مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی

عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی

یکی از خواهران دو قلوی سومالیایی الاصل که برای ازدواج با تروریست ها در سوریه از منزل خود در منچستر در شمال انگلیس فرار کرده است، عکس های هنگام آموزش با سلاح و به گفته خود ” دفاع از خویش” در پایگاه اجتماعی توییتر منتشر کرد.

عکس داعش زن داعش دختر داعش

 دراین عکس ها، ۴ زن تروریست که لباس های مشکی به تن کرده ، نقاب زده و کفش های ورزشی پوشیده اند، تفنگ هایی از نوع AK -47 دردست دارند.

یکی از این دو خواهر در توضیح این عکس ها در توییتر نوشت ” روز آموزشی کاملی در زمینه های دفاع از خویش در داعش بود.خداوند را شکر می کنم”.

عکس داعش زن داعش دختر داعش

دختر داعش زن داعش عکس داعش



لینک منبع :عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی

Images for عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی – news news.adbx.ir/d/2017/05/26/عکس-زنان-داعش-هنگام-آموزش-نظامی/‎Cached26 مه 2017 ... یکی از خواهران دو قلوی سومالیایی الاصل که برای ازدواج با تروریست ها در سوریه از منزل خود در منچستر در شمال انگلیس فرار کرده است، عکس های هنگام ... عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی | ساتین - Part 4 saten.ir/55560/عکس-زنان-داعش-هنگام-آموزش-نظامی/4/ یکی از خواهران دو قلوی سومالیایی الاصل که برای ازدواج با تروریست ها در سوریه از منزل خود در منچستر در شمال انگلیس فرار کرده است، عکس های هنگام آموزش با سلاح و. عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ... - آکاایران www.akairan.com/biography/.../news201511711552996328.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... یکی از خواهران دو قلوی سومالیایی الاصل که برای ازدواج با تروریست ها در سوریه از منزل خود در منچستر در شمال انگلیس فرار کرده است، عکس های هنگام ... عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی - روز نو | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/692029 6 فوریه 2015 ... عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی. روز نو : دراین عکس ها، 4 زن تروریست که لباس های مشکی به تن کرده ، نقاب زده و کفش های ورزشی پوشیده اند، تفنگ ... عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی - شبکه خبر - تی نیوز tnews.ir/news/a91f36995588.html‎Cachedیکی از خواهران دو قلوی سومالیایی الاصل که برای ازدواج با تروریست ها در سوریه از منزل خود در منچستر در شمال انگلیس فرار کرده است، عکس های هنگام آموزش با سلاح و به ... عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی | یکی از خواهران دو قلوی - قطره www.ghatreh.com/news/.../عکس-زنان-داعش-هنگام-آموزش-نظامی‎Cached4 فوریه 2015 ... عکس زنان داعش هنگام آموزش نظامی. یکی از خواهران دو قلوی سومالیایی الاصل که برای ازدواج با تروریست ها در سوریه از منزل خود در منچستر در شمال ... (تصاویر) داعش از ابتدا تا کنون - فرارو fararu.com/fa/news/227451/تصاویر-داعش-از-ابتدا-تا-کنون‎Cached Similarداعش ابتدا فعالیت نظامی خود را در سوریه آغاز کرد و توانست بخش هایی از شمال این کشور و تقریباً سراسر استان .... آموزش زنان کرد برای نبرد با داعش در نزدیکی اربیل. عکس های آموزش نظامی به زنان خوشگل عرب - سماتک www.samatak.com/.../عکس-های-آموزش-نظامی-زنان-خوشگل-عرب.html‎Cachedزنان خوشگل عرب,زنان یمن برای مبارزه با عربستان آموزش نظامی می بینند,آموزش نظامی به زنان‌ یمنی,عکس های ... پایگاه آموزش نظامی به زنان جوان سوری علیه داعش (عکس). پیوستن یک سعودی به داعش برای کاهش وزن! - نمناک namnak.com/دلیل-پیوستن-به-داعش.p35900‎Cached31 آگوست 2016 ... هنگام محاکمه مرد عربستانی که به داعش پیوسته بود , این مرد مرد ... در این دادگاه اسنادی در خصوص پیوستن این مرد به مراکز آموزش نظامی مخفی داعش ارائه ...