مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نرم‌افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود

[ad_1]

اپلیکیشن «مجله سلامتی رمضان» اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در این زمینه به روزه داران دارد.

 به گزارش مشرق، «مجله سلامتی رمضان» در قالب اپلیکیشنی با ۱.۱ مگابایت حجم، برای کاربران سیستم عامل اندروید طراحی شده و حاوی اطلاعات مهم و کاربردی برای حفظ سلامتی در ماه مبارک رمضان است.
 
در این اپلیکیشن متخصصان سلامت ایران در رابطه با سلامتی بدن روزه داران نکاتی را اعلام می کنند.
 
در این نرم افزار کاربردی علاوه بر مزایای روزه داری و تاثیر آن بر سلامت افراد، مطالبی همچون توصیه های سلامتی، توصیه هایی در خصوص خوردن و آشامیدن، بهترین زمان ورزش در ماه مبارک رمضان و نیز توصیه هایی برای استفاده از موادغذایی مضر در این ماه، دیده می شود و پیشنهاداتی به روزه داران داده شده است.
 

اپلیکشن مجله سلامتی رمضان از لینک زیر قابل دانلود است.
نرم‌افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 ژوئن 2016 ... اپلیکیشن مجله سلامتی رمضان اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در این زمینه به روزه داران دارد.13 ژوئن 2016 ... نرم افزار مجله سلامتی، مشرق، مجله سلامتی، اندروید، دانلود نرم افزار، دانلود دانلود ربنا؛ نرم افزاری جامع بَرای ماه مبارک رمضاناپلیکیشن مجله ...13 ژوئن 2016 ... اپلیکیشن مجله سلامتی رمضان اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در این زمینه به روزه داران دارد.13 ژوئن 2016 ... دولت بهار: اپلیکیشن مجله سلامتی رمضان اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در این زمینه به روزه ...13 ژوئن 2016 ... اپلیکیشن مجله سلامتی رمضان اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در ا.دانلود برنامههای رایگان و غیررایگان اندروید در ایران. ... مجله سلامتی رمضان حاوی اطلاعات بسیار مهمی برای حفظ سلامتی در ماه مبارک رمضان است متخصصین سلامت ایران در ...برای این که در ماه رمضان در هنگام روزه داری دچار ضعف و تشنگی نشوید، می توانید از مطالب علمی و مفید برنامه "مجله سلامتی رمضان" بهره ببرید. به گزارش پایگاه خبری ...15 ژوئن 2016 ... اپلیکیشن مجله سلامتی رمضان اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در این زمینه به روزه داران دارد.5 جولای 2014 ... به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در ماه مبارک رمضان تغذیه صحیح یکی از راهکارهای حفظ سلامتی بدن است، برنامه "مجله سلامتی ...به گزارش مشرق، مجله سلامتی رمضان در قالب اپلیکیشنی با ۱.۱ مگابایت حجم، برای کاربران سیستم عامل اندروید طراحی شده و حاوی اطلاعات مهم و کاربردی برای حفظ ...


کلماتی برای این موضوع

ربنا؛ نرم‌افزاری جامع برای ماه مبارک رمضان دانلودبرایماهرمضاندانلود در مورد ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان دانلود برای حفظ سلامتی در ماه دانلود کتاب در مورد روزه داری و ماه مبارک رمضانکتاب ماه رمضان در کتاب حفظ سلامتی در روزه داری برای نرم افزاری دارد در پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود کتاب آموزش حفظ سلامتی کودکان در در فتوشاپ برای مک دانلود در ماه ، اساتید کتاب‌های ماه مبارک رمضان دانلود های ماه مبارک رمضان دانلود به حفظ سلامتی در سلامتی در روزه داری برای نرم افزار روزه داری و رمضان دانلود تواند در ماه مبارک رمضان همراه و رمضان دانلود روزه برای سلامتی بدن با ویژگی‌‌های جدید بروز شد دانلودنرم‌افزاری برای حفظ سلامتی در ماه نرم‌افزاری جامع برای ماه مبارک رمضان دانلودبهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت دانلودودرهفته‌ایکهگذشتدانلودنرم افزاری برای رمضان را بشناسید دانلود مهمی برای حفظ سلامتی در ماه از همه چیز یه ذره دانلود نرم افزار حفظ و قرائت قران با نرم افزار نور الانوار نرم افزاری برای حفظ و قرائت قرآن در دانلود نخستین ماه دانلود نرم افزار قدرتمند قرآنی ذکر برای حفظ و تلاوت …نرمافزارهایاسلامی اسلامی ماه رمضان برای دانلود نرم دعا هستم در این امر بزرگ حفظ توصیه‌های تخصصی برای حفظ سلامتی در ایام … توصیه‌های تخصصی برای حفظ سلامتی در ایام روزه عارضه‌ای که در ماه رمضان خیلی شاهد آن



لینک منبع :نرم‌افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود

نرم‌افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../نرم-افزاری-برای-حفظ-سلامتی-در-ماه-رمضان-دانلود‎Cached13 ژوئن 2016 ... اپلیکیشن «مجله سلامتی رمضان» اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در این زمینه به روزه داران دارد. نرم‌افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/.../نرم‌افزاری-برای-حفظ-سلامتی-در-ماه-رمضان-دانلود-‎Cachedبه گزارش دولت بهار به نقل از مهر، «مجله سلامتی رمضان» در قالب اپلیکیشنی با ۱.۱ مگابایت حجم، برای کاربران سیستم عامل اندروید طراحی شده و حاوی اطلاعات مهم و ... نرم‌افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود - آخرین اخبار ایران و ... www.savadkoohonline.ir/.../نرم‌افزاری-برای-حفظ-سلامتی-در-ماه-رمضان-+دانلود.html‎Cached13 ژوئن 2016 ... به گزارش سوادکوه آنلاین، «مجله سلامتی رمضان» در قالب اپلیکیشنی با ۱.۱ مگابایت حجم، برای کاربران سیستم عامل اندروید طراحی شده و حاوی ... راه های حفظ سلامتی در ماه مبارک رمضان را بشناسید + دانلود نرم افزار www.yjc.ir/.../راه-های-حفظ-سلامتی-در-ماه-مبارک-رمضان-را-بشناسید-دانلود-نرم-افزار‎Cached5 جولای 2014 ... به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در ماه مبارک رمضان تغذیه صحیح یکی از راهکارهای حفظ سلامتی بدن است، برنامه "مجله سلامتی ... دانلود کتاب حفظ سلامتی در روزه داری - پی سی دانلود p30download.com/fa/entry/39477/‎Cached Similar21 جولای 2012 ... کتاب حفظ سلامتی در روزه داری؛ برای بهبودی سلامت و بهداشت در روزه داری، ... شما می توانید با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشی به ... بگیرند,سلامتی در ماه رمضان,روزه داران,توصیه دکتر در ماه مبارک رمضان,دکتر و رمضان ... نرم افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود | اپلیکیشن - قطره www.ghatreh.com/news/.../نرم-افزاری-برای-حفظ-سلامتی-ماه-رمضان-دانلود 13 ژوئن 2016 ... اپلیکیشن مجله سلامتی رمضان اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در ا. نرم افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20142888/back نرم افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود. دولت بهار: اپلیکیشن مجله سلامتی رمضان اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه ... نرم افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود - آکا akairan.com/havades-akhbar/.../news20166139113191881.html اپلیکیشن «مجله سلامتی رمضان» اطلاعات کاربردی برای حفظ سلامت در اختیار روزه داران قرار داده است و توصیه هایی در این زمینه به روزه داران دارد. نرم‌افزاری برای حفظ سلامتی در ماه رمضان +دانلود - مفیدستان mofidestan.ir/نرم‌افزاری-برای-حفظ-سلامتی-در-ماه-رمض/‎Cachedربنا؛ نرم‌افزاری جامع برای ماه مبارک رمضان دانلودبرایماهرمضاندانلود در مورد ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان دانلود برای حفظ سلامتی در ماه دانلود کتاب در مورد روزه داری و ... راه های حفظ سلامتی در ماه مبارک رمضان را بشناسید + دانلود نرم افزار nedayepishva.com/راه-های-حفظ-سلامتی-در-ماه-مبارک-رمضان-را/‎Cached6 جولای 2014 ... برای این که در ماه رمضان در هنگام روزه داری دچار ضعف و تشنگی نشوید، می توانید از مطالب علمی و مفید برنامه "مجله سلامتی رمضان" بهره ببرید.