مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نشان افتخار دولت ژاپن در به یک ایرانی رسید

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا:‌ دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد.

در این میان دکتر نعمت حسنی، رییس دانشکده عمران دانشگاه شهید بهشتی موفق به دریافت نشان افتخار «خورشید تابان، انوار زرین به همراه نقش گل» شد.

وی با استفاده از اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک بین ژاپن و ایران به گسترش تبادلات تحقیقاتی دوجانبه و توسعه همکاری‌های بین شرکتهای ژاپن و ایران و همچنین توسعه تحقیقات مهندسی زلزله در ژاپن پرداخته است و سهم بزرگی در ترویج درک ژاپن در ایران را داراست.

 

نشان افتخار دولت ژاپن در به یک ایرانی رسید

دکتر نعمت حسنی در سال 1338 در تهران متولد شد. وی در سال 1373 با استفاده از بورس تحصیلی دولت ژاپن برای ادامه تحصیل به ژاپن سفر کرد. در سال 1374 زمان تحصیل وی در مقطع دکترا در دانشگاه کوبه ژاپن، زمین‌لرزه بزرگ «هانشین» در کوبه رخ داد. علی‌رغم وقوع این زمین‌لرزه بزرگ وی در کوبه ماند و در سال 1376 موفق به دریافت مدرک دکترا از دانشگاه کوبه شد.

دکتر حسنی بعد از عزیمت به ایران، به دعوت دانشگاه کوبه مجددا به ژاپن سفر کرد و به عنوان استادیار در دانشگاه کوبه به تدریس پرداخت. در این میان وی به برگزاری کارگاه‌های عملی ژاپن و ایران در خصوص مدیریت بحران و همچنین به توسعه پروژه‌های تحقیقاتی توسط متخصصین ایرانی و شرکت‌های ژاپنی در زمینه مقاوم‌سازی در برابر زلزله و اجرای پروژه‌های مختلف مشترک میان ژاپن و ایران پرداخت و بدین ترتیب تبادل تحقیقاتی میان ژاپن و ایران را گسترش داد.

وی به عنوان ریاست انجمن فارغ‌التحصیلان ژاپن در ایران به سخنرانی و برگزاری جلسات متعددی در خصوص گسترش شیوه آموزشی ژاپن در دانشگاه‌های مختلف ایران و مکان‌های دولتی پرداخته است.

دکتر حسنی تحقیقات مختلفی در زمینه منابع توسعه ژاپن انجام داده است و فرهنگ غنی ژاپن را یکی از دلایل پیشرفت اقتصادی ژاپن می‌داند و نتایج تحقیقات خود را با چاپ کتاب «ژاپن چگونه ژاپن شد؟» به زبان فارسی در سال 1390 مکتوب و چاپ کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 ساعت قبل ... دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد.خبرگزاری ایسنا: دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد. در این میان دکتر نعمت حسنی، رییس ...12 ساعت قبل ... دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد.20 ساعت قبل ... دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد.نشان افتخار دولت ژاپن در به یک ایرانی رسید. دکتر نعمت حسنی در سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد. وی در سال ۱۳۷۳ با استفاده از بورس تحصیلی دولت ژاپن برای ادامه ...19 ساعت قبل ... دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد. امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان ...20 ساعت قبل ... دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد.20 ساعت قبل ... خبرگزاری ایسنا: دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد. در این میان دکتر نعمت ...16 ساعت قبل ... نشان افتخار دولت ژاپن در به یک ایرانی رسید. دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار ...


کلماتی برای این موضوع

نشان افتخار دولت ژاپن در سال به دانشمند ایرانی رسید دکتریاخبار دکتریمارکت کنکور کتب و محصولات دانشجویی خود را به راحتی در مارکت کنکور به فروش بگذاریدیک ایرانی در بوستون برادر من، خواهر من، به این میگن آدرس تهران، سعادت آباد، کوی فراز، پلاک همه چیز درباره سیستم آموزشی در مدارس ژاپن مردمانهمه چیز درباره سیستم آموزشی در مدارس ژاپن ژاپن فقط به نه سال تحصیلات اجباری نیاز داردمشروح گفت‌وگوی صریح و ۳ ساعته سرلشکر …مشروح گفت‌وگوی صریح و ۳ ساعته سرلشکر فیروزآبادی با خبرگزاری فارس ماجرای جدایی از جستاری به فرهنگ آموزش در مدارس ژاپن مرکز مطالعات ژاپندکتر ابوالفضل بختیاری در این نوشتار که نویسنده طی چندین سال به مطالعه و مشاهده پتروشیمی بوعلی در آتش سوخت چگونه یک آتش …پتروشیمی بوعلی در آتش سوخت چگونه یک آتش سوزی کوچک تبدیل به یک بحران شد زنگنه برای عصر خودرو ۲۴ درصد قیمت خودرو به دولت می‌رسدبه گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از ایسنا، داوود میرخانی رشتی در میزگرد بررسی الف تصاویر تجمعات بامداد یک شنبه و حمله به …به دنبال شهادت شیخ نمر در روز گذشته شنبه به دست دولت عربستان معترضان در مقابل سفارت مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی بعضی ویژگی های مدارس دوره ابتدایی و راهنمایی در ژاپن در ژاپن، سرایدار وجود ندارد و ایرانی‌ها باهوش‌ترین مردم دنیا هستند کروسان با قهوهیادم باشه یک پنجشنبه شب این جمله رو بگم بهتون که ایرانی‌ها باهوش‌ترین مردم دنیا موسیقی هیپ هاپ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادموسیقیهیپهاپمشخصات هیپ هاپ یک جنبش فرهنگی است که موسیقی بخشی از آن است موسیقی خود از دو بخش تشکیل کیخسرو شاهرخ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادکیخسروشاهرخزندگی‌نامه در سال ۱۲۵۳ شمسی در یک خانواده زرتشتی در شهر کرمان زاده شد پدرش شاهرخ بازار خبرتولید گندم ایران به میلیون تن رسید نماینده پوتین به تهران سفر می کند مذاکره با ۴ سایت سیمان ایران کارخانه های سیمان به سمت تولید و فروش بتن بروند سرمفاله تلاش برای افزایش قیمت سیمانتاریخچه روزنامه و روزنامه نگاری در ایران و جهان روزنامه …آموزش روزنامه نگاری و یادداشت های یک روزنامه نگاراستاد دهقانیان امیررضا عباسیبه نام خدا سوالی از شما دوست عزیز دارم و از شما خواهش مندم در سایت به آن بپردازیدخبرگزاری تسنیم مشخصات اولین موتور ملی توربوجت ایرانی مشخصاتبه گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با مرداد روز صنعت دفاعی در مراسمی که معرفی دانشگاه ها دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ با هدف تأمین و تربیت بخشی از به سوی آزادی آخوند گلستانی‌ …درود وبلاگ به سوی ازادی معتقد به سکولاریزم و تکیه بر اتحاد دوستی و احترام با همه



لینک منبع :نشان افتخار دولت ژاپن در به یک ایرانی رسید

نشان افتخار دولت ژاپن در سال 2016 به دانشمند ایرانی رسید - ایسنا www.isna.ir/.../نشان-افتخار-دولت-ژاپن-در-سال-2016-به-دانشمند-ایرانی-رسید‎Cached3 نوامبر 2016 ... دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد. Images for نشان افتخار دولت ژاپن در به یک ایرانی رسید نشان افتخار دولت ژاپن در سال 2016 به دانشمند ایرانی رسید - عصر ایران www.asriran.com/.../نشان-افتخار-دولت-ژاپن-در-سال-2016-به-دانشمند-ایرانی-رسید‎Cached3 نوامبر 2016 ... دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد. به گزارش ایسنا، در این میان دکتر نعمت ... نشان افتخار دولت ژاپن در به یک ایرانی رسید - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../نشان-افتخار-دولت-ژاپن-در-به-یک-ایرانی-رسید/4141887 3 نوامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: دولت ژاپن در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۶ میلادی (۱۳ آبان ماه ۱۳۹۵)، به ۹۶ نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا کرد. در این میان دکتر نعمت . نشان افتخار دولت ژاپن در سال 2016 به دانشمند ایرانی رسید - خبرلند khabarland.com/.../نشان-افتخار-دولت-ژاپن-در-سال-2016-به-دانشمند-ایرانی-رسید‎Cached20 ژانویه 2017 ... نشان افتخار دولت ژاپن در سال 2016 به دانشمند ایرانی رسید خبر ... صادرات نفت ایران به ژاپن در چهارمین ماه سال جاری میلادی یک پنجم شد و به ۴۴ هزار ... نشان افتخار دولت ژاپن به یک ایرانی رسید - onvansho onvansho.ir/result/نشان-افتخار-دولت-ژاپن-به-یک-ایرانی-رسید.html نشان افتخار دولت ژاپن در سال 2016 به دانشمند ایرانی رسید. ژاپن از پناهجویان استقبال نمی ‌کند نشان می دهد که دولت ژاپن در یک می شودیک پناهجو به ایران توافق هسته . نشان افتخار «انوار زرین» ژاپن به محقق ایرانی رسید - 724 پرس www.724press.com/culture-art/3135-انوار-زرین-ژاپن-محقق-ایران‎Cached14 فوریه 2017 ... نشان افتخار «خورشید تابان» و «انوار زرین» ژاپن به دکتر نعمت حسنی، ... افتخار دولت ژاپن انتخاب شدند و از میان محققان ایرانی، پری‌یوش گنجی موفق به ... دنیای عکاسی: رقابت تصاویر خنده دار حیوانات در قالب یک مسابقه متفاوت ... نشان افتخار دولت ژاپن به یک نقاش ایرانی رسید - روزنامه شهروند shahrvand-newspaper.ir/.../نشان-افتخار-دولت-ژاپن-به-یک-نقاش-ایرانی-رسید 4 نوامبر 2015 ... نشان افتخار دولت ژاپن به پری‌یوش گنجی، هنرمند نقاش ایرانی اعطا شد. به گزارش ایسنا، نشان افتخار دولت ژاپن به ٨٩ نفر از اتباع خارجی اعطا شد و در ... ژاپن - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ژاپن‎Cached Similarژاپن پس از اشغال توسط آمریکا، با یک برنامه پیگیر توسعه صنعتی به رشد اقتصادی ... یک نهم هندوستان، یک و نیم برابر بریتانیا و چیزی کمتر از یک چهارم ایران است. .... بسیار مقتدر بود، شهر کیوتو پایتخت ژاپن، در دوره امپراتوری او به عظمت رسید. .... دولت ژاپن به دستور امپراتور هیروهیتو در ۱۴ اوت ۱۹۴۵م بدون قید و شرط، تسلیم ... نشان افتخار دولت ژاپن به یک ایرانی رسید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27597735 نشان افتخار دولت ژاپن به یک ایرانی رسید. خبرگزاری ایسنا: دولت ژاپن در تاریخ 3 نوامبر 2016 میلادی (13 آبان ماه 1395)، به 96 نفر از اتباع خارجی نشان افتخار اعطا ...