مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد

[ad_1]

هیوندای محصول جدید خود، جنسیس G80 2018 مجهز به توربوشارژ را در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد.

پس از انتشار خبر تولید G80 با پیشرانه‌ی مجهز به توربو شارژر در تابستان امسال، حالا وقت آن رسیده تا در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس نگاهی نزدیک به آن داشته باشیم. 

جنسیس با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۳۸۰۰سی‌سی و ۸سیلندر خورجینی ۵ لیتری نیز عرضه می‌شود که به ترتیب ۳۱۱ و ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارند ولی اکنون شاهد پیشرانه‌‌ی جدیدی در این مدل هستیم که از نوع ۶ سیلندر خورجینی مجهز به دو توربوشارژ به حجم ۳.۳ لیتر است که در بین دو نمونه‌ی قبلی قرار می‌گیرد.

هیوندای

پیشرانه‌ی جدید قادر به تولید ۳۶۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بردقیقه است. همچنین در دورهای بین ۱۳۰۰ تا ۴۵۰۰ گشتاوری برابر ۵۱۰ نیوتون‌متر را داراست. جعبه دنده‌ی آن تغییری نداشته و از همان ۸ سرعته‌ی اتوماتیک که در سایر مدل‌ها‌ی G80s وجود دارد، استفاده شده است.

هیوندای

هیوندای در مدل جدید جنسیس از سیستم تعلیق جدید و دیسک‌های ترمز عقب بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی که خنک شونده نیز هستند و همچنین رینگ‌های ۱۹ اینچی بهره گرفته است. تغییرات ایجاد شده در این خودرو جهت ایجاد حس اسپرت تعبیه شده است که از این رو نیز از رنگ‌بندی اسپرتی برای این خودرو استفاده می‌شود. جلوپنجره‌ای به رنگ کروم، رکاب‌های اسپرت و ورودی‌های هوا در جلو و پشت خودرو، همگی تغییراتی برای القای حس اسپرتی هستند. برای نمونه‌ی اسپرت دو رنگ ویژه‌ی سفید یخی و قرمز نیز برای بدنه قابل سفارش است. البته رنگ‌های سفید، سیاه و خاکستری برای هردو مدل معمولی و اسپرت قابل سفارش خواهند بود.

هیوندای

در بخش داخلی خودرو با پدال‌ها و صندلی‌های اسپرت و همچنین غربیلک کلفت فرمان مواجه می‌شویم. روکش صندلی‌های خاکستری آن نیز با دوخت متضاد سیاه و سفید تزئین شده و روکش سقف هم از نوعی پارچه‌ی جیر میکروفیبر است که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

هیوندای در هردو مدل از آخرین فناوری‌های الکتریکی استفاده کرده است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم Android Auto و Apple Carplay و سیستم شارژر بی‌سیم اشاره کرد.

هیوندای

تغییراتی که برای جنسیس انجام پذیرفته، در مدل‌هایی که به پیشرانه‌ی ۳.۸ و ۵ لیتری مجهز هستند نیز پیاده می‌شود که شامل طراحی جدید سپر جلو، جلوپنجره، رینگ‌های آلومینیمی و استفاده از چوب در بخش داخلی در خودرو است.

جنسیس‌های G80s که در بهار سال آینده در نمایشگاه خودروی کالیفرنیا عرضه خواهند شد را می‌توان به دو صورت دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل خریداری کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشخصات کلی هیوندای ولاستر اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی تویوتا بر سر کمری قمار می بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب به‌روزرسانی سانتافه مدل پدال، مجله خودرو و حمل …هیوندایسانتافههیوندایبین دو مدل معمولی و اسپرت سانتافه نیز تفاوت‌های ظاهری ظریفی به چشم می‌خوردپژو ، ، ، و پژو به زودی در ایران خودرو…خودرومجله تفریحی تاپ ناز مطالب خواندنی و اخبار خودرو پژو ، ، ، و پژو به زودی مشخصات کلی هیوندای ولاستر شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین به‌روزرسانی سانتافه مدل پدال، مجله خودرو و حمل و نقل هیوندایسانتافههیوندای بین دو مدل معمولی و اسپرت سانتافه نیز تفاوت‌های ظاهری ظریفی به چشم می‌خورد پژو ، ، ، و پژو به زودی در ایران خودرو … خودرو مجله تفریحی تاپ ناز » مطالب خواندنی و اخبار » خودرو » پژو ، ، ، و پژو به زودی در



لینک منبع :هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد

جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/16/.../genesis-turbocharges-updated-2018/‎Cached18 نوامبر 2016 ... جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد. فیس‌بوک تلگرام. ذخیره. هیوندای محصول جدید خود، جنسیس G80 2018 مجهز به توربوشارژر را در نمایشگاه ... Images for هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد - تکنومون technomon.com/.../هیوندای-جنسیس-g80-توربو-شارژ-معرفی-شد‎Cached18 نوامبر 2016 ... هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد پیشرانه‌ی جدید قادر به تولید ۳۶۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه است. همچنین در دورهای بین ۱۳۰۰ تا ۴۵۰۰، ... هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد - زومجی www.zoomg.ir/2016/11/19/155299/hyundai-genesis-g80/ 19 نوامبر 2016 ... هیوندای محصول جدید خود، جنسیس G80 2018 مجهز به توربوشارژر را در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد. هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28314491 18 نوامبر 2016 ... راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران +تصاویر .... سوناتا با موتور پر حجم تر به بازار عرضه می شود که تنفس طبیعی بوده و تلیسمان با موتوری کم ... هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد | هیوندای محصول جدید - قطره www.ghatreh.com/news/nn34664212/هیوندای-جنسیس-توربو-شارژ-معرفی 18 نوامبر 2016 ... هیوندای محصول جدید خود، جنسیس G80 2018 مجهز به توربوشارژ را در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرد. - اپلیکیشن Magic Fluids: با. هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد - تی نیوز tnews.ir/news/254674439055.html 18 نوامبر 2016 ... پس از انتشار خبر تولید G80 با پیشرانه ی مجهز به توربو شارژر در تابستان امسال، حالا وقت آن رسیده تا در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس نگاهی ... هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد – اجاره خودرو طباطبایی ... https://ejarehkhodro.wordpress.com/.../هیوندای-جنسیس-g80-توربو-شارژ-معرفی-شد/‎Cachedهیوندای محصول جدید خود، جنسیس G80 2018 مجهز به توربوشارژر را در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد. پس از انتشار خبر تولید G80 با پیشرانه ی مجهز به توربو ... هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد - گروه پارس parskhodrogroup.ir/2016/.../هیوندای-جنسیس-g80-توربو-شارژ-معرفی-شد/ هیوندای محصول جدید خود، جنسیس G80 2018 مجهز به توربوشارژ را در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد. هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد. . نظر ها بسته شده اند. هیوندای جنسیس G80 توربو شارژ معرفی شد - نشرنامه www.nashrname.ir/.../detail?...هیوندای+جنسیس+G80+توربو+شارژ+معرفی+شد‎Cachedهیوندای محصول جدید خود، جنسیس G80 2018 مجهز به توربوشارژر را در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد.