مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد

[ad_1]

فارس: شرکت فیلیپس لامپ‌های هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند. مدل جدید Philips Hue دارای یک حسگر حرکتی است تا از این طریق ورود و خروج افراد به اتاق های منزل را تشخیص داده و به طور خودکار پس از ورود لامپ ها را روشن و بعد از خروج لامپ ها را خاموش کند.

 

 شرکت فیلیپس معرفی کرده است

تا به حال کاربران Philips Hue باید از ابزار و امکانات ثالث به این منظور استفاده می کردند تا دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن دستی لامپ ها نداشته باشند. اما حالا حسگر جدید تمامی این مشکلات رابرطرف کرده است.

این حسگر در درون یک جعبه کوچک نصب می شود و تامین برق آن با دو باتری AAA صورت می گیرد. این حسگر دارای هیچ دوربینی نیست و کنترل دقیق تر آن با app تلفن همراه فیلیپس ممکن است. لذا کاربران می توانند در صورت تمایل این حسگر را فعال یا غیرفعال کنند.

از مزایای این حسگر این است که قبل از خاموش کردن کامل یک لامپ آن را کم نور می کند تا اگر فرد ناگهان تصمیم گرفت به داخل اتاق بازگردد با محیطی تاریک مواجه نشود و مجبور نشود برای روشن شدن محیط مدتی صبر کند.

همچنین این حسگر تنها زمانی عمل می کند که یک اتاق کاملا تاریک باشد و بنابراین استفاده از آن برای ساعات شب برنامه ریزی شده تا حداقل صرفه جویی در مصرف انرژی به عمل آید.

حسگر یاد شده تنها تحرکات را تا فاصله 5 متری خود شناسایی می کند و بنابراین استفاده از آن در اتاق ها و محیط های بزرگ چندان مناسب نیست. همچنین امکان کم وزیاد کردن حساسیت این حسگر وجود ندارد. قیمت این محصول 40 دلار اعلام شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد. شرکت فیلیپس لامپهای هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار ...31 آگوست 2016 ... شرکت فیلیپس لامپ های هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند.شرکت فیلیپس لامپهای هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند. امتیاز خبر: 96 از ...شرکت فیلیپس لامپهای هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند.31 آگوست 2016 ... شرکت فیلیپس لامپهای هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند.31 آگوست 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فیلیپس لامپهای هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ...ان بخش تار جشنواره موسیقی جوان گفت: جوانان موسیقیدان به یک حمایت.با تصمیم هیئت وزیران، صدور پروانه تولید جدید لامپهای التهابی رشتهای بالای (۴۰) وات و همچنین ثبت سفارش و ورود این نوع لامپها ممنوع شد. به گزارش گروه دریافت خبر ...31 آگوست 2016 ... شرکت فیلیپس لامپهای هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند.نتایج مثبت فاز اول فیلترینگ هوشمند/ فیلترینگ هوشمند در سه فاز اجرایی می شود. 31-7-2016 ... استفاده از لامپ های رشته ای بالای 40وات در اداره های یزد ممنوع شد.
updater

عبارات مرتبط



لینک منبع :هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد

هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../هوشمندترین-لامپ-هوشمند-معرفی-شد‎Cachedهوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد. شرکت فیلیپس لامپ‌های هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی ... هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد | سرویس خبری - servicekhabari.com servicekhabari.com/104579/هوشمندترین-لامپ-هوشمند-معرفی-شد/ شرکت فیلیپس لامپ‌های هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند. هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24522291 31 آگوست 2016 ... هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد. فارس: شرکت فیلیپس لامپ های هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی ... هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد | باشگاه خبرنگاران | خبروان khabarone.ir/news/3511295/هوشمندترین-لامپ-هوشمند-معرفی-شد 31 آگوست 2016 ... شرکت فیلیپس لامپ‌های هوشمند منازل موسوم به philips hue را به امکانات جدیدی مجهز کرده تا برنامه ریزی خودکار سیستم روشنایی منازل را تسهیل کند. هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد / شرکت فیلیپس لامپ‌های هوشمند ... wwwkhabar.ir/8590432 شرکت فیلیپس لامپ‌های هوشمند منازل موسوم به Philips Hue را به امکانات جدیدی مجهز ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها: هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد. هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/هوشمندترین_لامپ_هوشمند_معرفی_شد هوشمندترین لامپ هوشمند معرفی شد. دانلود لامپ LED ... دانلود Qube، لامپ هوشمند و ارزان تر برای تازه کارها ... دانلود این لامپ LED هوشمند با تنظیم خودکار نور، خوابی آرام. لامپ‌های هوشمند و رقابت فیلیپس، سامسونگ و ال‌جی برای معرفی ... - زومیت www.zoomit.ir/.../philips-lg-samsung-smart-led-light-bulbs-challenge/‎Cached4 آوریل 2014 ... لامپ‌های هوشمند اخیراً به بازاری داغ تبدیل شده و امکانات جالب و ... هوشمند و رقابت فیلیپس، سامسونگ و ال‌جی برای معرفی محصولات جالب‌تر و هوشمند‌تر. با این لامپ هوشمند ارزان قیمت اتاق خود را به رنگ دلخواهتان درآورید | گجت ... gadgetnews.ir/128194/لامپ-هوشمند-singhong-bluetooth-smartbulb/‎Cached13 ا کتبر 2016 ... لامپ هوشمند SingHong Bluetooth Smartbulb یکی از محصولات ارزان قیمت و ... پس از آن که تلفن‌های همراه درون جیب شما هوشمند شده‌اند، سال به سال شاهد هوشمندتر شدن ... به دلخواه شما ارائه کند و به هر سوکت لامپ استانداردی نیز متصل خواهد شد. برچسب ها - لامپ هوشمند www.fardanews.com/fa/tag/1/لامپ%20هوشمند‎Cachedدستیار صوتی نوکیا معرفی شد! ... لامپ های هوشمند فیلیپس کیفیت خواب کاربران را بهبود می بخشند ... ایسنا هوشمندترین لامپ جهان را می توان با گوشی هوشمند. لامپ های هوشمند leeo اینترنت اشیا - مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء ایران iotiran.com/latest-iot-news/13-news/204-iot-smart-lamp‎Cachedلامپ های هوشمند leeo اینترنت اشیا درج در سایت مرکز iot ایران. ... این ربات هوشمند، نمونه ی باریکتر و هوشمندتر ربات. .... اشیا، برای شناسایی تجهیزات آسیب پذیر توسط BeyondTrust معرفی شد کمپانی امنیت سایبری BeyondTrust اسکنر RIoT ( Retina ...