مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اطلاعاتی جدید از هواوی P10

[ad_1]
مفیدستان:

هواوی P10 دستگاه بعدی است که قرار است از کمپانی هواوی عرضه شود، اطلاعات بسیار زیادی از این دستگاه لو رفته است ولی امروز اطلاعاتی از این دستگاه عرضه شده است که می توان به آن ها اطمینان بیشتری کرد.

به گزارش صبحانه، کمپانی های هواوی و Honor که یکی از زیر مجموعه های هواوی است امروزه برنامه های بسیار زیادی برای عرضه محصولاتی جدید را دارد. یکی از دستگاه های جدیدی که قرار است از طرف کمپانی هواوی عرضه شود هواوی P10 است. هنوز خبر رسمی از پرچم دار جدید هواوی عرضه نشده است اما خبرهایی به گوس می رسد که این دستگاه از قابلیت های نرم افزاری خوبی برخوردار باشد.
اطلاعاتی جدید از هواوی P10
این دستگاه جدید هواوی با نام مدل WAS-AL00 در TENAA معرفی شده است، این دستگاه قرار است یک دستگاه ۲٫۱GHz و ۸ هسته ای باشد و با پردازنده و تراشه Kirin 655 عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای حافظه ۴ گیگابایتی رم و ۶۴ گیگابایتی داخلی است.
 
اطلاعاتی جدید از هواوی P10
امروز اطلاعاتی با مدل ذکر شده در Geekbench عرضه شده است که این اطلاعات را تائید می کند. انتظار می رود که این دستگاه با اندروید نوقا عرضه شود. این اطلاعات تا کنون به صورت تائید شده عرضه شده است و باید صبر کرد و دید که پرچم دار جدید هواوی از چه ویژگی های دیگری برخوردار خواهد بود. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این اطلاعات تحت عنوان مدل مشخصی ذکر نشده است ولی تمام احتمالات به این سمت است که این ویژگی ها در واقع قابلیت های هواوی P10 است.

منبع : کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی تخصصی هواوی غول خوش قیمتبررسی گوشی هواوی آنر ۳ سی به همراه مشخصات کامل و تصاویرایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور قیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی …مشخصاتکاملگوشیسامسونگبه نظر می رسد که دیگر چیزی به رونمایی رسمی از عضو جدید خانواده گلکسی سامسونگ ، یعنی قیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران قیمتآیفوندرست سال از ارائه اولین آیفون می‌گذرد تلفن هوشمندی که همنامی‌اش با دربازکن‌های لیست تمام گوشی ها و تبلت های قابل ارتقا به …مقالاتگجت هاموبایلبه جهت آگاهی از چند و چون ارائه اندروید ۵٫۰ بر روی دستگاه‌های موجود بازار، لیستی از عصرنوشتن این روزها در مورد سه گوشی بیش از سایرین خبرهای تایید نشده به گوش می‌رسد؛ گلکسی ، ال تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع آموزش مموری کارت شما نمی شود؟ برسامآموزشمموریکارتشمااستفاده از مموری فلش در بین مردم عادی شده است، همین عمومی شدن فلش ها باعث به وجود آمدن بررسی تخصصی هواوی غول خوش قیمت بررسی گوشی هواوی آنر ۳ سی به همراه مشخصات کامل و تصاویر ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه قیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی فاش شد گجت نیوز مشخصاتکاملگوشی به نظر می رسد که دیگر چیزی به رونمایی رسمی از عضو جدید خانواده گلکسی سامسونگ ، یعنی گوشی قیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران قیمتآیفون درست سال از ارائه اولین آیفون می‌گذرد تلفن هوشمندی که همنامی‌اش با دربازکن‌های لیست تمام گوشی ها و تبلت های قابل ارتقا به اندروید مقالات گجت ها موبایل به جهت آگاهی از چند و چون ارائه اندروید ۵٫۰ بر روی دستگاه‌های موجود بازار، لیستی از برنامه عصرنوشتن این روزها در مورد سه گوشی بیش از سایرین خبرهای تایید نشده به گوش می‌رسد؛ گلکسی ، ال‌جی و تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع آموزش مموری کارت شما نمی شود؟ برسام آموزشمموریکارت دوست عزیز من از این روش برای فرمت کردن یک رم میکرو اس دی استفاده کردم ولی وقتی پیام یا عکس جدید از باسن زن لخت تصاویر جدید از لیلا فروهر فرش جدید از فرش مشهد خبر جدید از موسسه میزان اخبار جدید از سوریه دانلود اهنگ جدید از باران خبرهای جدید از داعش کلیپ جدید از جنیفر لوپز



لینک منبع :اطلاعاتی جدید از هواوی P10

Images for اطلاعاتی جدید از هواوی P10 مشخصات فنی و قیمت گوشی هواوی پی 10 | Huawei P10 - جی اس ام www.gsm.ir/item/mobile/show/26862/موبایل-Huawei-P10/‎Cachedمشخصات فنی کامل گوشی هواوی پی 10،قیمت گوشی Huawei P10 به همراه گالری ... اطلاعات کلی .... P10 و P10 Plus پرچمداران جدید هوآوی وارد بازار ایران شدند (قیمت). قیمت و مشخصات Huawei P10 به بیرون درز کردند | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../قیمت-و-مشخصات-huawei-p10-به-بیرون-درز-کردند/‎Cached Rating: 4 - 1 review 5 فوریه 2017 ... شایعه‌ای جدید از چین به بیرون درز کرده است که اطلاعات بیشتری از پرچم‌دار بعدی هوآوی به ما می‌دهد. طبق این شایعه، گوشی Huawei P10 سه مدل متفاوت ... مشخصات فنی هوآوی پی 10 - Huawei P10 | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/huawei-p10/‎Cachedهواوی P10 جدیدترین پرچم‌دار شرکت هواوی در برخی نقاط دنیا عرضه شده و حال زمان آن فرارسیده تا این شرکت میزان استقبال از محصول جدید و قدرتمند خود را بررسی کند. بررسی پی 10 / P10 هواوی - زومیت www.zoomit.ir/2017/3/5/153377/huawei-p10-review/‎Cached7 مارس 2017 ... هواوی در نسخه‌ی جدید نرم‌افزار خود مکانیزم تخلیه‌ی حافظه‌ی را بهبود داده است و علاوه بر آن، از روشی جدید و اختصاصی برای فشرده‌سازی اطلاعات پیش از ... Huawei P10 - مشخصات گوشی موبایل هواوی پی 10 | mobile.ir - مرجع ... https://www.mobile.ir/phones/specifications-38108-huawei-p10.aspx‎Cached Rating: 7.6/10 - 248 votes Huawei P10 - مشخصات عمومی، ارتباطات، صفحه نمایش، حافظه، اندازه، دوربین، امکانات، ... با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل هواوی پی 10 می توانید اطلاعات اولیه ... اطلاعات لو رفته جدید از هواوی P10 www.eghtesadnews.com/.../159152-اطلاعات-لو-رفته-جدید-از-هواوی‎Cached21 ژانویه 2017 ... در عکس هایی که به صورت پیش فرض از اطلاعات لو رفته از P10 در دست است می توان به صفحه نمایش دارای انحنا، سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه ... اطلاعاتی جدید از هواوی P10 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/473054/اطلاعاتی-جدید-از-هواوی-p10‎Cached2 فوریه 2017 ... هواوی P10 دستگاه بعدی است که قرار است از کمپانی هواوی عرضه شود، اطلاعات بسیار زیادی از این دستگاه لو رفته است ولی امروز اطلاعاتی از این ... بررسی اجمالی هواوی P10 و P10 Plus - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/12/.../brief-review-in-huawei-p10-and-huawei-p10-plus/‎Cachedرنگ بندی P10 بسیار متنوع است و هواوی پرچم داران جدید خود را در رنگ هایی برای تمام ... هواوی P10 Plus صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دارد و ویژگی ها و قابلیت های آن مشابه با ... New Huawei P10 & P10 plus will be coming in early 2017, check ... ► 1:55https://www.youtube.com/watch?v=x6tDKhSzwH8 Jan 10, 2017 - 2 min - Uploaded by GadgetGeeks Huawei p10 and Huawei p10 plus Buy Huawei P9 EVA-L09 at amazon.in click here ...