مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستان حضرت سلیمان و طوطی اش (داستانک)

[ad_1]
مفیدستان:
داستان حضرت سلیمان و طوطی اش

طوطی حضرت سلیمان 

 

با این داستان جالب از طوطی و حضرت سلیمان از سایت تالاب همراه شوید.

 

مردی یک طوطی را که حرف می‌زد در قفس کرده بود و سر گذری می‌نشست. اسم رهگذران را می‌پرسید و به ازای پولی که به او می‌دادند طوطی را وادار می‌کرد اسم آنان را تکرار کند.

روزی حضرت سلیمان از آنجا می‌گذشت. حضرت سلیمان زبان حیوانات را می‌دانست. طوطی با زبان طوطیان به ایشان گفت: «مرا از این قفس آزاد کن.»

حضرت به مرد پیشنهاد کرد که طوطی را آزاد کند و در قبال آن پول خوبی از ایشان دریافت کند. مرد که از زبان طوطی پول درمی‌آورد و منبع درآمدش بود، پیشنهاد حضرت را قبول نکرد.

حضرت سلیمان به طوطی گفت: «زندانی بودن تو به خاطر زبانت است.»

طوطی فهمید و دیگر حرف نزد. مرد هر چه تلاش کرد فایده‌ای نداشت. بنابراین خسته شد و طوطی را آزاد کرد.

بسیار پیش می‌آید که ما انسانها اسیر داشته‌های خود هستیم.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستانکداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه داستان کوتاه سایت تفریحی و کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدناشنیده ای از امام خمینی درباره شیخ صادق خلخالیناشنیدهایازاماماولامن در جریان دادگاههانیستم و اطلاعی از مشخصات همه افراد اعدامی ندارم ولی آنقدر که ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر …ناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و شگفت انگیز دهلران ☆نحوه و نگهداری مرغ و خروس خانگی پرورش طیور به وی‍ژه مرغ بومی از گذشته‌های دور در شعر راستگویی دانایی نظمشعرزلف فلک نویسنده جوادزاده ۱۳٩٥۱٠۳ دیدم چو خویش زلف فلک را سپید و سرد گفتم بدانفن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو روش ها و …قصه چیست ؟ ادبیات کودک شامل قصه ، شعر ، نمایش ، افسانه و داستان و است ادبیات کودکان داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه عاشقانه داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنزداستانک داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه عاشقانه داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستانکداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز داستان کوتاه سایت تفریحی و داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنزداستانک ناشنیده ای از امام خمینی درباره شیخ صادق خلخالی ناشنیدهایازامام اولامن در جریان دادگاههانیستم و اطلاعی از مشخصات همه افراد اعدامی ندارم ولی آنقدر که از ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر بیعت کرد ناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و مردانگی به فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو روش ها و فنون قصه چیست ؟ ادبیات کودک شامل قصه ، شعر ، نمایش ، افسانه و داستان و است ادبیات کودکان



لینک منبع :داستان حضرت سلیمان و طوطی اش (داستانک)

طوطی و حضرت سلیمان::یکی بود www.yekibood.ir/stories/طوطی-و-حضرت-سلیمان.php‎Cachedاسم رهگذران را می‌پرسید و به ازای پولی که به او می‌دادند طوطی را وادار می‌کرد اسم آنان را تکرار کند. روزی حضرت سلیمان از آنجا می‌گذشت. حضرت سلیمان زبان حیوانات را ... داستان حضرت سلیمان و طوطی اش (داستانک) - مفیدستان mofidestan.ir/داستان-حضرت-سلیمان-و-طوطی-اش-داستانک/‎Cachedبا این داستان جالب از طوطی و حضرت سلیمان از سایت تالاب همراه شوید. مردی یک طوطی را که حرف می‌زد در قفس کرده بود و سر گذری می‌نشست. اسم رهگذران را می‌پرسید و به ... داستان حضرت سلیمان و طوطی اش - تالاب www.talab.org/fun/.../داستان-حضرت-سلیمان-و-طوطی-اش.html‎Cachedطوطی حضرت سلیمان با این داستان جالب از طوطی و حضرت سلیمان از سایت تالاب همراه شوید مردی یک طوطی را که حرف می‌زد در قفس کرده ب. داستانک | زیباترین داستان ها dastanak.20roman.com/‎Cachedتلاش زیاد فیل برای رهایی اش هیچ اثری نداشت، و از آن موقع دیگر تلاشی برای آزادی نکرده است. .... حضرت سلیمان به طوطی گفت: «زندانی بودن تو به خاطر زبانت است.» متفرقه | داستانک dastanak.20roman.com/category/متفرقه/‎Cachedیک شب شیوانا و مرد تاجر و پسرش با جمعی دیگر گرد آتش نشسته بودند و استراحت می کردند. مرد تاجر با گله ... حضرت سلیمان به طوطی گفت: «زندانی بودن تو به خاطر زبانت است.» .... وقتی داستان را شنید، تصمیم گرفت نزد مرد برود و با او صحبت کند . تلاش بسیار - داستانک؛ بهترین و جدیدترین داستان های کوتاه dastanak.8tag.ir/تلاش%20بسیار‎Cachedتلاش زیاد فیل برای رهایی اش هیچ اثری نداشت، و از آن موقع دیگر تلاشی برای آزادی نکرده است. ... اسم رهگذران را می‌پرسید و به ازای پولی که به او می‌دادند طوطی را وادار می‌کرد اسم آنان را ... حضرت سلیمان به طوطی گفت: «زندانی بودن تو به خاطر زبانت است.» حضرت سلیمان - داستانک؛ بهترین و جدیدترین داستان های کوتاه dastanak.8tag.ir/حضرت%20سلیمان‎Cachedحضرت سلیمان. ... ادامه مطلب منبع: 《داستان قشنگ》. زمان انتشار: ۲۳:۰۹:۱۳ ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ... داستان کوتاه مردی یک طوطی را که حرف می‌زد در قفس کرده بود و سر گذری می‌نشست. کانال زنده باد زندگی - داستانک؛ بهترین و جدیدترین داستان های کوتاه dastanak.8tag.ir/channel/کانال%20زنده%20باد%20زندگی 18 آوریل 2017 ... شالش را محکم تر دور صورتش پیچید و کلاه پشمی اش را تا روی گوش هایش ... داستانک طوطی و حضرت سلیمان مردی یک طوطی را که حرف می‌زد در قفس کرده ... آخرین خبر | داستانک/ طوطی و حضرت سلیمان akharinkhabar.ir/interestings/2828744/داستانک-طوطی-و-حضرت-سلیمان 22 جولای 2016 ... اسم رهگذران را می‌پرسید و به ازای پولی که به او می‌دادند طوطی را وادار می‌کرد اسم آنان را تکرار کند.روزی حضرت سلیمان از آنجا می‌گذشت. حضرت سلیمان ... داستانک – برگه 3 – چیروک chirook.ir/tag/داستانک/page/3/‎Cachedداستان طوطی و حضرت سلیمان مردی یک طوطی را که حرف می‌زد در قفس کرده بود و سر گذری ... داستان کوتاه ثروت واقعی مردی خسیس تمام دارایی اش را فروخت و طلا خرید.