مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد

[ad_1]

محققان در یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اولین بار موفق به طراحی سامانه ای برای مکان یابی زائران شدند.

به گزارش مشرق، سهیل ایوزخانی، مجری طرح «سامانه مکان یابی زائران در اربعین» در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: این سامانه تحت عنوان سامانه «وصال» برای مدیریت و ساماندهی راهپیمایی اربعین برای زائران طراحی شده است.
 
وی با بیان اینکه این سامانه یک سیستم اطلاعات مکانی است، اظهار داشت: سامانه وصال سیستمی مکان محور است که زائران با استفاده از آن می توانند با ستاد عتبات عالیات و سایر سازمان های مدیریت مرتبط به این حوزه ارتباط برقرار کنند.
 
ایوزخانی با بیان اینکه با استفاده از سامانه وصال موقعیت افراد مشخص می شود اظهار داشت: این موقعیت ها بر اساس نیاز زائر، در سامانه تعریف شده است.
 
به گفته مجری طرح، سامانه وصال اطلاعات مسیر پیاده روی، رستوران ها، هتل ها، مراکز اقامتی، زیارتگاه ها و ... را در اختیار زائران قرار می دهد.
 
وی با بیان اینکه هر یک از افرادی که از این سامانه استفاده می کنند کد کاربری دارند، تاکید کرد: همچنین زائران با در دسترس داشتن کد زائر دیگری می تواند از موقعیت مکانی وی مطلع شوند. همچنین از سویی دیگر خانواده های زائرانی که در ایران هستند نیز می توانند از موقعیت مکانی زائران مطلع شوند.
 
ایوزخانی با بیان اینکه هر ۵ الی ۱۰ دقیقه یک بار موقعیت افراد به روز رسانی می شود، اظهار داشت: این سیستم می تواند سانحه، مشکل در زیرساخت، ازدحام، کشتگی و ... را از بستر اینترنت به ستاد عتبات عالیات اعلام کند.
 
ایوزخانی افزود: این اولین سامانه مکان محور برای زائران اربعین به شمار می رود که می توان در حوزه های دیگر نیز از آن بهره برد. شنبه هفته آینده دانلود و نصب این نرم افزار آغاز می شود.
 
وی با بیان اینکه سامانه وصال مبتنی بر نقشه و به صورت آن لاین است، اظهار داشت: این سیستم روی گوشی های هوشمند اندروید نصب می شود و بنا داریم که در سال آینده آن را بر روی گوشی های دیگر همچون IOS نصب کنیم.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار مهر، سهیل ایوزخانی، مجری طرح سامانه مکان یابی زائران در اربعین در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه ...41 دقیقه قبل ... مهر: سهیل ایوزخانی، مجری طرح سامانه مکان یابی زائران در اربعین در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار ...به گزارش مشرق، سهیل ایوزخانی، مجری طرح سامانه مکان یابی زائران در اربعین در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار ...3 ساعت قبل ... محققان در یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اولین بار موفق به طراحی سامانه ای برای مکان یابی زائران شدند.2 ساعت قبل ... سهیل ایوزخانی، مجری طرح سامانه مکان یابی زائران در اربعین در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار ...به گزارش مشرق، سهیل ایوزخانی، مجری طرح سامانه مکان یابی زائران در اربعین در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار ...سهيل ايوزخاني، مجري طرح سامانه مکان يابي زائران در اربعين در مراسم رونمايي از اين طرح که در پارک علم و فناوري دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: اين سامانه تحت ...سهیل ایوزخانی، مجری طرح سامانه مکان يابي زائران در اربعين در مراسم رونمايي از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: این سامانه تحت ...2 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار مهر، سهیل ایوزخانی، مجری طرح سامانه مکان یابی زائران در اربعین در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه ...2 ساعت قبل ... محققان در یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اولین بار موفق به طراحی سامانه ای برای مکان یابی زائران شدند.


کلماتی برای این موضوع

سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد…وی با بیان اینکه هر یک از افرادی که از این سامانه استفاده می کنند کد کاربری دارند ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور عصر خودرو تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید …مدیر عامل خاورمیانه رنو خبر داد تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرواخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان شرقی در پی بارش برف افزایش هزار نفری جمعیت در عصر خودرو جدیدترین قیمت‌ محصولات ایران‌خودرو و …ایران خودرو ردیف نام خودرو قیمت بازارتومان قیمت کارخانهتومان سمند



لینک منبع :سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد

سامانه مکان یابی زائران اربعین رونمایی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../سامانه-مکان-یابی-زائران-اربعین-رونمایی-شد‎Cached8 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، سهیل ایوزخانی، مجری طرح «سامانه مکان یابی زائران در اربعین » در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه ... سامانه مکان یابی زائران اربعین رونمایی شد- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/F6F273950209 عقیق: سهیل ایوزخانی، مجری طرح «سامانه مکان یابی زائران در اربعین» در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: این ... سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../سامانه-مکان‌یابی-زائران-اربعین-رونمایی-شد/‎Cachedسهیل ایوزخانی، مجری طرح «سامانه مکان یابی زائران در اربعین» در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: این سامانه تحت ... سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد | فرهنگ نیوز vista.ir/news/31477846/سامانه-مکان‌یابی-زائران-اربعین-رونمایی-شد به گزارش فرهنگ نیوز، سهیل ایوزخانی، مجری طرح «سامانه مکان یابی زائران در اربعین » در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، ... سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد - اخبار استخدام روز atoznews.ir/2016/11/09/سامانه-مکان‌یابی-زائران-اربعین-رونما/ سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد. محققان در یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اولین بار موفق به طراحی سامانه ای برای مکان ... سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد | کمپرسور سازی تبریز ... https://www.cst-ir.com/سامانه-مکان‌یابی-زائران-اربعین-رونما/‎Cachedمحققان در یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اولین بار موفق به طراحی سامانه ای برای مکان یابی زائران شدند. Source: خبرگزاری باشگاه ... سامانه مکان‌یابی زائران اربعین رونمایی شد | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/fa/.../سامانه-مکان‌یابی-زائران-اربعین-رونمایی-شد/ به گزارش بلاغ، سهیل ایوزخانی، مجری طرح «سامانه مکان یابی زائران در اربعین» در مراسم رونمایی از این طرح که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار ... سامانه موبایلی راهنمایی و مدیریت زائران اربعین رونمایی شد - ایمنا www.imna.ir/news/254969/‎Cached10 نوامبر 2016 ... سامانه موبایلی راهنمایی و مدیریت زائران اربعین رونمایی شد ... قدم‌های بسیار بزرگی برداشته‌اند که طراحی و پیاده‌سازی سامانه مکان‌یاب وصال نیز از جمله ... پوشش خبری - رونمایی وصال - صفحه اصلی - stp stp.ut.ac.ir/-/پوشش-خبری-رونمایی-وصال‎Cached16 ژانویه 2017 ... روزنامه دنیای اقتصاد- رونمایی از سامانه مکان یابی زائران اربعین · خبرگزاری ایرنا- سامانه موبایلی راهنمایی و مدیریت زائران اربعین رونمایی شد. سامانه مکان یابی زائران اربعین رونمایی شد www.khabardown.ir/.../سامانه_مکان_یابی_زائران_اربعین_رونمایی_شد‎Cachedسامانه مکان یابی زائران اربعین رونمایی شد ... صاحب‌خبر - به گزارش مشرق، سهیل ایوزخانی، مجری طرح «سامانه مکان یابی زائران در اربعین» در مراسم رونمایی از این طرح ...