مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان (+تصاویر)

[ad_1]

شهر خشتی و گسترده چان چان در کشور پرو بزرگ‌ترین شهر این منطقه تا پیش از ورود آمریکایی‌ها به این نواحی بوده است. مصالح به کار برده شده در ساخت آن آجر یا خشت خام بوده و بناها غالبا با تزئینات و پیرایه‌هایی با نقوش برجسته و تقریبا نزدیک به سبک عربی مزین شده بودند.

 

مرکز شهر شامل تعدادی قلعه و استحکامات بوده که اتاق‌هایی برای تشریفات، تالارهای تدفین و معابد را در برمی‌گرفتند. این شهر توسط چیمو (Chimu) در حدود 850 پس از میلاد ساخته شده و تا زمانی که توسط امپراتوری اینکا در 1470 تسخیر شد پابرجا باقی ماند. برآوردها نشان می‌دهد حدود 30.000 نفر در این شهر سکنی گزیده بودند.

 

 شهر چان چان,بزرگترین شهر خشتی جهان, تصاویر شهر خشتی چان چان

شهر چان چان توسط چیمو (Chimu) در حدود 850 پس از میلاد ساخته شده است

بزرگترین شهر خشتی جهان, شهر خشتی چان چان, تصاویر شهر خشتی چان چان

شهر چان چان, شهر خشتی چان چان,شهر چان چان در پرو

شهر خشتی چان چان در کشور پرو واقع شده است

شهر چان چان در پرو, شهر خشتی چان چان, تصاویر شهر خشتی چان چان

عکس های شهر خشتی چان چان در کشور پرو

شهر چان چان, شهر خشتی چان چان,شهر چان چان در پرو

شهر چان چان در پرو, شهر خشتی چان چان, تصاویر شهر خشتی چان چان

تصاویر شهر خشتی چان چان در کشور پرو

شهر چان چان, شهر خشتی چان چان, تصاویر شهر خشتی چان چان

مکانهای باستانی جهان

شهر چان چان, شهر خشتی چان چان,بزرگترین شهر خشتی جهان

دیدنی های کشور پرو

بزرگترین شهر خشتی جهان, شهر خشتی چان چان, تصاویر شهر خشتی چان چان

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ماچوپیچو، اسرار آمیز ترین شهر تاریخی جهان تصاویرشهر خشتی چان چان در کشور پرو واقع شده است شهر چان چان توسط چیمو در حدود پس از آکواریوم دبی، یکی از بزرگترین آکواریوم های جهانآکواریوم دبی، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان است آکواریوم دبی با گنجایش



لینک منبع :چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان (+تصاویر)

Images for چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان (+تصاویر) چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان (+تصاویر) - بیتوته www.beytoote.com/iran/ancient/chan3-chan2-city.html‎Cached Similarشهر خشتی و گسترده چان چان در کشور پرو بزرگ‌ترین شهر این منطقه تا پیش از ورود آمریکایی‌ها به این نواحی بوده است. مصالح به کار برده شده در ساخت آن آجر یا خشت خام ... چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان + تصاویر - نمناک namnak.com/شهر-خشتی-چان-چان.p38551‎Cachedچان چان و شهر خشتی چان چان و چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان و چان چان پرو تصاویر شهر خشتی چان چان را در نمناک بخوانید. بزرگ‌ترین شهر خشتی جهان (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../بزرگ‌ترین-شهر-خشتی-جهان-عکس‎Cachedچان چان نام سایتی باستان‌شناسی در کشور پرو است که به‌عنوان بزرگ‌ترین سازه خشتی جهان شهرت دارد. چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان در پرو + تصاویر - تالاب www.talab.org/.../چان-چان-بزرگترین-شهر-خشتی-جهان-پرو.html‎Cachedیکی از عظیم ترین شهرهای خشتی جهان در مکان باستانی چان چان به گزارش تالاب چان چان نام سایتی باستان‌شناسی در کشور پرو است که به‌عنوان بزرگ‌ترین ساز. چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان (عکس) - پول نیوز www.poolnews.ir/fa/.../چان-چان-بزرگترین-شهر-خشتی-جهان-عکس‎Cached16 آگوست 2016 ... شهر چان چان توسط چیمو (Chimu) در حدود 850 پس از میلاد ساخته شده و تا زمانی که توسط امپراتوری اینکا در 1470 تسخیر شد پابرجا باقی ماند. آشنایی با چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان -آکا news0.ir/.../آشنایی%20با%20چان%20چان%20بزرگترین%20شهر%20خشتی%2...‎Cached1 جولای 2017 ... چان چان بزرگ ترین شهر خشتی جهان است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ... یک شهر داخل بزرگترین کشتی جهان + تصاویر · بزرگترین استخر جهان ... چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان+تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../چان-چان-بزرگترین-شهر-خشتی-جهانتصاویر.html‎Cachedچان چان بزرگترین شهر خشتی جهان+تصاویر. شهر چان چان توسط چیمو (Chimu) در حدود 850 پس از میلاد ساخته شده و تا زمانی که توسط امپراتوری اینکا در 1470 تسخیر ... چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان در پرو + تصاویر | پرتال خبردونی ... 3olmaz.ir/چان-چان-بزرگترین-شهر-خشتی-جهان-در-پرو-ت/‎Cached19 مه 2017 ... یکی از عظیم ترین شهرهای خشتی جهان در مکان باستانی چان چان. به گزارش تالاب چان چان نام سایتی باستان‌شناسی در کشور پرو است که به‌عنوان ... چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان (+تصاویر) | تک مطلب takmatlab.com/چان-چان-بزرگترین-شهر-خشتی-جهان-تصاویر/ شهر خشتی چان چان تصاویر شهر خشتی چان چان شهر چان چان شهر چان چان در پرو,چان چان بزرگترین شهر خشتی جهان,مکانهای تاریخی جهان,اماکن تاریخی جهان,اماکن گردشگری.