مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیرو، به تازگی تصویری از قالب‌های استفاده شده برای ساخت بدنه گوشی‌های جدید آیفون، به بیرون درز کرده و با توجه به این قالب‌ها تا حدودی با سبک طراحی مدل‌های جدید آیفون آشنا شد. به نظر می‌رسد این تصویر، طراحی نهایی بدنه آیفون 8 را نشان می‌دهد و باید گفت تا حدود زیادی با آنچه که از پرچمدار آتی اپل انتظار داریم، مطابقت دارد.

اما یکی از طراحان گرافیکی برجسته و فاش کنندگان اطلاعات گوشی‌های هوشمند، به نام بنجامین گسکین (Benjamin Geskin) نیز به تازگی تصویری از قالب آیفون‌ ارائه کرده که با تصاویر مدل‌های ساختگی این گوشی هوشمند که پیش از این و در ماه آوریل منتشر شده بودند، همخوانی دارد. به گفته وی، طراحی نهایی گوشی‌های جدید آیفون با این تصاویر تأیید شده است، اما به هر حال تا زمانی که اپل به صورت رسمی از پرچمدارهای خود رونمایی نکرده، نمی‌توان با قاطعیت در این مورد اظهار نظر کرد.

قالب‌هایی که در تصویر مشاهده می‌شود، متعلق به سه مدل مختلف از گوشی‌های آیفون هستند: آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس (با همان اندازه 4.7 و 5.5 اینچی مدل‌های کنونی آیفون 7 و 7 پلاس) و همچنین گوشی آیفون 8 که از لحاظ اندازه تقریباً بین این دو مدل قرار داشته و صفحه نمایشی حدوداً 5 اینچی خواهد داشت. طبق شنیده‌ها، آیفون 8 از لبه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خود برخوردار خواهد بود اما در تصویر و از روی قالب گوشی نمی‌توان در این مورد به درستی اظهار نظر کرد.

در کل باید گفت تصویری که از قالب گوشی‌های آیفون جدید منتشر شده، چیز جدیدی به دانش ما در مورد این محصولات اضافه نمی‌کند. پیش از این نیز گفته شده بود که آیفون 7 اس و 7 اس پلاس از همان نحوه چینش دوربین مدل‌های فعلی استفاده خواهند کرد، در حالی که انتظار می‌رود در آیفون 8 شاهد چینش عمودی لنزهای پشتی گوشی باشیم.

بر اساس تصاویر به نظر می‌رسد، سنسور اثر انگشت در پشت بدنه تعبیه نشده و اپل ترجیح داده تا اشتباه سامسونگ را دوباره تکرار نکند. به هر حال، همانند اندازه دقیق صفحه نمایش، این مورد نیز تنها از روی قالب بدنه قابل تشخیص نیست. اما بنا به گمانه‌زنی‌های انجام شده، شاید اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده و یا اینکه در کلید پاور در کنار بدنه ادغام شده باشد.

در مجموع، هنوز اطلاعات رسمی راجع به آیفون 8 و سایر مدل‌های آتی پرچمدار اپل منتشر نشده و بنابراین نمی‌توان با قاطعیت در مورد صحت شایعات اظهار نظر کرد.



لینک منبع :تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند

Images for تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تصاویر-جدید-آیفون-8-احتمالاً-طراحی-نهایی-آن-را-نشان-می‌دهند‎Cached25 مه 2017 ... با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون 8، روند انتشار شایعات و اطلاعات غیر موثق پیرامون این محصول نیز وارد فاز تازه‌ای شده است. مطابق معمول، در ... تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند - سهند پرس https://www.sahandpress.com/.../pictures-new-design-final-that-aim‎Cached24 مه 2017 ... به نظر می‌رسد این تصویر، طراحی نهایی بدنه آیفون 8 را نشان می‌دهد و باید گفت تا حدود زیادی با آنچه که از پرچمدار آتی اپل انتظار داریم، مطابقت دارد. طرح نهایی آی‌فون 8 را در این تصاویر ببینید + عکس | شبکه www.shabakeh-mag.com/.../طرح-نهایی-آی‌فون-8-را-در-این-تصاویر-ببینید-عکس‎Cached23 ژوئن 2017 ... شاید این تصاویر طرح نهایی آیفون 8 اپل را نشان می‌دهند! ... و کاورهایش روی آی‌فون 8 تصاویری را منتشر کرده که احتمالا طرح نهایی و واقعی این محصول را ... تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می دهند - پایگاه ... https://tnews.ir/news/1c8f86414837.html‎Cached24 مه 2017 ... با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون 8، روند انتشار شایعات و اطلاعات غیر موثق پیرامون این محصول نیز وارد فاز تازه ای شده است مطابق معمول، در ... تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند | جام جم ... feed.parsipoo.ir/post/.../تصاویر-جدید-آیفون-8-احتمالا-طراحی-نهایی/‎Cached25 مه 2017 ... با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون 8، روند انتشار شایعات و اطلاعات غیر موثق پیرامون این محصول نیز وارد فاز تازه‌ای شده است. مطابق معمول، در ... تصاویر جدید لو رفته از آیفون 8 از حاشیه 4 میلیمتری در طرح نهایی https://www.techshot.ir/mobile/108788‎Cached25 جولای 2017 ... تصاویر جدید لو رفته از آیفون 8 از حاشیه 4 میلیمتری در طرح نهایی خبر می دهند ... نخستین مورد قابل توجه اینکه احتمالا در کناره نمایشگر 5.8 اینچی این دستگاه حاشیه ای 4 میلیمتری ... بقیه قسمت فوقانی هم به یک پنل اولد تعلق دارد که میزان باتری، شبکه و سایر اطلاعات معمول در قسمت فوقانی نمایشگر را نشان می دهد. تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند - اخبار ویژه vpnews.ir/.../تصاویر-جدید-آیفون-8-احتمالا-طراحی-نهایی-آن-را-نشان-می-دهند‎Cachedبا نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون 8، روند انتشار شایعات و اطلاعات غیر موثق پیرامون این محصول نیز وارد فاز تازه‌ای شده است. مطابق معمول، در ابتدا تنها کلیاتی ... تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند | شبکه ... https://irnetads.com/.../تصاویر-جدید-آیفون-8-احتمالاً-طراحی-نهای/‎Cachedتصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند. طراحی نهایی آیفون 8 توسط یک تولیدکننده قاب فاش شد - زومیت www.zoomit.ir/.../apple-iphone-8-specs-design-price-release-date-camera/‎Cached4 جولای 2017 ... فوربز با انتشار تصاویر رندری از آیفون 8 که مبتنی بر اطلاعات یک ... آیفون ۸ را نمایش می‌دهد که نشان از پایبند بودن به سنت جدید اپل مبنی بر حذف ...