مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وزیر بهداشت: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند

[ad_1]

وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند.

به گزارش مشرق، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز در مصاحبه‌ای با رادیو ایران در رابطه با خبرهای خوش حوزه سلامت، گفت: خبر خوشی که امروز می‌توانم به مردم بدهم این است که طرح تحول سلامت با تمام قدرت ادامه پیدا خواهد کرد البته حلقه‌های این زنجیر با مصوبات دولت و مجلس تکمیل خواهد شد.
 
وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های موجود در بحث طرح تحول سلامت، پایدار نبودن منابع مالی این طرح است که با کمک مجلس و در قالب برنامه ششم امیدواریم این مشکلات نیز برطرف شود.
 
وزیر بهداشت امروز برای افتتاح پروژه‌های درمانی به استان البرز سفر کرده‌ است، گفت: سه دانشکده داروسازی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی در استان البرز افتتاح خواهیم کرد و تخت‌های ویژه و ICU در این استان به دو برابر قبل خواهد رسید.
 
هاشمی با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در دولت‌های گذشته و کمبود خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در استان البرز گفت: در استان البرز کمترین تخت بیمارستانی در کشور را داشتیم که امروز 2500 تخت بیمارستانی دیگر نیز در استان البرز خواهیم داشت و در ماه‌های آینده نیز 500 تخت بیمارستانی اضافه‌خواهیم کرد که با این میزان یک آرامش و رضایت نسبی در بین مردم برقرار شده است.
 
وزیر بهداشت ادامه داد: واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌های بسیار بد بود و  ما از دولت تشکر می‌کنیم که با بودجه و هزینه‌هایی که در این حوزه انجام داد امروز می‌توانیم سرمان را بلند کنیم.
 
وزیر بهداشت با تأکید نسبت به کاهش پرداختی‌ها از جیب مردم، گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم پرداخت از جیب مردم در حوزه بهداشت و درمان کاهش داشته است و مردم سهم کمی از هزینه تمام شده خدمات را می‌پردازند.
 
هاشمی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان البرز سهم بزرگی از تصادفات را در خود جای می‌دهد اورژانس‌های این استان نیز افزایش پیدا کرده و این میزان باز هم رو به افزایش است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 جولای 2016 ... وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجامشده دولت یازدهم در خصوص افزایش ... وزیر بهداشت ادامه داد: واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان میکردند و ...23 جولای 2016 ... وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تختهای بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین ...24 جولای 2016 ... وزیر بهداشت همیشه در ادبیات خود از تلاشهای صورت گرفته در نظام سلامت ... با عنوان" مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان میکردند" یادآور شد: استان ...23 جولای 2016 ... وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تختهای بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین ...23 جولای 2016 ... فرافکنیها و سیاه نماییهای دولت یازدهم علیه دوران قبل از خود به اوج رسید و دیروز وزیر بهداشت با توهینی آشکار به مردم و انقلاب، گفت: واقعاً زمانی که ما ...23 جولای 2016 ... وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تختهای بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین ...24 جولای 2016 ... وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجامشده دولت یازدهم در خصوص افزایش تختهای بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم، مردم کف زمین ...25 جولای 2016 ... مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان میکردند. به گزارش مــــرواریــــد نــــیـــــوز ،سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در سفر خود به استان البرز در ...به گزارش وعده صادق جناب آقای هاشمی وزیر بهداشت محترم دولت یازدهم در مصاحبهای با رادیو ایران گفت: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان میکردند! شاذ بودن این ...


کلماتی برای این موضوع

دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، …دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های مردم ۵ برابر می‌شود و الف وزیر بهداشت سخنان خود را اصلاح کردروابط عمومی وزارت بهداشت با توجه به واکنش‌های صورت گرفته در خصوص صحبت‌های دیروز حجامت شناخت؛ مقاله نخست؛ سیر تاریخیمقدمه شاکی طی دادخواست تقدیمی اعلام داشته ‌است، حجامت یکی از سنت‌های پیامبران است روش صحیح غذا خوردن زیتوناین نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا مصاحبه با رهایافتگانیعدازسال تخریب به‌وسیله تریاک روزی یکی از دوستان پزشکم که کلینیک داشت متوجه جوک، طنز، لطیفه خنده دار، چیستان، جوکهای جدید، جوک …جوک خنده دار،جوک بی تربیتی،جوک خفن،جوک،جوک باحال،جوکستان،جوک های خفن،جوک لری،جوک راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …دبیر شورای عالی عتف از تصویب طرح کلان و ملی تحقیقاتی در این شورا خبر داد نویسنده استان شدن سبزوار ، نیشابور و تربت حیدریه با رمز …شنیدن وعده تقسیم استان خراسان رضوی از سوی نامزدهای مختلف انتخاباتی و مسئولین گوناگون زبان و ادبیات فارسی فولکلور ایران، توده شناسیشماره‌ی نوشته ٢٠ ١٨ پروفسور الول ساتن برگردان مجید مصطفوی افسانه‌ها و



لینک منبع :وزیر بهداشت: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند

Images for وزیر بهداشت: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مردم-پیش-از-دولت-یازدهم-کف-زمین-زایمان-می‌کردند‎Cached23 جولای 2016 ... وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین ... وزیر بهداشت در استان البرز: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان ... www.farsnews.com/13950502000332‎Cached23 جولای 2016 ... وزیر بهداشت ادامه داد: واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌های بسیار بد بود و ما از دولت ... وزیر بهداشت: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/607370/‎Cached23 جولای 2016 ... وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین ... توضیح وزارت بهداشت درباره تیتر " مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین ... www.asriran.com/.../توضیح-وزارت-بهداشت-درباره-تیتر-مردم-پیش-از-دولت-یازدهم-کف-زمین-زایمان-می‌کردند‎Cached24 جولای 2016 ... وزیر بهداشت همیشه در ادبیات خود از تلاشهای صورت گرفته در نظام سلامت ... با عنوان" مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند" یادآور شد: استان ... قبل از دولت یازدهم مردم کف زمین زایمان می‌کردند!! - کیهان kayhan.ir/fa/.../قبل-از-دولت-یازدهم-مردم-کف-زمین-زایمان-می‌کردند‎Cached23 جولای 2016 ... فرافکنی‌ها و سیاه نمایی‌های دولت یازدهم علیه دوران قبل از خود به اوج رسید و دیروز وزیر بهداشت با توهینی آشکار به مردم و انقلاب، گفت: واقعاً زمانی که ما ... وزیر بهداشت: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند‼️ https://hammihan.com/post/11917380 وزیر بهداشت: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند‼️ سخنان عجیب جناب وزیر; مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند!! sobheqazvin.ir/news/208142-newscontent 24 جولای 2016 ... وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام‌شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم، مردم کف زمین ... وزیر بهداشت: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند - ساعت ۲۴ ... https://damadam.ir/.../وزیر-بهداشت-مردم-پیش-از-دولت-یازدهم-کف-زمین-زایمان-می‌کردند/3100823 وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم، مردم کف زمین زایمان می کردند. وزیر 1000 میلیاردی: مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند ... www.dolatebahar.com/view-288390.html‎Cached23 جولای 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز در مصاحبه‌ای با رادیو ایران در رابطه با خبرهای خوش حوزه سلامت، گفت: ...