مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل

[ad_1]

مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره می‌کند.

 به گزارش مشرق، کسپرسکی تاکید کرد: این موضوع حقیقت دارد که گوگل صداها را ضبط می‌کند اما این کار را فقط برای شناسایی صدا انجام می‌دهد و اپل هم دقیقا همین کار را انجام می دهد. در هر دو مورد، ضبط صدا به منظور کمک به برنامه های اختصاصی خودشان (OK Google و Siri) ذخیره می شود. یعنی مکالمات شما را ضبط می کند و از آن برای شناسایی بهتر در این دو اپلیکیشن استفاده می کند.
 
نکته قابل توجه این است که گوگل تنها بر روی دستگاههای اندروید این ضبط را انجام می دهد و بر روی محصولات اپل این کار انجام نمی شود؛ مگر اینکه کاربری بر روی آیفون خود اپلیکیشن های گوگل را نصب کرده باشد.
 
از سوی دیگر، گوگل در سراسر جهان به غیر از چند کشور مثل چین، فعالیت دارد. اما اینکه از موضوعات اینچنینی سوء استفاده شود، چیز عجیبی نیست. بنابراین شما باید بپرسید چرا گوگل صداها را ضبط می کند؟ با استفاده از صدای ضبط شده شما می توان جستجو و سوالاتتان را متوجه شد. اما علت ذخیره آن ها چیست؟
 
آن ها پیشینه جستجوهای شما را ذخیره می کنند، تمام ایمیل های شما، اسناد اداری، اطلاعات مکان شما، عکس های شما همگی ذخیره می شوند و چه کسی می داند چه چیزهای دیگری از شما را در خود ذخیره می کند. سوالی که در واقع باید پرسیده شود این است که دقیقا از اطلاعات ما چه استفاده ای می‌کنند؟
 
برای بلند مدت گوگل اطلاعات کاربردی را به پلت فرم های ابری برای کمک به ساخت ابزارهای سرچ شرکت ارسال می کند و در کوتاه مدت از این اطلاعات برای نتیجه بهتر جستجو و تبلیغات موثرتر استفاده می کند. اگر نمی دانستید بهتر است مطلع شوید که شرکت گوگل در هر سه ماه تقریبا ۲۰ بیلیون دلار از تبلیغاتش به دست می آورد. به خاطر تبلیغات است که باعث شده گوگل اپلیکیشن های متحیر کننده و خدمات رایگان ارائه دهد. شما اطلاعاتتان را پرداخت می کنید و تبلیغات را مصرف می کنید.
 
یک چیزی ترسناک بنظر می رسد ، اگر کسی اطلاعات حساب شما را هک کند، آن ها چیزهای زیادی در مورد شما را متوجه خواهند شد.
 
خوشبختانه، در حال حاضر ذخیره سازی اطلاعات دل بخواهی است هرچند که این امکان به طور پیش فرض فعال است و اگر که نمی خواهید اطلاعاتتان برای ذخیره سازی کسب و کار استفاده شود بهترین کار این است که گزینه (pause) را فعال کنید، این امکانات در  Google’s tracking settings وجود دارد.   

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


26 ژوئن 2016 ... مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره میکند.26 ژوئن 2016 ... ایتنا- مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره میکند.26 ژوئن 2016 ... استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل. متین- مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل ...26 ژوئن 2016 ... مطالعاتی باهدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجامشده که نشان میدهد گوگل بهطور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره میکند.26 ژوئن 2016 ... مشرق، استراق سمع مکالمات، گوگل، استراق سمع گوگل، استراق سمع مکالمات کاربران اندروید آموزش رفع خطای گوگل پلی در گوشی های اندرویدمطالعاتی ...مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره میکند.26 ژوئن 2016 ... ایتنا- مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره می کند.26 ژوئن 2016 ... مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام گرفته که نشان می دهد گوگل مکالمات و مباحثات را به طور مخفیانه ذخیره میکند.استراق سمع مکالمات کاربران اندرويد توسط گوگلمطالعاتی باهدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجامشده که نشان میدهد گوگل بهطور مخفیانه مکالمات و ...26 ژوئن 2016 ... استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور ...


کلماتی برای این موضوع

کنترل، شنود و ضبط مکالمات تلفنی به صورت کاملا مخفیانه توسط …مالتی مدیاضبط صداکنترل، شنود و ضبط مکالمات تلفنی به صورت کاملا مخفیانه توسط پاکباز دات آی آر امکان شنود موبایلامکانشنودموبایلهر تلفن همراهی دارای یک میکروفون بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را داراستنکات مفید درباره گوشی و سیمکارت وبلاگ اطلاع …پیام مدیر وبلاگ افزایش اعضای کانال تلگرام تفاوت کلاس رم و سرعت مموری نشانه های بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی دانلود نرم افزار و ترفند موبایل ترفند موبایلچندی است که نسخه‌ی سیستم عامل اندروید با نام توسط گوگل عرضه شده است در این داستان من و خواهر زنم نرگس آبادههیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو



لینک منبع :استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل

استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../استراق-سمع-مکالمات-کاربران-اندروید-توسط-گوگل‎Cached26 ژوئن 2016 ... مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره می‌کند. استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../استراق-سمع-مکالمات-کاربران-اندروید-توسط-گوگل مطالعاتی باهدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام‌شده که نشان می‌دهد گوگل به‌طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره می‌کند. استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل - تبلیغات zod-blogfa-com.zod-blogfa-com.dayan.v3b.ir/.../+استراق+سمع+مکالمات+کاربران+اندروید+توسط+گوگل.html استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگلمطالعاتی باهدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام‌شده که نشان می‌دهد گوگل به‌طور مخفیانه مکالمات و ... استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/1466949540407632 استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل. متین- مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه ... استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل - سایبربان | خبر ... khabarfarsi.com/u/20935971 26 ژوئن 2016 ... استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل. مطالعاتی باهدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور ... استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل – شرکت دلتا گستر ... www.dga.co.ir/استراق-سمع-مکالمات-کاربران-اندروید-تو.html 26 ژوئن 2016 ... ایتنا- مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره می‌کند. دنیای دیجیتال ایران - استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل adfree1.blogfa.com/post/7‎Cachedدنیای دیجیتال ایران - استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل - آموزش و اخبار روز دنیایی دیجیتال - دنیای دیجیتال ایران. علم و تکنولوژی:استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل www.iranhsk-co.com/forums/showthread.php?tid=29613 استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می دهد گوگل به طور مخفیانه مکالمات و ... استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../استراق_سمع_مکالمات_کاربران_اندروید_توسط_گوگل‎Cachedدانلود ترفند دور زدن گوگل پلی برای نصب برنامه ها-محمد قلی پور (فیلم) · دانلود کاربران ایرانی در گوگل دنبال چه اطلاعاتی از چه هستند؟ استراق سمع مکالمات کاربران اندروید توسط گوگل - وب سایت meinstudium.data6.ir/.../استراق+سمع+مکالمات+کاربران+اندروید+توسط+گوگل.html ضبط مکالمات تلفنی دوخط همزمان با نرم افزار ویژه و این دستگاه با عملکرد کمک مدیریتی جهت ارتقاء سطح روابط عمومی و ارتباط با مخاطبین ، کاهش مکالمات غیر ضروری ...