مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه فلافل خوشمزه سویا

[ad_1]

طرز تهیه فلافل خوشمزه سویا

 

این غذای فوری و بسیار خوشمزه حتما کودکان شما را بر سر اشتها می آورد . خصوصا که سویا سرشار از پروتئین بوده و به رشد شما و سلامت مو و پوستتان کمک میکند.با ما در ادامه ی این مطلب از ایران ناز با آموزش طرز تهیه فلافل سویا همراه باشید.

 

مواد لازم

 

نخود 3 لیوان
سویا نصف لیوان
پیاز 2 عدد
سیر 5 حبه
جعفری مقداری
سیب زمینی 1 عدد
تخم مرغ 2 عدد
نمک، فلفل، زردچوبه و دارچین به مقدار لازم

 

روش تهیه فلافل سویا

 

طرز تهیه : نخودها را از شب قبل در اب ولرم خیس کنید و تا فردا چند بار آب آن را عوض کنید. سویا را از 1 ساعت قبل در آب یا شیر خیس کنید و پس از این مدت خوب ابکشی نموده و با فشار دادن اب اضافی اش را بگیرید.

 

سویا و سیب زمینی پخته را همراه با نخود 2 بار چرخ کنید ، جعفری و پیاز و سیر را نیز در دور اخر چرخ نمائید. فلفل ، نمک ، کمی زردچوبه و دارچین روی موادی که چرخ کرده اید بریزید و تمام مواد را با دست خوب مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس تخم مرغ ها را اضافه کنید.

 

تا اندازه ای تخم مرغ بریزید که بتوانید با دست به مایه شکل دهید. مایه فلافل را 30 دقیقه داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس سرخ کنید.

 

مقداری مایه فلافل برداشته و بصورت گرد حالت دهید یا قالب بزنید و درون روغن داغ به ارامی بیاندازید. کمی زمان دهید تا طرف اول فلافل ها سرخ شود سپس برگردانده و طرف دیگر را سرخ کنید. برای سرو فلافل را در ظرف بریزید و با کمی سس ، خیارشور و گوجه آن را تزئین کنید.

 

نکته ها : این غذا علاوه بر در دسترس بودن مواد ، دارای ارزش غذایی بالایی میباشد ، نخودی که در فلافل استفاده میشود مانع از جذب زیاد روغن شده و به همین دلیل پس از تهیه ، غذایی کم چرب و سالم خواهید داشت.

 

نخود مانع از چسبیدن فلافل به کف تابه میشود و در این غذا نیازی به استفاده از تعداد زیادی تخم مرغ نیست و فقط باید مواد را خوب مخلوط کنید تا بافت خود را حفظ کند. علاوه بر مواد گفته شده میتوانید کمی فلفل خرد شده نیز به مایه اضافه کنید.

 

میتوانید از مواد بیشتری استفاده کنید و برای وعده های بعدی مایه فلافل را منجمد نمائید ، در صورتی که مایه فلافل را منجمد میکنید نباید تخم مرغ اضافه کنید و تنها مواد را پس از مخلوط شدن به تعداد وعده هایتان تقسیم کرده و بسته بندی کنید و در فریزر قرار دهید.

 

مطالب مرتبط:

 

چگونه فلافل لبنانی درست کنیم؟

 

آموزش تهیه فلافل خانگی برای روزهای خانه تکانی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه فلافل سویا آکا آکابانوطرز تهیه فلافل سویا نخودها را از شب قبل در اب ولرم خیس کنید و تا فردا چند بار اب ان را طرز تهیه فلافل پرتال پارسه گردطرزتهیهفلافلمهمترین نکات و ریزه‌کاریهای طرز تهیه فلافل این غذای خوشمزه، آسان، کم کالری و کم دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویاآشپزیدستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا ••• روش اول همبرگر غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی …در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت طرز تهیه خورش لوبیا سبز خوشمزهخورش لوبیا سبز ، طرز تهیه خورش لوبیا سبز ، چگونه خورش لوبیا سبز درست کنم ، روش تهیه طرز تهیه مرصع پلو طرز تهیه شوید لوبیا با گوشت قیمهپلو مخلوط شیرازیطرز تهیه خورشت فسنجان راز های خوشمزگیشطرز تهیه پیتزای خانگی در حد لالیگا راز های رستورانی آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزهآموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزه کتلت یکی از غذاهای نانی است که تقریبا همه آن را آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز …آشپزیآموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز اشترودل گوشت نشاط فیض پور آشپز افتخاری مواد لازم برای ۲ عدد خمیر خمیر مایه فوری ۱ ق س آب ولرم یک طرز تهیه فلافل سویا آکا آموزش فلافل سویادستور تهیه فلافل سویاتهیه فلافل سویاروش تهیه فلافل سویافلافل سویا طرز تهیه فلافل پرتال پارسه گرد طرزتهیه مهمترین نکات و ریزه‌کاریهای طرز تهیه فلافل این غذای خوشمزه، آسان، کم کالری و کم‌هزینه دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا آشپزی دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا ••• روش اول همبرگر خانگی با غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و طرز در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت دسر طرز تهیه خورش لوبیا سبز خوشمزه خورش لوبیا سبز ، طرز تهیه خورش لوبیا سبز ، چگونه خورش لوبیا سبز درست کنم ، روش تهیه خورش طرز تهیه مرصع پلو طرز تهیه شوید لوبیا با گوشت قیمهپلو مخلوط شیرازی طرز تهیه خورشت فسنجان راز های خوشمزگیش طرز تهیه پیتزای خانگی در حد لالیگا راز های رستورانی آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزه آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزه کتلت یکی از غذاهای نانی است که تقریبا همه آن را دوست آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز نمکستان آشپزی آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز برای این طرز تهیه فلافل خوشمزه



لینک منبع :طرز تهیه فلافل خوشمزه سویا

طرز تهیه فلافل خوشمزه سویا - ایران ناز www.irannaz.com/طرز-تهیه-فلافل-خوشمزه-سویا.html‎Cachedطرز تهیه فلافل خوشمزه سویا این غذای فوری و بسیار خوشمزه حتما کودکان شما را بر سر اشتها می آورد خصوصا که سویا سرشار از پروتئین بوده و ب. فلافل خوشمزه و متفاوت با سویا! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../فلافل-خوشمزه-و-متفاوت-با-سویا-عکس.html‎Cachedزعفران 1قاشق چایخوری (آبکرده و غلیظ). فلافل خوشمزه و متفاوت با سویا! +عکس. طرز تهیه : ابتدا نخود را شسته و 3بار داخل آب جوشانده و آب آن را خالی کنید و پوست روی ... طرز تهیه فلافل با سویا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201642618481580615.html‎Cached26 آوریل 2016 ... طرز تهیه فلافل با سویا ابتدا نخود را شسته و 3 بار داخل آب جوشانده و آب آن را ... مقداری فلفل دلمه ای ریز شده هم به غذا اضافه کنید تا خوشمزه تر شود. طرز تهیه فلافل خوشمزه با سویا | Nariya.ir – دانشنامه ناریا www.nariya.ir/طرز-تهیه-فلافل-خوشمزه-با-سویا/‎Cached7 ا کتبر 2014 ... طرز تهیه فلافل خوشمزه با سویا. 243961_210 مواد اولیه برای ۶ نفر: نخود ۲ونیم پیمانه سویا ۱پیمانه سیر ۴حبه جعفری ۲قاشق سوپخوری (ساطوری شده) طرز تهیه فلافل با سویا - نمناک namnak.com/فلافل-با-سویا.p22878‎Cachedفلافل با سویا یک روش دیگر برای تهیه این غذای عربی است که طرز تهیه را در ... در صورت تمایل مقداری فلفل دلمه ای ریز شده هم به غذا اضافه کنید تا خوشمزه تر شود. 4. طرز تهیه فلافل سویا - آموزش آشپزی| مراقبت از نوزاد | کودک www.kayat.ir/3183/طرز-تهیه-فلافل-سویا.html‎Cached6 فوریه 2016 ... فلافل سویا نوعی فلافل است که از سویا و نخود خام تشکیل می شود . فلافل سویا غذای مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است که با سس تند سرو می شود. فلافل،طرز تهیه فلافل ،طرز تهیه فلافل با سویا،نحوه پخت ... - همراه با علم https://baelm.net/.../فلافل،طرز-تهیه-فلافل-،طرز-تهیه-فلافل-ب/‎Cachedآموزش آشپزی | طرز تهیه فلافل نخود با هویج و انبه پودر شده. طعمی جدید و خوشمزه و ترد برای دوستداران فلافل ، هویج فلافل را خیلی خوش طعم و تردتر می […] ادامه متن ... طرز تهیه فلافل خوشمزه با سویا - ایمپریا imperia.ir/various/...and.../how-to-prepare-delicious-falafel-with-tofu‎Cachedطرز تهیه فلافل خوشمزه با سویا. ... 1)در صورت تمایل مقدار بیشتری مایه فلافل تهیه کرده و داخل یخچال فریز کنید.البته بدون افزودن تخم مرغ! 2)در صورتی که مایلید ... تهیه فلافل خوشمزه با سویا - مجله اینترنتی گلثمین www.golsamin.ir/tag/تهیه-فلافل-خوشمزه-با-سویا/ 6 ا کتبر 2014 ... تازه ها. طرز ته · خانه / بایگانی برچسب : تهیه فلافل خوشمزه با سویا ... مواد اولیه برای ۶ نفر: نخود ۲ونیم پیمانه سویا ۱پیمانه سیر ۴حبه ... ادامه مطلب » ... طرز تهیه 5 نوع فلافل خوشمزه+تصاویر - انجمن توپترینها www.forum.tooptarinha.com/thread-177561.html‎Cached21 ا کتبر 2015 ... فلافل یکی از جمله غذاهای خوشمزه ایرانی است که بیشتر اون رو به عنوان شام و غذای عصرانه استفاده می کنند. ... طرز تهیه فلافل پخته شده در فر با سس ارده (فلافل کم چربی) .... مواد اولیه برای درست کردن فلافل با سویا : برای 6 نفر