مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 خاصیت خوردن عسل خام

به گزارش جام جم آنلاین ، اگرچه بسیاری به خاصیت عسل واقف هستند و آن را می خرند و می خورند، اما عده کمی از خواص عسل خام اطلاع دارند.

بیشتر عسل هایی که در مغازه ها فروخته می شوند تصفیه شده هستند و بعضی از خواص آنتی اکسیدانت و باکتری های مفید خود را از دست داده اند.

عسل خام مستقیم از کندوی زنبور عسل بدست می آید و خواص مفیدی برای بدن انسان دارد. این عسل ممکن است حاوی مقدار کمی موم باشد که باید قبل از مصرف از عسل جدا شود.

عسل خام ۶ خاصیت برای بدن ما دارد:

1- کمک به هضم غذا

عسل خام عملکرد دستگاه گوارش را تقویت می کند و برای درمان اسهال و اسید معده خوب است. گفته می شود که شما می توانید عسل خام را حتی قبل از غذا هم بخورید.

2- جلوگیری از امراض پیری

به دلیل داشتن آنتی اکسیدنت های فلاونید و فنولیک، عسل خام جلوی آسیب سلول ها را می گیرد و از بیماریهای دوران پیری جلوگیری می کند. ترکیب پولی فنول که در عسل خام به وفور وجود دارد باعث جلوگیری از بیماریهای قلبی می شود.

3- درمان موثر سرماخوردگی و سرفه

عسل خام به همراه چای گرم و لیمو بهترین درمان برای سرماخورگی و گلو درد است. به دلیل داشتن الدیکسترومتورفان، عسل خام باعث التیام سرفه و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

4- منبع خوب انرژی

عسل خام به خاطر داشتن آب و مواد غذایی، یکی از بهترین منبع انرژی برای بدن است و می توانید قبل از ورزش آن را مصرف کنید.

5- جایگزین سالم برای شکر

شیرینی عسل خام بهترین جایگزین برای شکر است.

6- شفای زخم ها

عسل خام باکتری های زیانبار را از بین می برد، و خاصیت ضدعفونی آن باعث بهبود زخم ها می شود.

با همه این خواص لطفا قبل از دادن عسل به کودکان زیر یک سال با دکتر مشورت کنید، زیرا باکتری های موجود در عسل خام ممکن است در کودکان خردسال باعث مسمومیت شود.



لینک منبع :6 خاصیت خوردن عسل خام

6 خاصیت خوردن عسل خام - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../2627786660443472668/6-خاصیت-خوردن-عسل-خام‎Cached21 نوامبر 2016 ... اگرچه بسیاری به خاصیت عسل واقف هستند و آن را می خرند و می خورند، اما عده کمی از خواص عسل خام اطلاع دارند. 6 خاصیت خوردن عسل خام - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/198823/6-خاصیت-خوردن-عسل-خام‎Cached21 نوامبر 2016 ... اگرچه بسیاری به خاصیت عسل واقف هستند و آن را می خرند و می خورند، اما عده کمی از خواص عسل خام اطلاع دارند. 6 خاصیت خوردن عسل خام - صفحه اصلى - العربیه فارسی farsi.alarabiya.net/fa/international/.../6-خاصیت-خوردن-عسل-خام-.html‎Cached20 نوامبر 2016 ... اگرچه بسیاری به خاصیت عسل واقف هستند و آن را می خرند و می خورند، اما عده کمی از خواص عسل خام اطلاع دارند. بیشتر عسل هایی که در مغازه ها فروخته می ... 6 خاصیت خوردن عسل خام | سلامت | خبروان khabarone.ir/news/4860397/6-خاصیت-خوردن-عسل-خام 21 نوامبر 2016 ... اگرچه بسیاری به خاصیت عسل واقف هستند و آن را می‌خرند و می‌خورند، اما عده کمی از خواص عسل خام اطلاع دارند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ... با 6 خاصیت عسل خام آشنا شوید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/196555_با-6-خاصیت-عسل-خام-آشنا-شوید.html/‎Cached15 دسامبر 2016 ... عسل خام عسل چه خاصیتی دارد؟ ... در این مقاله به ۶ خاصیت عسل اشاره میکنیم : ۱. ... اگر شما تجربه هر یک از این علائم را بعد از خوردن عسل خام دارید با ... 6 خاصیت خوردن عسل خام - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../6-خاصیت-خوردن-عسل-خام/ 6 خاصیت خوردن عسل خام. اگرچه بسیاری به خاصیت عسل واقف هستند و آن را می خرند و می خورند، اما عده کمی از خواص عسل خام اطلاع دارند. اگرچه بسیاری به خاصیت عسل ... 6 تا از مزایای بالای عسل خام - رژیم غذایی https://www.foodregime.com/.../685-6-تا-از-مزایای-بالای-عسل-خام.html‎Cachedصفحه اصلیمقالات رژیممقالات تغذیه و رژیم غذایی6 تا از مزایای بالای عسل خام ... محققان معتقدند دلیل آن این است که عسل دارای خواص ضد باکتریایی اضافی علاوه بر ... اگر شما تجربه هر یک از این علائم را بعد از خوردن عسل خام دارید با پزشک خود مشورت ... 6 خاصیت خوردن عسل خام - onvansho onvansho.ir/result/6-خاصیت-خوردن-عسل-خام.html ۶ فایده خوردن عسل خام عسل خام ۶ خاصیت برای بدن ما دارد 6 ساعت ago . از خواص سیر بیشتر بدانید shafaf ir سیر خام حاوی آنتی غذاخوری عسل را میل از خوردن سیر چند ... 6 خاصیت خوردن عسل خام - خوب خوان khubkhan.ir/سلامت/سلامت-نیوز/.../6-خاصیت-خوردن-عسل-خام/preview‎Cachedاگرچه بسیاری به خاصیت عسل واقف هستند و آن را می خرند و می خورند، اما عده کمی از خواص عسل خام اطلاع. خاصیت های شگفت انگیز خوردن عسل خام - پارس نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/147987084002542‎Cached23 نوامبر 2016 ... خاصیت های شگفت انگیز خوردن عسل خام - پارس نیوز. ... عسل خام مستقیم از کندوی زنبور عسل بدست می آید و خواص مفیدی برای بدن ... 6- شفای زخم ها.