مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند

[ad_1]
مفیدستان:

لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro از امروز آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند.

دقیقا هفته پیش در چنین روزی لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را به‌زودی دریافت می‌کند و امروز این سخن به عمل تبدیل  شد.

Zuk Z2 Pro از امروز این آپدیت را که به نام برند تجاری خود لنوو، ZUI 2.5.335 است، دریافت خواهد کرد. این آپدیت بر پایه اندروید نوقا 7.0 توسعه داده شده است؛ بنابراین دارندگان Z2 Pro می‌توانند این نسخه از سیستم عامل گوگل را برای اولین بار روی گوشی‌های خود داشته باشند.

هنوز به‌طور قطع مشخص نیست که این آپدیت مستقیما در تمام گوشی‌های Zuk Z2 Pro قابل دریافت است یا به‌صورت مرحله‌ای در مناطق مختلف عرضه خواهد شد. همچنین با وجود صحبت‌هایی که از سمت لنوو برای بروزرسانی تمامی گوشی‌های سری Z2 شده است، مشخص نیست این بروزرسانی چه زمانی برای Z2 عرضه خواهد شد؛ اما انتظار داریم که این آپدیت نیز طی هفته‌های آینده برای گوشی زد ۲ عرضه شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لیست گوشی‌های قابل ارتقا به اندروید نوقا فارنتگوشی‌های سامسونگ که آپدیت اندروید نوقا را دریافت می‌کنند سامسونگ بزرگترین لیست گوشی‌های قابل ارتقا به اندروید نوقا فارنت گوشی‌های سامسونگ که آپدیت اندروید نوقا را دریافت می‌کنند سامسونگ بزرگترین تولیدکننده



لینک منبع :Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند

Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/19/.../zuk-z2-pro-to-get-android-nougat/‎Cached20 ژانویه 2017 ... Zuk Z2 Pro از امروز این آپدیت را که به نام برند تجاری خود لنوو، ZUI 2.5.335 است، دریافت خواهد کرد. این آپدیت بر پایه اندروید نوقا 7.0 توسعه داده شده ... Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند - ایسکانیوز www.iscanews.ir/.../Zuk-Z2-Pro-آپدیت-اندروید-7-نوقا-را-دریافت-می-کند‎Cached20 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسکانیوز، دقیقا هفته پیش در چنین روزی لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را به‌زودی دریافت می‌کند و امروز این سخن به ... Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می کند - تکنومون technomon.com/.../zuk-z2-pro-آپدیت-اندروید-7-نوقا-را-دریافت-می-کند‎Cached20 ژانویه 2017 ... دقیقا هفته پیش در چنین روزی لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را به‌زودی دریافت می‌کند و امروز این سخن به عمل تبدیل شد.Zuk Z2 ... Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند | خواندنی ها khaandaniha.ir/.../Zuk-Z2-Pro-آپدیت-اندروید-7-نوقا-را-دریافت-می‌کند‎Cached20 ژانویه 2017 ... لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro از امروز آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند. Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../Zuk-Z2-Pro-آپدیت-اندروید-7-نوقا-را-دریافت-می‌کند/ دقیقا هفته پیش در چنین روزی لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را به‌زودی دریافت می‌کند و امروز این سخن به عمل تبدیل شد. Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می کند khabarezendeh.com/.../zuk-z2-pro-آپدیت-اندروید-7-نوقا-را-دریافت-می-کند-2730668.html‎CachedZuk Z2 Pro از امروز این آپدیت را که به نام برند تجاری خود لنوو، ZUI 2.5.335 است، دریافت خواهد کرد. این آپدیت بر پایه اندروید نوقا 7.0 توسعه داده شده است؛ بنابراین ... Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند – ثبت دامین رایگان iranwebsazan.org/zuk-z2-pro-آپدیت-اندروید-7-نوقا-را-دریافت-می‌کن/‎Cached20 ژانویه 2017 ... لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro از امروز آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت می‌کند. دقیقا هفته پیش در چنین روزی لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید ... zuk z2 pro آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت می کند khabarooz.com/post/169233 دقیقا هفته پیش در چنین روزی لنوو اعلام کرد که Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را به‌زودی دریافت می‌کند و امروز این سخن به عمل تبدیل شد. Zuk Z2 Pro از امروز این ... Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../zuk-z2-pro-آپدیت-اندروید-7-نوقا-را-دریافت-می‌کند Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۱۱-۱- ۱۸:۳۵:۰۲. Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند. برای مشاهده کامل خبر ... میهن مگ - Zuk Z2 Pro آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می کند https://mihanmag.com/.../Zuk_Z2_Pro_آپدیت_اندروید_7_نوقا_را_دریافت_می_کند‎Cached20 ژانویه 2017 ... دقیقا یک هفته پیش در این روز, Lenovo اعلام کرد که Zuk Z2 Pro آندروید به روز رسانی 7 مورد بحث قرار گرفت به زودی, امروز, با توجه به قانون شد.