مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زمان رونمایی از «آیفون 7» مشخص شد

[ad_1]

برخی از گزارش ها حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد از آیفون 7 در تاریخ 7 سپتامبر (17 شهریور) رونمایی کند.

به گزارش مشرق، برخی از گزارش ها حاکی از آن است ، اپل قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر ( ۱۷شهریور ماه) از آیفون جدید با عنوان آیفون 7 رونمایی کند. بر اساس گزارش سایت  بلومبرگ شرکت اپل در سال‌های گذشته آیفون‌های 6S را در روزهای ۹ سپتامبر2015  (۱۸  شهریور 1394) معرفی کرد و تاریخ 7 سپتامبر هم میتواند تاریخ قطعی رونمایی باشد.
 
 
 
آیفون ۷ جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و به‌جای آن بلندگوی دوم قرار گرفته است. و نیز دکمه هوم نیز به صورت لمسی در آمده است همچنین مدل پلاس آن هم دوربین دوتایی خواهد داشت.
 اپل همچنین در کنار معرفی آیفون ۷ از مدل تازه‌ی مک‌بوک پرو هم رونمایی می‌کند.
 
تا کنون شایعات  درباره‌ی آیفون ۷ و مک‌بوک پروهای جدیدبسیار متنوع است. از جمله مک‌بوک پروهای جدید دارای تاچ‌پد‌های متفاوتی خواهند بود. در مورد آیفون ۷ هم در کنار ویژگی های جذاب ،در حالی که فکر می‌کردیم سه مدل آیفون جدید راهی بازار می‌شوند،  مشخص شد که روند تولید مدل Pro آن متوقف شده است.
 
البته برخی نیز میگفتند که در کنفرانس امسال نسل جدید اپل واچ هم معرفی خواهد شد.
به هر حال  تنها چند هفته تا معرفی محصولات جدید اپل فاصله داریم و امیدواریم که  محصولات  اپل توقعات را برآورده کند.
 
نکته جالب توجه آن است که اگر تاریخ دقیق و قطعی رونمایی از محصولات جدید اپل 7 سپتامبر باشد دقیقا همزمان با رونمایی از محصول پرطرفدار شرکت سونی یعنی پلی استیشن 4 خواهد بود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


7 سپتامبر 2016 ... کمپانی اپل در کنفرانس خبری خود قیمت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به همراه ... طرح تراشه های کورتکس ام 23 و ام 33 برای حوزه اینترنت اشیا رونمایی کرد.شایعات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از مدت ها پیش شکل گرفته و تقریبا همه چیز از محصول نهایی را اکنون می دانیم. تنها موردی که می ماند زمان دقیق عرضه آن است که به لطف ...7 سپتامبر 2016 ... 16 سپتامبر برابر با 26 شهریور تاریخی است که آیفون 7 و 7 پلاس در فروشگاه. ... تاریخ عرضه و قیمت آیفون 7 مشخص شد [به روزرسانی شد] .... خودروی الکتریکی فارادی فیوچر در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد میلیاردر اماراتی ...13 آگوست 2016 ... برخی از گزارش ها حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد از آیفون 7 در تاریخ 7 سپتامبر (17 شهریور) رونمایی کند.7 سپتامبر 2016 ... ... معرفی شد. همچنین تاریخ عرضه آیفون 7 و برادر بزرگترش نیز اعلام شد. ... اپل فردا از مک پرو جدید و مدل 13 اینچی مک بوک رونمایی خواهد کرد.29 آگوست 2016 ... دیگر مطمئن هستیم که زمان دقیق عرضه آیفون 7 چه روزی است، اگر شما هم یکی از طرفداران آیفون هستید احتمالاً بی صبرانه منتظر رونمایی اپل از آیفون ...13 آگوست 2016 ... برخی از گزارش ها حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد از آیفون 7 در تاریخ 7 سپتامبر (17 شهریور) رونمایی کند.7 سپتامبر 2016 ... این کمپانی قیمت آیفون 7 و مدل پلاس آن و همچنین زمان عرضه آنها را مشخص کرد ... فناوری اطلاعات > سخت افزار - با نزدیک شدن تاریخ رونمایی از دو گوشی ...برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان قیمت و زمان عرضه آیفون 7 مشخص شد اینجا کلیک ... شرکت الجی ساعاتی پیش از گوشی هوشمند جدید LG V20 رونمایی کرد، اما در ...26 آگوست 2016 ... هنوز زمان دقیق رونمایی از آیفون 7 مشخص نشده که برخی گزارش ها از احتمال خمیده بودن صفحه نمایشگر گوشی جدید اپل می گویند.


کلماتی برای این موضوع

زمان رونمایی از آیفون مشخص شدبرخی از گزارش ها حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد از آیفون در تاریخ سپتامبر زمان رونمایی از آیفون مشخص شد خبروانبرخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد از آیفون در تاریخ سپتامبر جام نیوز زمان عرضه ی آیفون مشخص شداپل از سال ۲۰۱۲ میلادی که مقارن با رونمایی آیفون ۵ بود، آیفون‌های خود را در ماه زمان رونمایی از آیفون مشخص شد مشرق نیوز خبر …به گزارش مشرق، برخی از گزارش ها حاکی از آن است ، اپل قصد دارد در تاریخ سپتامبر زمان رونمایی و مشخصات موبایل شیائومی می سی مشخص شدزمانرونماییموبایل تا هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد زمان رونمایی از آیفون پلاس و زمان رونمایی از آیفون مشخص شدفناوری اطلاعاتاز زمان معرفی آیفون در سال ، کمپانی اپل همواره مدل های جدید از گوشی هوشمند خود را زمان رونمایی از آیفون مشخص شد برخی از گزارش …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری مشرق زمان رونمایی از آیفون مشخص شد منبع این زمان رونمایی از آیفون مشخص شدزمانرونماییاززمان رونمایی از آیفون مشخص شد زمان رونمایی از تلفن رونمایی از آیفون در آیفون گجت نیوزآیفون ۵۵ زمان رونمایی و مشخص شد؛ از امروز آیفون را آیفون در ایران مشخص شد و قیمت و زمان عرضه آیفون مشخص شد زومیتبعدی اپل آیفون معرفی شد قیمت و زمان عرضه آیفون مشخص شد و آیفون پلاس کنند از



لینک منبع :زمان رونمایی از «آیفون 7» مشخص شد

قیمت و زمان عرضه آیفون 7 مشخص شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/7/.../iphone-7-iphone-7-price-release-date/‎Cached7 سپتامبر 2016 ... این کمپانی قیمت آیفون 7 و مدل پلاس آن و همچنین زمان عرضه آنها را مشخص کرد. ... همچنین اعلام شده که قرار است لوازم جانبی مختلفی برای آنها عرضه شود. تاریخ عرضه و قیمت آیفون 7 مشخص شد [به روزرسانی شد] - دیجیاتو digiato.com/article/.../تاریخ-عرضه-قیمت-آیفون-7-مشخص-شد/‎Cached7 سپتامبر 2016 ... درست بلافاصله پس از پایان کنفرانس اپل در سان فرانسیسکو، فروشگاه ها شروع به عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای کسانی می کند که دیوایس ها ... زمان رونمایی از «آیفون 7» مشخص شد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../زمان-رونمایی-از-آیفون-7-مشخص-شد‎Cached13 آگوست 2016 ... به گزارش مشرق، برخی از گزارش ها حاکی از آن است ، اپل قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر ( ۱۷شهریور ماه) از آیفون جدید با عنوان آیفون 7 رونمایی کند. تاریخ دقیق رونمایی از آیفون 7 مشخص شد - اپراتک appratech.net/4080-/iphone-7-released-week-september-12th.html‎Cachedشایعات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از مدت ها پیش شکل گرفته و تقریبا همه چیز از محصول نهایی را اکنون می دانیم. تنها موردی که می ماند زمان دقیق عرضه آن است که به لطف ... تاریخ عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشخص شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../تاریخ-عرضه-آیفون-7-و-آیفون-7-پلاس-مشخص-شد/‎Cached7 سپتامبر 2016 ... جدیدترین نسل تلفن‌های هوشمند اپل امشب در خلال مراسمی در سان فرانسیسکو معرفی شد. همچنین تاریخ عرضه آیفون 7 و برادر بزرگترش نیز اعلام شد. زمان رونمایی از آیفون 7 مشخص شد - نت شهر www.netshahr.com/57391/زمان-رونمایی-از-آیفون-7-مشخص-شد‎Cached24 جولای 2016 ... به گفته ی evan blass، مدل جدید اپل ایفون 7 سال 2016 با نام نامشخص در تاریخ 12 یا 16 سپتامبر به صورت رسمی رونمایی خواهند شد که تغییرات ... تاریخ عرضه آیفون 7s و آیفون 8 مشخص شد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../تاریخ-عرضه-آیفون-7s-و-آیفون-8-مشخص-شد‎Cachedلازم به ذکر است طبق پیش بینی ها انتظار می رود که اپل در سال جاری سه آیفون جدید را معرفی کند که دو دستگاه آن مربوط به نسخه های بروز رسانی شده آیفون 7 بوده که ... تاریخ عرضه گوشی اپل آیفون 7 مشخص شد - گلکسی مگ galaxymag.ir/phones/apple/iphone-7-release-date/ 16 ژانویه 2016 ... تاریخ عرضه گوشی اپل آیفون 7 مشخص شد ... ۲۰۱۶ عرضه میشود همانطور که ایفون های پیش از این هم در ماه سپتامبر سالهای گذشته رونمایی شدند.اما برخی ... آیفون 7 - Apple iPhone 7 | دیجی کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/iphone-7/‎Cachedگوشی iPhone 7 شرکت Apple در شهریور سال 95 معرفی خواهد شد. ... گفته شده بود که ۱ میلیارد آیفون از زمان عرضه این گوشی به فروش رفته است و حالا مشخص شد که ۲۰ . تاریخ معرفی آیفون 7 مشخص شد؛ 7 سپتامبر (17 شهریور) - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../تاریخ-معرفی-آیفون-7-مشخص-شد؛-7-سپتامبر-17-شهریور‎Cached10 آگوست 2016 ... در حالی که در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره اپل و گوشی های این شرکت شنیده می شود و به تدریج به تاریخ سنتی رونمایی از دستگاه های اپلی ...