مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید!

به گزارش جام جم سرا، در هر صورت فقط شما نیستید که چنین مشکلی دارید، چون یک‌چهارم مردم با این زایده‌های گوشتی مواجه می‌شوند و این مساله به‌خصوص بعد از 50 سالگی بیشتر رایج می‌شود.

افرادی که زائده گوشتی دارند، حتما روش‌های مختلفی را در اینترنت برای برداشتن این زائده‌ها دیده‌اند، اما متخصصان توصیه می‌کنند که به هیچ وجه نباید سراغ چنین روش‌های غیراستاندارد و غیرپزشکی‌ای بروید، چون خطر زخم شدن یا بروز عفونت با این کارها خیلی بالا می‌رود.

خبر خوب این است که این زائده‌های گوشتی به‌راحتی قابل حذف هستند. متخصصان پوست می‌توانند با ایجاد بی‌حسی موضعی و برش سریع با استفاده از وسایل تخصصی پزشکی، این کار را به‌خوبی انجام دهند. منجمد کردن یا داغ کردن زایده‌های گوشتی هم روش رایج دیگری است که برای از بین بردن آن‌ها استفاده می‌شود.

عوارض ناشی از هر کدام از این روش‌ها فوق‌العاده محدود است و فرد می‌تواند بلافاصله به فعالیت‌های عادی خود برگردند. معمولا این زایده‌های گوشتی دوباره رشد نمی‌کنند، اما همیشه این احتمال وجود دارد که زائده‌های گوشتی جدید در نقاط دیگر بدن شکل بگیرند و بروز پیدا کنند. البته اگر زائده‌های گوشتی شما را آزار نمی‌دهند، بهتر است که برداشتن آن‌ها را فراموش کنید.

منبع : دکتر سلام



لینک منبع :زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید!

زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../زائده‌های-گوشتی-را-دستکاری-نکنید‎Cached Similar25 ژانویه 2016 ... زائده‌های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده‌ها مشکل دارند، خانواده‌شان را سرزنش می‌کنند. Images for زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید! زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../زائده‌های-گوشتی-را-دستکاری-نکنید‎Cached Similarزائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید! زائده‌های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده‌ها مشکل دارند، خانواده‌شان را سرزنش ... زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../زائده‌های-گوشتی-را-دستکاری-نکنید‎Cached25 ژانویه 2016 ... زائده‌های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده‌ها مشکل دارند، خانواده‌شان را سرزنش می‌کنند. زائده های گوشتی را دستکاری نکنید - قطره www.ghatreh.com/news/nn34255195/زائده-های-گوشتی-دستکاری-نکنید 23 ا کتبر 2016 ... زائده های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده ها مشکل دارند، خانواده شان را سرزنش می کنند. زائده های گوشتی را دستکاری نکنید! - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/12685172 25 ژانویه 2016 ... زائده های گوشتی را دستکاری نکنید!زائده های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده ها مشکل دارند، ... زائده های گوشتی را دستکاری نکنید! - جهانی پرس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/12677508 25 ژانویه 2016 ... زائده های گوشتی را دستکاری نکنید! زائده های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده ها مشکل دارند، ... پایتخت - زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید! paytakhtpress.ir/fa/doc/news/62946 25 ژانویه 2016 ... زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید!زائده‌های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده‌ها مشکل دارند، ... زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید! - عصر بانک asrebank.ir/news/79901‎Cached25 ژانویه 2016 ... زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید!زائده‌های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده‌ها مشکل دارند، ... زائده های گوشتی را دستکاری نکنید | پایتخت khabarpu.com/n.php?u=زائده-های-گوشتی-را-دستکاری-نکنید... زائده‌های گوشتی را دستکاری نکنید!زائده‌های گوشتی (Skin Tags) معمولا ژنتیکی هستند و به همین دلیل بیشتر افرادی که با این زائده‌ها مشکل دارند، خانواده‌شان را سرزنش ...