مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار

[ad_1]

تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار

دانش > فناوری - لافراری جدید، با قدرت پیشرانه افسانه‌ای ۹۵۰ اسب بخار، برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و در نهایت از سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت عبور می‌کند.

 

به گزارش تسنیم،کمپانی فراری کلاس «لافراری» را اولین بار در نمایشگاه خودروی سال 2013 ژنو رونمایی کرد. این کلاس در سال 2014 از اقبال فراوانی برخوردار شد؛ چنان که با وجود قیمت 1.7 میلیون دلاری هر دستگاه، استقبال مشتریان چنان بود که کمپانی فراری ظرفیت جوابگویی به این مشتریان را نداشت و دفتر سفارشات خود را برای مدتی تعطیل کرد. در چهارمین سال معرفی این محصول مدل 2017 آن دستاوردهای جدیدتری از این خودروی لوکس قدرتمند را به نمایش گذاشته است.

این خودرو از دو موتور معمولی و الکتریکی بهره می‌برد. موتور معمولی آن یک پیشرانه 6262 سی‌سی 12 سیلندر V شکل است که 790 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و گشتاور آن به 700 نیوتن‌متر می‌رسد. یک موتور الکتریکی 26 کیلوگرمی زیر صندلیهای عقب تعبیه شده که 160 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر به پیشرانه این خودرو می‌افزاید. به این ترتیب این خودرو مجموعاً از پیشرانه کم‌نظیر 950 اسب‌بخار قدرت و 970 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد.

لافراری 2017، به مدد پیشرانه قدرتمند خود برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت، تنها به 2.8 ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین بیشینه سرعت آن به 350 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

رقیبان این کلاس فراری را انواعی از «لامبورگینی»، «مک‌لارن» و «بوگاتی» تشکیل می‌دهد.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصاویر و مشخصات فنی لافراری ؛ غولی با قدرت اسب بخار تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار لافراری جدید، با قدرت تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار – خبری تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار لافراری ، به مدد پیشرانه اخبار بورسیه های ۲۰۱۷ بورسیههای تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار فنی لافراری ۲۰۱۷ با قدرت تکستیار راهی ساده برای جلوگیری از بخار کردن شیشه ماشین تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷ با قدرت ۹۵۰ اسب بخار تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷ ماجرای عکس گرفتن بازیکنان استقلال با زن نیمه برهنه عکس افشای مشخصات فنی و بخارتصاویر لافراری جدید، با قدرت غولی با قدرت اسب بخار رونمایی از اولین لافراری ؛ غولی با قدرت اسب بخارتصاویر لافراری مشخصات فنی و غولی با قدرت اسب بخار آگهی‌ها و نیازمندی‌های آموزش آموزش حرفه و فن آموزش کامپیوتر تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار لافراری جدید، با قدرت پیشرانه جدیدترین خودروهای ۲۰۱۷ با قیمت زیر ۹۰ میلیون تومان مجله راگا لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با ام‌ و جدیدترین تصاویر پیشرانه‌ی ۱۶ لیتری کوروس با ۲۳۰ اسب بخار قدرت ُسرچیار معرفی کرد که می‌تواند ۲۳۰ اسب بخار قدرت و کودک یاری وگو با هیچکاک اطلاعات فنی خودرو ها افشای مشخصات و تصاویر لکسس با اسب بخار در پورشه کیمن با اسب قدرت تصاویر رسمی



لینک منبع :تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار

Images for تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار www.khabaronline.ir/detail/601138/science/technology‎Cached15 نوامبر 2016 ... لافراری جدید، با قدرت پیشرانه افسانه‌ای ۹۵۰ اسب بخار، برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و در نهایت از ... تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/16/1552300‎Cached16 نوامبر 2016 ... لافراری جدید، با قدرت پیشرانه افسانه‌ای ۹۵۰ اسب بخار، برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و در نهایت از ... تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار ... football.tnews.ir/news/907574340967 لافراری جدید، با قدرت پیشرانه افسانه‌ای ۹۵۰ اسب بخار، برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و در نهایت از سرعت ۳۵۰ کیلومتر ... تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با توانایی ۹۵۰ اسب بخار ... www.serze.com/تصاویر-مشخصات-لافراری-۲۰۱۷-غولی-2270174/ 15 نوامبر 2016 ... تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار تکنولوژی - لافراری جدید، با قدرت پیشرانه افسانه‌ای ۹۵۰ اسب بخار، برای رسیدن ... لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/280661/‎Cachedتصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب بخار. کمپانی فراری کلاس «لافراری» را اولین بار در نمایشگاه خودروی سال ۲۰۱۳ ژنو رونمایی کرد. فراری لافراری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فراری_لافراری‎Cached Similarتولید این خودرو با قیمت تخمینی ۱/۳۸ میلیون دلار از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و تا سال ۲۰۱۶ میلادی ادامه دارد. ... ۱ مشخصات; ۲ موتور بنزینی; ۳ موتور الکتریکی ... لافراری با یک موتور ۶٫۲ لیتری V12 توان تولید ۷۹۰ اسب بخار نیرو را در ۹۰۰۰ دور بر دقیقه دارا می‌باشد ... تا در مجموع، لافراری ۹۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد. اسب بخار از ساعت www.yangguangshixun.com/اسب-بخار-از-ساعت/2004-10-10/‎Cachedتصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛ غولی با قدرت ۹۵۰ اسب, ... 2 مارس 2016 , درنده ای که با ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت موتور، ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت و البته قیمتی ... تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷؛غولی - spinews spinews.ir/various/193372-تصاویر-و-مشخصات-فنی-لافراری.html‎Cachedلافراری جدید، با قدرت پیشرانه افسانه‌ای ۹۵۰ اسب بخار، برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر. شکن اسب بخار www.wxzse.com/850608/شکن-اسب-بخار/‎Cachedغول پیکرترین موتور دیزل جهان (+عکس) - عصر ایران ... قدرت موتور با حجم 17 لیتر حدود 115 اسب بخار است قدرت این موتور در حالت گاز سوز ... مشخصات فنی ال 90 های جدید ایران خودرو +تصاویر - نمناک ... طوفان ۱۲ سیلندر «فراری ۲۰۱۷» با قدرت ۹۵۰ اسب + عکس -,. 15 نوامبر 2016 , لافراری، با قدرت پیشرانه افسانهای 950 اسب بخار، برای ...