رنگ‌آمیزی اتاق هم موجب سوزاندن 306 کالری می‌شود. البته اگر شما نقاش هستید با چهار ساعت کار نقاشی اتاق 1200 کالری می‌سوزانید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده برنامه ی کامل غذایی و تمرینی برای خانم ها برای …زهرا در ۲۸ام تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶۲۹ سلام، سالمه و ساله بدنسازی کار میکنم ولی به هیچ چگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدنچگونه چاق شویم؟به گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه تمرینات کاردیو با چه شدتی برای کاهش وزن بهتر …تمرینات کاردیو با چه شدتی برای کاهش وزن بهتر است؟اگر میخواهید بیشتر با تمرینات برنامه کامل برای چربی سوزی پایگاه تخصصی …برنامه‌ای که ارائه شده چندان ساده نیست اما وقتی با رژیم معرفی‌شده ترکیب شود می لاغری شکم، با کمک دکتر اوز – جدیدترین اخبار ایران و …لاغریشکم،باکمکدکتراوزتوجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب علم ورزش اصول و فواید طناب زدناگر در هر دقیقه بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ طناب بزنید، در هر ساعت ۷۲۰ کالری می‌سوزانید و این میزان گروه دانستنی ها سلامت و ورزش فواید حلقه ورزشی …با سلام خدمت ستاره عزیز حدس شما درست است و طبق مشاوره با یک مربی مجرب چربی های شکم و پیاده روی بهترین، آسان ترین و ارزان ترین راه برای …انرژی ای که شما با انجام کیلومتر پیاده روی تند با سرعت تا کیلومتر درساعت می روشهایی ساده برای آب کردن چربی های شکم و پهلو – …روشهاییسادهبرایآبکردنبا ترفندهای ساده برای مصرف سوزاندن ۱۰۰ کالری در روز، می توان در سال حدود ۴۵ کیلو هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش چگونه کودکان را برای تزریق واکسن آماده کنیم؟ چند شیوه ی کاربردی مهم با این روش سرماخوردگی برنامه ی کامل غذایی و تمرینی برای خانم ها برای تناسب وزیبایی زهرا در ۲۸ام تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶۲۹ سلام، سالمه و ساله بدنسازی کار میکنم ولی به هیچ ننتیجه ی چگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدن چگونه چاق شویم؟به گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه کنید تا تمرینات کاردیو با چه شدتی برای کاهش وزن بهتر است؟ تمرینات کاردیو با چه شدتی برای کاهش وزن بهتر است؟اگر میخواهید بیشتر با تمرینات کاردیو آشنا برنامه کامل برای چربی سوزی پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ برنامه‌ای که ارائه شده چندان ساده نیست اما وقتی با رژیم معرفی‌شده ترکیب شود می‌تواند لاغری شکم، با کمک دکتر اوز – جدیدترین اخبار ایران و جهان لاغریشکم،باکمک توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده علم ورزش اصول و فواید طناب زدن اگر در هر دقیقه بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ طناب بزنید، در هر ساعت ۷۲۰ کالری می‌سوزانید و این میزان دو گروه دانستنی ها هر لحظه با شما با سلام خدمت ستاره عزیز حدس شما درست است و طبق مشاوره با یک مربی مجرب چربی های شکم و پهلوی روشهایی ساده برای آب کردن چربی های شکم و پهلو – جدیدترین روشهاییسادهبرایآب با ترفندهای ساده برای مصرف سوزاندن ۱۰۰ کالری در روز، می توان در سال حدود ۴۵ کیلو، لاغر شد پیاده روی بهترین، آسان ترین و ارزان ترین راه برای تناسب اندام انرژی ای که شما با انجام کیلومتر پیاده روی تند با سرعت تا کیلومتر درساعت می سوزانید



لینک منبع :با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟

با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../با-کار-منزل-چه-میزان-کالری-می-سوزانید‎Cached20 ژانویه 2017 ... آیا شما بیشتر اوقات خود را با کار در منزل سپری می‌کنید؟ آیا کار منزل مانند ورزش به سلامتی شما کمک می‌کند؟ با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ - سلامت - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../با-کار-منزل-چه-میزان-کالری-می‌سوزانید-‎Cached21 ژانویه 2017 ... آیا شما بیشتر اوقات خود را با کار در منزل سپری می‌کنید؟ آیا کار منزل مانند ورزش به سلامتی شما کمک می‌کند؟ با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید - سلامتی salamati.ir/2017/01/24/با-کار-منزل-چه-میزان-کالری-می‌سوزانید/‎Cached24 ژانویه 2017 ... آیا شما بیشتر اوقات خود را با کار در منزل سپری می‌کنید؟ آیا کار منزل مانند ورزش به سلامتی شما کمک می‌کند؟ بیشتر افراد کار منزل را ملالت‌آور و ... حین تمیز کردن خانه چقدر کالری می‌سوزانید؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../حین-تمیز-کردن-خانه-چقدر-کالری-می-سوزانید؟‎Cached29 مه 2016 ... آیا می‌خواهید بدانید هر فعالیتی که در خانه انجام می‌دهید چه مقدار کالری ... اما اگر تمیز کردن خانه خود را جدی‌تر بگیرید، می‌توانید با انجام کارهای عادی و ... با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/.../با-کار-منزل-چه-میزان-کالری-می‌سوزانید/ 20 ژانویه 2017 ... آیا شما بیشتر اوقات خود را با کار در منزل سپری می‌کنید؟ آیا کار منزل مانند ورزش به سلامتی شما کمک می‌کند؟ خبر فوری-با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ www.khabarfarda.ir/v2/detail/.../با-کار-منزل-چه-میزان-کالری-می‌سوزانید؟ با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ 111. 08:50 - 1 بهمن 1395. 0. ایسنا /. آیا شما بیشتر اوقات خود را با کار در منزل سپری می‌کنید؟ آیا کار منزل مانند ورزش به ... با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/news/با-کار-منزل-چه-میزان-کالری-می‌سوزانید/7290088 آیا شما بیشتر اوقات خود را با کار در منزل سپری می‌کنید؟ آیا کار منزل مانند ورزش به سلامتی شما کمک می‌کند؟ به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندت، بیشتر ... با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ - هفته‌نامه سراسری سرافرازان www.sarafrazannews.ir/fa/.../با-کار-منزل-چه-میزان-کالری-می‌سوزانید؟‎Cachedآیا شما بیشتر اوقات خود را با کار در منزل سپری می‌کنید؟ آیا کار منزل مانند ورزش به سلامتی شما کمک می‌کند؟ بیشتر افراد کار منزل را ملالت‌آور و خسته‌کننده می‌دانند، ... با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ | ساحل saheel.ir/بایگانی/18259‎Cachedدر ذیل میزان کالری استفاده شده در هر ساعت کار منزل بر اساس وزن ۶۸ کیلوگرم بیان می‌شود. شما با تمیزکاری و آویزان کردن لباس‌ها در هر ساعت ۱۷۱ کالری می‌سوزانید. با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟ - مجله ونوس - دانشنامه فرزند https://mag.farzand.net/.../با-کار-منزل-چه-میزان-کالری-می‌سوزانید/‎Cached19 آوریل 2017 ... آیا شما بیشتر اوقات خود را با کار در منزل سپری می‌کنید؟ آیا کار منزل مانند ورزش به سلامتی شما کمک می‌کند؟ بیشتر افراد کار منزل را ملالت‌آور و ...