مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه

[ad_1]

طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه

طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه 

هوموس کدو حلوایی را می توانید بپزید و در کنار خانواده بعنوان یک وعده ناهار عالی میل نمایید و از خواص تغذیه ای آن هم بهره مند شوید. اگر از طرفداران هوموس هستید، این دستور را به شما پیشنهاد می کنیم. هوموس کدو حلوایی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم.

 

مواد لازم:

چوب دارچین ۱ عدد
سیر ۳ حبه
تخم گشنیز ۱ قاشق غذاخوری
تخم شنبلیله ۱ قاشق غذاخوری
دانه رازیانه ۱ قاشق غذاخوری
دانه خردل ۱ قاشق غذاخوری
زیره ۱/۲ قاشق غذاخوری
فلفل پاپریکا ۱ قاشق چای خوری
کدو حلوایی ۸۵۰ گرم
زنجبیل ۱ تکه
روغن زیتون به میزان لازم
ارده ۱ قاشق غذاخوری
نخود ۴۰۰ گرم
لیمو ۱/۲ عدد
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
نان پیتا به میزان لازم
طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزهطرز تهیه:

1. برای تهیه ادویه این دستور، چوب دارچین را به همراه ۱ حبه سیر، تخم گشنیز، تخم شنبلیله، دانه رازیانه، دانه خردل و زیره در ماهیتابه ای تمیز و خشک، روی حرارت متوسط بریزید و برای حدود ۱ دقیقه، تا عطر آن ها بلند شود، تفت دهید(آن ها را مدام هم بزنید تا نسوزند).

 

2. ادویه ها را از روی حرارت بردارید و فلفل پاپریکا را به آن ها اضافه کنید. آن ها را در مخلوط کن ریخته و بزنید تا کاملا پودر شوند. می توانید این ترکیب را تا ۳ ماه در ظرفی که هوا نکشد، نگه دارید.

 

3. برای تهیه هوموس، از قبل فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کنید.

 

4. در کاسه ای بزرگ، کدو حلوایی خرد شده، ۲ حبه سیر له شده و زنجبیل خرد شده را به همراه ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون و ۱ قاشق غذاخوری از ترکیب ادویه با هم ترکیب کنید. بر روی آن ها نمک و فلفل سیاه بپاشید و در سینی فر پخش کنید. آن را به مدت ۳۰ دقیقه تا زمانی که کدو حلوایی کاملا نرم و مغز پخت شود، در فر بپزید.

 

5. مواد داخل سینی را در مخلوط کن بریزید. ارده، نخود پخته، آبلیمو و ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون را به آن ها اضافه کنید. مواد را بزنید تا یکدست شود. آن را بچشید و در صورت لزوم آبلیمو، نمک و فلفل بیشتری به آن اضافه کنید.

 

6. هوموس را در ظرف مورد نظر بریزید، کمی از ترکیب ادویه روی آن بپاشید. آن را با تکه های نان پیتای گریل شده و یا گرم شده میل کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی هوموس کدو حلوایی:

۱- چوب دارچین را خرد کنید.

 

۲- دانه های کدو حلوایی را جدا کنید و سپس آن را خرد کنید.

 

۳- ۲ عدد از سیر ها را با لبه چاقو له کنید. پوست آن ها را جدا کنید.

 

۴- از یک تکه ۳ سانتی متری زنجبیل تازه استفاده کنید. آن را پوست بگیرید و ریز خرد کنید.

 

۵- نخود را آب پز کرده و آبکشی کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه حلوای عربی حلوایی با شیر خشکطرز پخت حلوای عربی درست کردن حلوای عربی ، حلوا ، طرز تهیه حلوا طرز تهیه حلوای عربی طرز تهیه کتلت کدو سبز بدون روغنرژیمیطرز تهیه ابتدا پیار را پوست گرفته و بشویید و رنده کنید و اب اضافه آن را بگیریدکدو سبز طرز تهیه یک فلافل خیلی خوشمزه جنوبی راز خوشمزه …طرز تهیه فلافل مواد لازم • گرم نخود • یک عدد کوچک سیب‌زمینی • یک عدد تخم مرغ طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک طرز تهیه دسر عربی کونفه کاداییف مخصوص ماه …طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن انواع ترشی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و …طرز تهیه سالاد ترشی مشهدیشوری طرز تهیه لواشک هفت میوه به روش تصویری کرپ نوتلا و موز طرز تهیه حلوای عربی حلوایی با شیر خشک طرز پخت حلوای عربی درست کردن حلوای عربی ، حلوا ، طرز تهیه حلوا طرز تهیه حلوای عربی حلوایی طرز تهیه کتلت کدو سبز بدون روغنرژیمی طرز تهیه کیک اسفنجی ایتالیایی بدون بیکینگ پودر و روغن طرز تهیه یک فلافل خیلی خوشمزه جنوبی راز خوشمزه تر کردن آن طرز تهیه فلافل مواد لازم • گرم نخود • یک عدد کوچک سیب‌زمینی • یک عدد تخم مرغ کوچک طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک عکس طرز تهیه دسر عربی کونفه کاداییف مخصوص ماه رمضان بسیارآسان و طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و انواع ترشی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان ترشی خرمالو، طرز تهیه ترشی خرمالو ترشی لیته، طرز تهیه ترشی لیته ترشی فلفل، ترشی فلفل سبز خواص کدو حلوایی خورشت کدو حلوایی مربای کدو حلوایی طرز تهیه دسر کدو حلوایی طرز تهیه کیک کدو حلوایی خاصیت کدو حلوایی کدو حلوایی طرز تهیه خورش کدو حلوایی



لینک منبع :طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه

طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-هوموس-کدو-حلوایی-خوشمزه.html‎Cachedطرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه ،غذای خوشمزه با کدوحلوایی،بهترین غذا هوموس کدوحلوایی،غذای مناسب و عالی با کدو حلوایی،غذای مناسب برای ناهار. Images for طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه - مفیدستان mofidestan.ir/طرز-تهیه-هوموس-کدو-حلوایی-خوشمزه/ طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه. هوموس کدو حلوایی را می توانید بپزید و در کنار خانواده بعنوان یک وعده ناهار عالی میل نمایید و از خواص تغذیه ای آن هم بهره مند شوید. اخبار روز دنیا - طرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه khabargozari2nya.mihanblog.com/post/2‎Cachedهوموس کدو حلوایی را می توانید بپزید و در کنار خانواده بعنوان یک وعده ناهار عالی میل نمایید و از خواص تغذیه ای آن هم بهره مند شوید. اگر از طرفداران هوموس هستید، این ... میهن مگ - هوموس کدو حلوایی؛ غذایی عربی - یونانی https://mihanmag.com/.../هوموس_کدو_حلوایی؛_غذایی_عربی_-_یونانی‎Cached14 نوامبر 2016 ... هوموس کدو حلوایی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. مواد لازم: چوب دارچین ۱ عدد; سیر ۳ حبه; تخم گشنیز ... شیوه پخت هوموس کدو حلوایی طعم دار (2 عکس) - سرزه www.serze.com/شیوه-هوموس-حلوایی-عکس-2370001/‎Cachedطرز تهیه هوموس کدو حلوایی خوشمزه تصویر و عکس شماره 1 ⇩ شیوه پخت هوموس کدو حلوایی طعم دار هوموس کدو حلوایی را قادر هستید طبخ بکنید و در جوار خانواده بعنوان یک ... هوموس | طرز تهیه هوموس - نمناک namnak.com/هوموس.p20842‎Cachedهوموس و طرز تهیه هوموس و انواع پیش غذاها و طرز تهیه غذاهای متنوع را در آشپزخانه نمناک ببینید. هوموس کدو حلوایی غذایی عربی یونانی - عنوان bci.onvan.xyz/ogle/هوموس+کدو+حلوایی+غذایی+عربی+یونانی‎Cached21 ساعت قبل ... هوموس کدو حلوایی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما ... آموزش کامل طرز تهیه حلوای کدو حلوایی خوشمزه با کدو تنبل. طرز تهیه خورش کدو حلوایی غذای پاییزی خوشمزه | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=53112&idG=8‎Cached4 فوریه 2016 ... مواد اولیه برای تهیه خورش کدو حلوایی : دارچین (سرپر) 1 ق.چ گوشت (خورشتی) 300 گرم کدو (حلوایی) 1 کیلو گرم پیاز (متوسط) 2 عدد آلو (بخارا) 100 ... طرز تهیه کیک گردویی، که شبیه کالباس است! kamooneh.com/fa/ajax/services/11/0/32 البته این فقط یک شوخی است، همه افراد می توانند این کیک خوشمزه را که به شکل کالباس ... هوموس کدو حلوایی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را ...