مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون ۷ بازار روسیه را تسخیر کرد

[ad_1]

فروش گوشی آیفون ۷ که از ماه اکتبر در روسیه آغاز شده به ۹۲ هزار عدد گوشی تلفن همراه رسید.

به گزارش صبحانه،فروش گوشی آیفون ۷ که از ماه اکتبر در روسیه آغاز شده به ۹۲ هزار عدد گوشی تلفن همراه رسید.

به گزارش  ودوموستی، در این مدت بیش از ۲.۵ میلیون گوشی تلفن همراه جدید در بازار روسیه به فروش رفته است.

گوشی آیفون ۷ اپل با حجم ۱۲۸ گیگابایت کمترین فروش را در میان تمامی مدلهای جدید آیفون ۷ و ۷ پلاس داشته است.

شرکت اپل در روسیه دارای نمایندگی های معتبر است و قیمت گوشی آیفون ۷ با حافظه ۳۲ گیگابایت به قیمت ۹۰۴ دلار به فروش می رسد.

با توجه به اینکه استفاده از نسل چهارم اینترنت ۴G در روسیه فرکانس استاندارد متفاوتی با کشورهای دیگر اروپا و آمریکا دارد لذا مصرف کنندگان در روسیه ترجیح می دهند تا گوشی تلفن همراه خود را از فروشگاه های معتبر برای پشتیبانی از خدمات اینترنت پرسرعت خریداری کنند.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای عصر ایران گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد زیرا اغلب خود را به نابینائی زدن نیز نوعی دانلود نرم افزار تلگرام نرم افزار تلگرام آیفوندانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی تیراندازی در مراسم عزاداری ٦ نفر را راهی بیمارستان کردتیراندازیدرمراسموزیر نفت ایران تولید نفت را طبق توافق ثابت نگه می دارد فحاشی استقلالی ها میلیون پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویرجالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده استنجات عجیب یک زن و افشای جنایت در نیمه‌شب…حمایت روسیه و سوریه از ادامه نبرد در جبهه حلب آغازگر نقض تعهدات نخواهیم بود شمسایی خبر پارسی جوجدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان منصوریان درباره تصمیمات داوری گفت آقای داور در سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانچون برجام قطعنامه ای است که شورای امنیت سازمان ملل آن را به تصویب رسانده، ما باید از اختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار تهران جدول قیمت انواع محصولات عرضه شده تلفن همراه آیفون ۷ و ۷ در بازار تهران نیز در جدول زیر آورده شده ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار الف ایران دوباره بازار روسیه را باخت وعده جهانگیری محقق نشد ایران دوباره بازار روسیه را باخت وعده جهانگیری محقق نشد دانلود نرم افزار تلگرام نرم افزار تلگرام آیفون دانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی موزیک در ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل عصر ایران گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد زیرا اغلب خود را به نابینائی زدن نیز نوعی خوشبختی پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویر عکسپا تو کفش زنان همّت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته‌ اش بشناسانیم واکنش وزارت خارجه به یاوه گویی ترزا خبر پارسی جو تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز ۱ تراکتورسازی ۱۳ ۷ ۶ ۰ ۲۱ ۹ ۱۲ ۲۷ ۲ بازار روسیه



لینک منبع :آیفون ۷ بازار روسیه را تسخیر کرد

آیفون ۷ بیش از ۳.۵ درصد بازار روسیه را تسخیر کرد - ایسنا www.isna.ir/.../آیفون-۷-بیش-از-۳-۵-درصد-بازار-روسیه-را-تسخیر-کرد‎Cached26 نوامبر 2016 ... فروش گوشی آیفون ۷ که از ماه اکتبر در روسیه آغاز شده به ۹۲ هزار عدد گوشی تلفن همراه رسید. آیفون 7 بیش از 3.5 درصد بازار روسیه را تسخیر کرد - عصر ایران www.asriran.com/.../آیفون-7-بیش-از-35-درصد-بازار-روسیه-را-تسخیر-کرد 26 نوامبر 2016 ... آیفون 7 بیش از 3.5 درصد بازار روسیه را تسخیر کرد. فروش گوشی آیفون ۷ که از ماه اکتبر در روسیه آغاز شده به ۹۲ هزار عدد گوشی تلفن همراه رسید. آیفون ۷ بیش از ۳.۵ درصد بازار روسیه را تسخیر کرد | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...بازار.../160633-آیفون-بیش-از-درصد-بازار-روسیه-را-تسخیر-کرد 26 نوامبر 2016 ... فروش گوشی آیفون ۷ که از ماه اکتبر در روسیه آغاز شده به ۹۲ هزار عدد گوشی تلفن همراه رسید. آیفون ۷ بازار روسیه را تسخیر کرد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/آیفون-۷-بازار-روسیه-را-تسخیر-کرد/4390534 فروش گوشی آیفون ۷ که از ماه اکتبر در روسیه آغاز شده به ۹۲ هزار عدد گوشی تلفن ... مدت بیش از ۲.۵ میلیون گوشی تلفن همراه جدید در بازار روسیه به فروش رفته است. ایتنا - آیفون ۷ بیش از ۳.۵ درصد بازار روسیه را تسخیر کرد itna.ir/fa/doc/news/.../آیفون-۷-بیش-۳-۵-درصد-بازار-روسیه-تسخیر‎Cached26 نوامبر 2016 ... ایتنا- روس‌ها استقبال خوبی از آیفون 7 کردند و البته کمپانی اپل نمایندگی‌های معتبری نیز در این کشور دارد. آیفون 7 بیش از 3.5 درصد بازار روسیه را تسخیر کرد - اکسیر فناوری www.xeer.ir/آیفون-7-بیش-3-5-درصد-بازار-روسیه-را-تسخیر/‎Cached3 دسامبر 2016 ... بازار کشور روسیه نیز از حجم سنگین فروش گوشی هوشمند آیفون ۷ به دور نمانده و طبق آمار ارائه شده، از ماه اکتبر، یعنی زمانی که فروش گوشی اپل ... آیفون ۷ بیش از ۳.۵ درصد بازار روسیه را تسخیر کرد www.kanoon.ir/.../آیفون-۷-بیش-از-۳-۵-درصد-بازار-روسیه-را-تسخیر-کرد 26 نوامبر 2016 ... روس‌ها استقبال خوبی از آیفون 7 کردند و البته کمپانی اپل نمایندگی‌های معتبری نیز در این کشور دارد. آیفون 7 بیش از 3.5 درصد بازار روسیه را تسخیر کرد - عصر ... - شهرخبر www.shahrekhabar.com/world/14801350206247 آیفون 7 بیش از 3.5 درصد بازار روسیه را تسخیر کرد - عصر ایران. آیفون ۷ بیش از ۳.۵ درصد بازار روسیه را تسخیر کرد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../آیفون-۷-بیش-از-۳-۵-درصد-بازار-روسیه-را-تسخیر-کرد‎Cached26 نوامبر 2016 ... ساعت24-فروش گوشی آیفون ۷ که از ماه اکتبر در روسیه آغاز شده به ۹۲ هزار عدد گوشی تلفن همراه رسید. آیفون 7 بیش از 3.5 درصد بازار روسیه را تسخیر کرد | - فروش گوشی www.ghatreh.com/news/.../آیفون-بیش-درصد-بازار-روسیه-تسخیر-کرد 26 نوامبر 2016 ... فروش گوشی آیفون 7 که از ماه اکتبر در روسیه آغاز شده به 92 هزار عدد گوشی تلفن همراه رسید.به گزارش ایسنا از ودوموسØ.