مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند

[ad_1]

سافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه مخابرات و اینترنت است، 23.4 میلیارد دلار برای خرید موسسه انگلیسی ARM سازنده انواع تراشه می‌پردازد.

به گزارش مشرق به نقل از ورج، این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای خرید یک شرکت فناوری اروپایی پرداخت شده است. قرار است این موضوع به طور رسمی تا ساعاتی دیگر اعلام شود.
 
سافت بانک قرار است به ازای هر سهم ای آر ام 17 پوند بپردازد. با توجه به کاهش ارزش پوند بعد از جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا ژاپنی ها زمان مناسبی را برای خرید این شرکت انتخاب کرده اند.
 
کارشناسان می گویند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ARM  را به هدفی جذابتر برای شرکت های خارجی که به دنبال سرمایه گذاری هستند مبدل کرده است. اما اهمیت و قدرت تاثیرگذاری ARM در بازار ساخت تراشه هم از سقوط فراوان ارزش سهام آن جلوگیری کرد و هم باعث شده قیمت مناسبی برای خرید آن پیشنهاد شود.
 
تراشه های ARM به طور گسترده در گوشی ها و تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرد و در سال 2015 بیش از 15 ملییون تراشه ساخت این شرکت روانه بازار شد که نسبت به سال 2014 حدود سه میلیون واحد افزایش نشان می دهد. نیمی از این تراشه ها بر روی وسایل و محصولات همراه نصب شده اند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 جولای 2016 ... به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای خرید یک شرکت فناوری اروپایی ...18 جولای 2016 ... به گزارش مشرق به نقل از ورج، این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای خرید یک شرکت فناوری اروپایی پرداخت شده است. قرار است این موضوع به ...18 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس، این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای خرید یک شرکت فناوری اروپایی پرداخت شده است. قرار است این موضوع به طور ...18 جولای 2016 ... ژاپنیها گرانترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند. سافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه مخابرات و اینترنت است، 23.4 میلیارد دلار برای ...موبنا - به گزارش ورج، این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای خرید یک شرکت فناوری اروپایی پرداخت شده است. قرار است این موضوع به طور رسمی تا ساعاتی ...سافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه مخابرات و اینترنت است، 23.4 میلیارد دلار برای خرید موسسه انگلیسی ARM سازنده انواع تراشه می پردازد.18 جولای 2016 ... به گزارش راسخون به نقل از فارس ، این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای خرید یک شرکت فناوری اروپایی پرداخت شده است. سافت بانک قرار ...خریدند را اروپایی فناوری شرکت گرانترین ژاپنیها. ... ژاپنیها گرانترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند. عکس خبر ژاپنیها گرانترین شرکت فناوری اروپایی را ...14 جولای 2016 ... ژاپنیها گرانترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند. ایتنا - سافتبانک که یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه مخابرات و اینترنت است، 23.4 میلیارد دلار ...


کلماتی برای این موضوع

ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند ……ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند سافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدندژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدندسافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه مخابرات و اینترنت است، میلیارد دلار برای ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدندبه گزارش خبرگزاری دانا، این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای خرید یک شرکت فناوری وب سایت پیام آنلاین اخبار ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند سافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدندژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدندپایگاه اطلاع رسانی وایمکس نیوز ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت پایگاه اطلاع رسانی وایمکس نیوز ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدندواضح شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل …… محصولات این شرکت را نسبت به ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدندگران ترین و ارزان ترین شهرهای اروپا برای زندگی گرانتریناروپابرایزندگیگران ترین و ارزان ترین شهرهای اروپا برای زندگی جزئیات نجات زوج اروپایی جزئیاتنجاتزوجاروپاییجزئیات نجات زوج اروپایی



لینک منبع :ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند

ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950428000255‎Cached18 جولای 2016 ... سافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه مخابرات و اینترنت است، 23.4 میلیارد دلار برای خرید موسسه انگلیسی ARM سازنده انواع تراشه ... Images for ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../ژاپنی-ها-گران-ترین-شرکت-فناوری-اروپایی-را-خریدند 18 جولای 2016 ... به گزارش مشرق به نقل از ورج، این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای خرید یک شرکت فناوری اروپایی پرداخت شده است. قرار است این موضوع به ... روزنامه ایران_آن سوی خبر www.iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/141735‎Cached19 جولای 2016 ... گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را ژاپنی‌ها خریدند سافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه مخابرات و اینترنت است، 4/23 میلیارد دلار برای ... روزنامه ایران | شماره :6264 | تاریخ 1395/4/29 www.iran-newspaper.com/newspaper/page/6264/8/141735/0 19 جولای 2016 ... گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را ژاپنی‌ها خریدند سافت بانک که یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه مخابرات و اینترنت است، 4/23 میلیارد دلار برای ... کوتاه از جهان علم - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‎Cachedمهر-شرکت اسپیس ایکس راکت دیگری را با موفقیت به سوی ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب کرد تا بدین ... ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند اقتصاد www.bitaraf.com/archive.php?cat_id=7&page=10 تابناک : ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند. فردا : افزایش قیمت سیمان فعلا منتفی شد. تابناک : رشد اقتصادی امسال به ۴ تا ۵ درصد می‌رسد. ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند صبح دوشنبه 28 ... khabarche.ir/خبر/.../ژاپنی-ها-گران-ترین-شرکت-فناوری-اروپایی-را-خریدند 18 جولای 2016 ... حوزه دلار فناوری صبح دوشنبه بیست و هشتم تیر ماه 1395 خبر ژاپنی‌ها گران‌ترین شرکت فناوری اروپایی را خریدند. ژاپن - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ژاپن‎Cached Similarوسعت کنونی ژاپن ۳۸۷۰۰۰ کیلومتر مربع است (کمتر از ایالت کالیفرنیا در ... ژاپن با بالغ بر ۳۵ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است. ..... و دیگر کشورهای اروپایی به سرعت تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای از لحاظ اقتصادی، ... از بزرگترین قدرت‌های اقتصادی جهان تبدیل گردید و در عرصه فناوری پیشتاز شد. SoftBank شرکت ARM را خرید | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/.../softbank-شرکت-arm-را-خرید/‎Cached18 جولای 2016 ... ... و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی. ... شرکت ژاپنی SoftBank برای خرید ARM مبلغ ۲۳٫۴ میلیارد پوند (چیزی ... این مقدار، بیشترین رقمی است که تا به حال برای خرید یک شرکت تکنولوژی در اروپا پرداخت شده. ... شرکت SoftBank در سال‌های اخیر Vodafone ژاپن و Sprint را خریده بود.