مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7

[ad_1]

شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون ۷ عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل می‌کند و علاوه بر شارژ کردن و دسترسی به برخی امکانات دیگر می تواند نیازهای عمومی افراد را برطرف کند.

به گزارش مشرق، به نقل از تک کرانچ، این قاب گوشی به شکل ماژولار یا چندبخشی طراحی شده و هر بخش می تواند بر روی قسمت هایی از آیفون 7 سوار شود و نیازهای کاربران را برطرف کند.
 
بخشی از این قاب در واقع یک باتری 4000 میلی آمپری است که دارای پرت microUSB/lightning برای شارژ گوشی نیز هست. از بخش دیگری از این قاب چندبخشی هم می توان به عنوان کیف پول یا محلی برای نگهداری برگه ها و کارتهای مختلف یا پول استفاده کرد.
 
قیمت قاب خالی موفی 40 دلار است و باتری آن هم به قیمت 50 دلار به فروش می رسد. اگر کاربران بخواهند بخش سوم آن برای نگهداری کارت اعتباری و پول را خریداری کنند هم باید 20 دلار دیگر بپردازند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 ا کتبر 2016 ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7. شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون ۷ عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل میکند و علاوه بر شارژ کردن و ...4 ا کتبر 2016 ... شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون 7 عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل میکند و علاوه بر شارژ کردن و دسترسی به برخی امکانات دیگر می ...5 ا کتبر 2016 ... شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون 7 عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل میکند و علاوه بر شارژ کردن و دسترسی به برخی امکانات دیگر می ...شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون ۷ عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل میکند و علاوه بر شارژ کردن و دسترسی به برخی امکانات دیگر می تواند نیازهای عمومی ...4 ا کتبر 2016 ... سایت خبری تحلیلی اندیشه ها: شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون ۷ عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل می کند و علاوه بر شارژ کردن و ...به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، این قاب گوشی به شکل ماژولار یا چندبخشی طراحی شده و هر بخش می تواند بر روی قسمت هایی از آیفون 7 سوار شود و نیازهای کاربران ...شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون 7 عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل میکند و علاوه بر شارژ کردن و دسترسی به برخی امکانات دیگر می تواند نیازهای عمومی ...قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7. ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7. قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7.قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7. جستجوي شما با کلمه " قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7 " نتيجه ايي نداشت. گزارش تخلف. تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی ...


کلماتی برای این موضوع

قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون



لینک منبع :قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7

Images for قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7 دنیای موبایل و کامپیوتر قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون ۷ www.farsnews.com/13950713000308‎Cached4 ا کتبر 2016 ... خبرگزاری فارس: قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون ۷ ... و هر بخش می تواند بر روی قسمت هایی از آیفون 7 سوار شود و نیازهای کاربران را برطرف کند. قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7 - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../قابی-برای-رفع-همه-کمبودهای-آیفون-7‎Cached4 ا کتبر 2016 ... به گزارش مشرق، به نقل از تک کرانچ، این قاب گوشی به شکل ماژولار یا چندبخشی طراحی شده و هر بخش می تواند بر روی قسمت هایی از آیفون 7 سوار شود ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون ۷ - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../قابی-برای-رفع-همه-کمبودهای-آیفون-۷ 4 ا کتبر 2016 ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون ۷ ... بهترین روش رفع ریزش مو ... می تواند بر روی قسمت هایی از آیفون 7 سوار شود و نیازهای کاربران را برطرف کند. قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون ۷ - راسخون rasekhoon.net/news/show/.../قابی-برای-رفع-همه-کمبودهای-آیفون-۷/ 4 ا کتبر 2016 ... به گزارش راسخون به نقل از فارس، این قاب گوشی به شکل ماژولار یا چندبخشی طراحی شده و هر بخش می تواند بر روی قسمت هایی از آیفون 7 سوار شود و ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7 - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26111221 4 ا کتبر 2016 ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7. شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون 7 عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل می کند و علاوه بر شارژ کردن و ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7 - روزامه roozame.com/detail/1249932‎Cached Rating: 4.2 - 1 vote 4 ا کتبر 2016 ... شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون 7 عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل می‌کند و علاوه بر شارژ کردن و دسترسی به برخی امکانات دیگر می ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7 - مفیدستان mofidestan.ir/قابی-برای-رفع-همه-کمبودهای-آیفون-7/‎Cachedقابی برای رفع همه کمبودهای آیفون ۷٫ شرکت موفی قابی برای گوشی آیفون ۷ عرضه کرده که بیش از یک پوشش عادی عمل میکند و علاوه بر شارژ کردن و …4 ا کتبر 2016 ... قابی برای رفع همه کمبودهای آیفون 7 | دانلود رایگان robohut.ir/قابی-برای-رفع-همه-کمبودهای-آیفون-7/ 4 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، این قاب گوشی به شکل ماژولار یا چندبخشی طراحی شده و هر بخش می تواند بر ... معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون ۷ و ۷ پلاس - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1396/01/08/best-iphone-7-accessories/‎Cachedاین قاب برای آیفون ۷ با قیمت ۸٫۹۹ دلار به فروش می رسد و برای آیفون ۷ پلاس هم با قیمت ... بدون شک همه ما اطلاعاتی داریم که حجم زیادی دارند و در گوشی هوشمند ما حجم زیادی را ... اپل ایرپاد. معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس. با حذف جک هدفون در ...