مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بواسیر و اتساع رگها

رگها ممکن است در قسمتهای مختلف بدن گشاد یا باد کننده اغلب اوقات در رکتوم به شکل بواسیر و یا کپه در ساق پا دیده می شود.

بواسیر و اتساع رگها

علت ایجاد بواسیر به سبب بلند کردن جسم سنگینی که فشار به ماهیچه های شکمی وارد می کند می تواند باشد ولی به علت یبوست معمولتر است.

رگهای منبسط شده در ساق پا بر اثر قطع برگشت خون به قلب است. این شرایط در مورد کسانی رخ می دهد که باید زیاد سرپا ایستاده باشند. چون که حرکت پاها است که باعث انقباض ماهیچه ها برای کمک به تلمبه کردن خون به طرف بالا است. گردش خون با راندمان کم ریشه اصلی عامل این دو وضع است.



لینک منبع :بواسیر و اتساع رگها

بواسیر و اتساع رگها - سلامتی salamati.ir/2017/05/30/بواسیر-و-اتساع-رگها/‎Cached30 مه 2017 ... رگها ممکن است در قسمتهای مختلف بدن گشاد یا باد کننده اغلب اوقات در رکتوم به شکل بواسیر و یا کپه در ساق پا دیده می شود. بواسیر و اتساع رگها - فرامطلب www.faramatlab.com/3339/بواسیر-و-اتساع-رگها.htm‎Cached1 آگوست 2016 ... بواسیر و اتساع رگها ,:رگها ممکن است در قسمتهای مختلف بدن گشاد یا باد کننده اغلب اوقات در رکتوم به شکل بواسیر و یا کپه در ساق پا دیده می شود. بواسیر و اتساع رگها | سلامتی vista.ir/news/34791651/بواسیر-و-اتساع-رگها‎Cachedرگها ممکن است در قسمتهای مختلف بدن گشاد یا باد کننده اغلب اوقات در رکتوم به شکل بواسیر و یا کپه در ساق پا دیده می شود. بواسیر و اتساع رگها علت ایجاد بواسیر ... بواسیر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بواسیر‎Cached Similarبَواسیر (جمع باسور) یا باباسیل یا هِموروئید (به انگلیسی: Hemorrhoid ) به اتساع رگ‌های وریدی در مجرای مقعدی می‌گویند که به کنترل مدفوع کمک می‌کنند. آن‌ها زمانی‌که ... بواسیر بَواسیر (جمع باسور) یا باباسیل... - Afghan Health Hospital ... https://it-it.facebook.com/afhealth/posts/523928421145391:0 بواسیر. بَواسیر (جمع باسور) یا باباسیل یا هِموروئید (به انگلیسی: Hemorrhoid) به اتساع رگ‌های وریدی در مجرای مقعدی می‌گویند که به کنترل مدفوع کمک می‌کنند. بواسیر و اتساع رگها - سایت خوبی khoubi.ir/news/125643‎Cachedرگها ممکن است در قسمتهای مختلف بدن گشاد یا باد کننده اغلب اوقات در رکتوم به شکل بواسیر و یا کپه در ساق پا دیده می شود. \nبواسیر و اتساع رگها\n علت ایجاد ... بَواسیر یا هِموروئید چیست به همراه درمان خانگی | پدیده کاشان padidekashan.ir/hemorrhoid/‎Cachedبه اتساع رگ‌های وریدی در مجرای مقعدی می‌گویند که به کنترل مدفوع کمک می‌کنند. زمانی‌که متورم یا ملتهب می‌شوند بواسیر می‌شوند. علائم و نشانه ها. بواسیر داخلی معمولاً ... شرح بیماری بواسیر (هموروئید) - بیتوته www.beytoote.com/.../description1-disease-hemorrhoids.html‎Cached Similarبواسیر یا هِموروئید (به انگلیسی: Hemorrhoid) به اتساع رگ‌های وریدی در مجرای مقعدی می‌گویند که به کنترل مدفوع کمک می‌کنند. آن‌ها زمانی‌که متورم یا ملتهب می‌شوند ... مجله میترا | شرح بیماری بواسیر (هموروئید) www.mitramagazine.ir/post/.../شرح%20بیماری%20بواسیر%20(هموروئید) بواسیر یا هِموروئید (به انگلیسی: Hemorrhoid) به اتساع رگ‌های وریدی در مجرای مقعدی می‌گویند که به کنترل مدفوع کمک می‌کنند. آن‌ها زمانی‌که متورم یا ملتهب می‌شوند ... درمان و علایم بیماری ها - روش های درمان بواسیر niloufar22571.blogfa.com/tag/روش-های-درمان-بواسیر‎Cachedبواسیر یا هموروئید به اتساع رگ های وریدی موجود در مجرای مقعدی می گویند که به کنترل مدفوع کمک می کنند. این رگ ها زمانی که متورم یا دچار التهاب می گردند بواسیر را ...