مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سوپ‌ کرفس

طرز تهیه:

ابتدا کرفس را خرد کنید و با پیاز‌های خرد شده و آب مرغ، روی حرارت بگذارید و صبر کنید تا جوش آمده و حرارت را کم کنید تا به آرامی پخته شود. میوه سیب را نگینی خرد کرده و با کره سرخ کنید و به سوپ اضافه نمایید.

خامه و مقداری از سیب‌های سرخ شده را برای تزئین روی سوپ نگه دارید. پنیر خامه‌ای را خرد کرده و به مواد سوپ بیفزایید. می‌توانید 2 قاشق پودر جو پرک هم برای قوام سوپ اضافه کنید.

نمک و فلفل را در سوپ بریزید و برای چاشنی از آبلیمو استفاده کنید. پس از جاافتادن، سوپ را در ظرف مناسبی کشیده و روی آن را با جعفری خرد شده و خامه و سیب‌های سرخ شده تزئین کنید. این سوپ بسیار خوش عطر و لذیذ و مجلسی است.

ضمیمه چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه سوپ‌ کرفس

سوپ کرفس، سوپ کرفس و سیب زمینی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/soup1/13800.html‎Cached Similarسوپ کرفس,سوپ کرفس و هویج,طرز تهیه سوپ کرفس,سوپ کرفس و سیب زمینی,سوپ کرفس با شیر,آموزش پخت سوپ کرفس,سوپ کرفس رژیمی,سوپ کرفس و قارچ ... طرز تهیه سوپ کرفس و هویج، شام سبک پاییزی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/celery1-carrot-soup1.html‎Cached Similarسوپ کرفس و هویج پخت سوپ کرفس و هویج مواد لازم برای سوپ کرفس و هویج,نحوه پخت سوپ کرفس و هویج,طرز تهیه انواع سوپ,آموزش آشپزی,سایت آشپزی,طرز تهیه سوپ ... طرز تهیه سوپ‌ کرفس - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-سوپ‌-کرفس.html‎Cached27 ا کتبر 2015 ... طرز تهیه سوپ‌ کرفس. طرز تهیه: ابتدا کرفس را خرد کنید و با پیاز‌های خرد شده و آب مرغ، روی حرارت بگذارید و صبر کنید تا جوش آمده و حرارت را کم ... طرز تهیه سوپ کرفس خوشمزه و خوشرنگ - تاپ ناز www.topnaz.com/celery-soup-recipe-is-delicious-and-colorful/‎Cachedاگر دلتان یک پیش غذای خوشمزه و خوشرنگ می خواهد سپ کرفس را امتحان کنید. در این مطلب طرز تهیه سوپر کرفس را در بخش آشپزی مشاهده می کنید. مواد لازم برای سوپ ... آشنایی با روش تهیه سوپ کرفس و سیب زمینی - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/98715‎Cached Similar4 ژانویه 2010 ... همشهری آنلاین - شهره فرجی: اگر به دنبال سوپی هستید که برای سلامتی شما مفید باشد، مخصوصا هنگامی که سرما خورده‌اید، حتما سوپ کرفس و سیب ... طرز تهیه سوپ سیب زمینی و کرفس - بهترین سوپ سبزیجات فصل ... https://irancook.ir/11/23/طرز-تهیه-سوپ-سیب...و-کرفس.../15823/‎Cachedطرز تهیه سوپ سیب زمینی و کرفس : مرغ ریش ریش شده را به همراه نصف کره در قابلمه ای تفت دهید و سپس مرغها را بیرون بیاورید و کنار بگذارید. در همان... سوپ کرفس | رژیمی - 101recipe 101recipe.com/سوپ-کرفس/‎Cached Similar29 جولای 2012 ... روش تهیه: 1- کرفس رو به قطعات 2 سانتی برش بزنید و همراه با پیاز که درشت خرد کردید توی قابلمه بریزید. 2- آب مرغ یا آب سبزیجات رو بهش اضافه ... سوپ کرفس - ساناز سانیا www.sanazsania.ir/recipes/244-سوپ-کرفس/‎Cached Similarطرز تهیه. 1. 100 گرم از سیب زمینی را به همراه پیاز، کرفس، نمک، فلفل و 3 ... خامه را با یک ملاقه از مایع سوپ رقیق کرده و به سوپ اضافه کنید تا کمی داغ شود؛ (دقت ... آموزش پخت و طرز تهیه سوپ کرفس و هویج بسیار خوشمزه و ... - بی اس ام اس www.jesarat.com/celery-and-carrot-soup/‎Cached17 مه 2017 ... سوپ کرفس و هویج.مواد لازم هویج :♢: یک عدد کرفس :♢: دو شاخه خرد شده کدو حلوایی :♢: نصف کدو به صورت مکعبی شده پیاز :♢: یک عدد خرد شده سیب ... سوپ کرفس خامه‌ای | پرتال پارسه گرد https://www.parsegard.com/.../سوپ-کرفس-خامه‌ای.html‎Cachedاگر آب مرغ یا گوشت ندارید نگران نباشید، چون برای درست کردن بک سوپ خوشمزه ... طرز تهیه. کره را در یک قابلمه متوسط گذاشته و آن را روی حرارت می‌گذاریم تا ذوب شود.