مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هیدراته کردن پوست با گلاب

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، گلاب یک انتخاب مناسب برای حفظ شادابی و زیبایی پوست صورت به شمار می آید.

گلاب یک تونر عالی و بی نقص است که با آب رسانی پوست صورت و پاک کردن پوست از آلودگی های روزانه، از آن به خوبی محافظت می کند.

روش استفاده از گلاب برای حفظ طراوت پوست

روش اول: مقداری گلاب را در یک اسپری بریزید و در طول روز آن را به تمام قسمت های پوست صورت خود اسپری کنید.به این ترتیب، شادابی پوست صورت را به وضوح حس خواهید کرد.

در ضمن بعد از پاک کردن پوست از آرایش، می توانید مقداری گلاب را بر روی پنبه ریخته و به جای تونرهای شیمیایی با اطمینان از آن استفاده کنید.

روش دوم: برای هیدراته کردن صورت می توانید یک فنجان گلاب را با یک قاشق گلیسیرین مخلوط کرده و آن ترجیحا در شیشه ای رنگی بریزید و خوب آن را تکان دهید. حالا این مخلوط را بر روی دستمال نخی تمیزی اسپری کرده و آن را روی صورت قرار دهید.

نیم ساعت صبر کنید تا این مخلوط به خوبی جذب پوست شود.برای نتیجه بهتر گاهی دستمال را برداشته و دوباره بر روی آن اسپری کنید. با این کار پوست صورت را به خوبی آب رسانی کرده و آن را سرزنده و شاداب خواهید کرد.



لینک منبع :هیدراته کردن پوست با گلاب

روش هیدراته کردن پوست با گلاب - نمناک namnak.com/هیدراته-کردن-پوست-با-گلاب.p50335‎Cachedهیدراته کردن پوست و روش هیدراته کردن پوست و هیدراته کردن پوست در خانه و فواید گلاب برای پوست و هیدراته کردن پوست به روش طبیعی در نمناک. هیدراته کردن پوست با گلاب - روزگار rouzegar.com/attire/cuticle/hydrated-skin-with-rose-water‎Cachedهیدرات کردن پوست | هیدراته کردن پوست طبیعی | روش جوان سازی پوست | آب ... روش دوم:برای هیدراته کردن پوست صورت می توانید یک فنجان گلاب را با یک قاشق ... آموزش هیدراته کردن پوست صورت با گلاب - ایران استایل https://www.irstyle.net/education-hydrates-skin-with-rose-water/‎Cachedآموزش هیدراته کردن پوست صورت با گلاب گلاب این مایع پر فایده خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضدباکتریایی دارد، آب رسان پوست است و برای انواع پوست و ... هیدراته کردن پوست با گلاب - برترین ها bartarinaa.ir/search/?q=هیدراته+کردن+پوست+با+گلاب‎Cachedهیدراته کردن پوست با گلاب هیدرات کردن پوست | هیدراته کردن پوست طبیعی | روش جوان سازی پوست | آب رسانی پوست بروش طبیعی استفاده از گلاب به خاطر ... هیدراته کردن پوست با گلاب - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/39188208 31 مه 2017 ... دانستنی های مهم درباره سن شروع بائسگی .... این دوران زن را به لحاظ فیزیولوژیکی و روانی دچار بحران های عمیقی می کند. اما اگر او با علم روز همراه شود و ... هیدراته کردن پوست با گلاب + متن کامل - مطالب جالب و تازه mihanwebgardi.ir/fa/content/562‎Cachedمقدمه/ به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران هیدراته کردن پوست با گلاب. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گلاب یک انتخاب مناسب برای حفظ شادابی ... هیدراته کردن پوست با گلاب - پایگاه خبری تحلیلی سادس - تی نیوز tnews.ir/news/e69086893510.html‎Cached31 مه 2017 ... گلاب بهترین شوینده و پاک کننده صورت از مواد شیمیایی است. هیدراته کردن پوست با گلاب - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/health/9233-هیدراته-کردن-پوست-با-گلاب.html‎Cached31 مه 2017 ... گلاب یک انتخاب مناسب برای حفظ شادابی و زیبایی پوست صورت به شمار می آید. گلاب یک تونر عالی و بی نقص است که با آب رسانی پوست صورت و ... خبرگزاری آریا - هیدراته کردن پوست با گلاب www.aryanews.com/News/.../هیدراته-کردن-پوست-با-گلاب‎Cached31 مه 2017 ... هیدراته کردن پوست با گلاب. خبرگزاری آریا - گلاب بهترین شوینده و پاک کننده صورت از مواد شیمیایی است. به گزارش خبرگزاری آریا از میزان، گلاب ... هیدراته کردن پوست با گلاب - پایگاه تفریحی مشرقی ها mashreghiha.com/سلامت-پوست/‎هیدراته-کردن-پوست-با-گلاب.html‎Cached2 ژوئن 2017 ... هیدرات کردن پوست | هیدراته کردن پوست طبیعی | روش جوان سازی پوست | آب رسانی پوست بروش طبیعی هیدراته کردن پوست با گلاب هیدرات.