مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از activebeat، محققان دانمارکی در مطالعه اخیر خود دریافتند، والدینی که به نوازادان خود استامینوفن داده‌اند کودکان آن‌ها با افزایش سن از درصد ابتلا به آسم بالایی برخوردار هستند.

در این مطالعه 336 کودک از بدو تولد تا 7 سالگی با مادرانی مبتلا به آسم تحت نظر قرار گرفتند و به تمامی نوزادان در هنگام تب و درد استامینوفن داده شد.

این مطالعه علمی نشان داد خطر ابتلا به آسم در این کودکان با مصرف استامینوفن به حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

19 درصد این کودکان در 3سالگی دارای علائم آسم مانند خس خس سینه و سرفه‌های مکرر شدند. ایبوپروفن و ناپروکسن که ضد درد و ضد تب است نیز در این مطالعات اخیر علائم آسم را در کودکان افزایش داده است.

متخصصان به والدین هشدار دادند فقط در شرایط اضطراری و تب شدید به کودکان خود استامینوفن دهند.



لینک منبع :این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند

این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../این-قرص-ها-کودکان-را-دچار-اسم-می-کند‎Cachedاین قرص ها کودکان را دچار اسم می کند. سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 09:50. محققان معتقدند مصرف استامینوفن عامل خطرسازی برای آسم به شمار می‌آید، استامینوفن ... Images for این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند این قرص ها کودکان را دچار آسم می کند - دارو - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../این-قرص-ها-کودکان-را-دچار-آسم-می-کند‎Cached2 مه 2017 ... این قرص ها کودکان را دچار آسم می کند. سلامت نیوز:محققان معتقدند مصرف استامینوفن عامل خطرسازی برای آسم به شمار می‌آید، استامینوفن دارویی برای ... این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../این-قرص-ها-کودکان-را-دچار-اسم-می-کند این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند. محققان معتقدند مصرف استامینوفن عامل خطرسازی برای آسم به شمار می‌آید، استامینوفن دارویی برای تسکین درد و تب در کودکان ... این قرص ها کودکان را دچار آسم می کند - مرکز اطلاعات دارویی و مدیریت و ... www.daroughaza.com/view-61466.html 3 مه 2017 ... TAG_SHOW_TYPE_64_TAG%}در این مطالعه 336 کودک از بدو تولد تا 7 سالگی با مادرانی مبتلا به آسم تحت نظر قرار گرفتند و به تمامی نوزادان در ... خبرگزاری آریا - این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند www.aryanews.com/News/.../این-قرص-ها-کودکان-را-دچار-اسم-می-کند این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند. خبرگزاری آریا - محققان معتقدند مصرف استامینوفن عامل خطرسازی برای آسم به شمار می‌آید، استامینوفن دارویی برای تسکین درد و ... این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند - صفحه نخست n3t.ir/news/2599 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از activebeat، محققان دانمارکی در مطالعه اخیر خود دریافتند، والدینی که به نوازادان خود استامینوفن داده‌اند کودکان آن‌ها با افزایش سن از درصد ... این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند - webgardiha.com webgardiha.com/این-قرص-ها-کودکان-را-دچار-اسم-می-کند/ 2 مه 2017 ... محققان معتقدند مصرف استامینوفن عامل خطرسازی برای آسم به شمار می‌آید، استامینوفن دارویی برای تسکین درد و تب در کودکان است اما به عقیده ... این قرص ها کودکان را دچار آسم می کند - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149372076062250 محققان معتقدند مصرف استامینوفن عامل خطرسازی برای آسم به شمار می‌آید، استامینوفن دارویی برای تسکین درد و تب در کودکان است اما به عقیده پزشکان این دارو نیاید ... این قرص ها کودکان را دچار اسم می کند - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/37428200 2 مه 2017 ... درخشان فر به تشخیص آسم در شیرخواران اشاره می کند و می گوید: از علائم این بیماری می توان به خس خس سینه در هنگام سرفه کردن اشاره کرد و اگر این ...