مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین مدل خوابیدن

به گزارش جام جم سرا به نقل از ایسنا، دکتر وحید ولی‌پور دکترای فیزیولوژی با بیان اینکه بسیاری از دیسک‌های گردن ناشی از حالت‌های ناصحیح خوابیدن است، افزود: حالت‌های خوابیدن به سه حالت به پهلو خوابیدن، طاق باز و دمر خوابیدن تقسیم می‌شود که بهترین روش طاق باز است.

وی با اشاره به اینکه دمر خوابیدن‌ همان حالت درازکش رو به پایین است، بیان کرد: این روش در هر حالت باعث ایجاد مشکل در بدن می‌شود و در این حالت نه تنها به قفسه سینه فشار وارد می‌شود بلکه کمر نیز دچار آسیب می‌شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه لرستان اظهار کرد: روش طاق باز‌ همان حالت درازکش رو به بالاست که در این حالت کمترین فشار به قفسه سینه وارد می‌شود و در این حالت شکم و سینه رو به بالا قرار می‌گیرد.

این مدرس دانشگاه لرستان با بیان اینکه در حالت طاق باز هیچ مشکلی برای بدن به وجود نمی‌آید، ادامه داد: معمولاً دراز کشیدن به پهلوی سمت راست بهتر از خوابیدن به پهلوی چپ است و اگر شخصی به دلیل مشکلات خاصی نتواند به سمت راست بخوابد می‌تواند دراز کشیدن به پهلوی چپ را انتخاب کند.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: خوابیدن به وضعیت نامناسب سبب احساس درد در عضلات، ایجاد استرس، بدفرمی و ناراحتی اعضای بدن می‌شود.



لینک منبع :بهترین مدل خوابیدن

بهترین وضعیت خوابیدن برای بدن - بیتوته www.beytoote.com/health/.../sleeping3-position2-body.html‎Cached Similarبهترین وضعیت خوابیدن بهترین طرز خوابیدن خواب نحوه صحیح خوابیدن,بهترین وضعیت خواب,فواید خواب,عوارض به پشت خوابیدن,پیشگیری از بیماریها. Images for بهترین مدل خوابیدن بهترین حالت خوابیدن کدام است؟ www.fardanews.com/fa/news/.../بهترین-حالت-خوابیدن-کدام-است‎Cached10 سپتامبر 2016 ... بسیاری از آدم‌ها در مورد این‌که حالات خوابیدن یکی از عوامل مهم در دردهای کمر یا گردن یا حتی معده است، شک و تردید دارند. بنابراین، در این مقاله بهترین و ... بهترین حالت برای خوابیدن کدام است ؟ - نمناک namnak.com/بهترین-حالت-برای-خوابیدن.p34211‎Cachedخوابیدن و بهترین حالت برای خوابیدن کدام است و توصیه پزشکان برای بهترین حالت برای خوابیدن و چرا ... یکی از بهترین حالت های خوابیدن ، خوابیدن به پهلوی چپ است. 2. .... مدل مو بهترین مدل موی مردانه در تابستان کدام است + تصاویر · دزدی کودکان ... بهترین فرم خوابیدن از دیدگاه اسلام - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../509267-بهترین-فرم-خوابیدن-از-دیدگاه-اسلام‎Cached30 آوریل 2016 ... یک محقق طب اسلامی درباره بهترین فرم خوابیدن از دیدگاه اسلام گفت: ابتدا کمی روی پهلوی راست دراز بکشید و بعد روی پهلوی چپ بخوابید و زمانی هم ... اثرات 8 نوع وضعیت خوابیدن ‌‌بر‌ سلامت افراد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../اثرات-8-نوع-وضعیت-خوابیدن-‌‌بر‌-سلامت-افراد‎Cached11 دسامبر 2014 ... خوابیدن به پشت، دست‌ها‌ در راستای بدن؛ مفید برای گردن. خوابیدن به پشت در حالی که دست‌ها در کنار بدن قرار دارد، بهترین وضعیت خواب برای سلامت ... بهترین مدل خوابیدن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2144076057136513715/بهترین-مدل-خوابیدن‎Cached Similar25 ا کتبر 2015 ... یکی از مهم‌ترین مواردی که در سلامتی بسیار زیاد اهمیت دارد وضعیت صحیح قرارگیری بدن در حالت‌های مختلف به خصوص هنگام خوابیدن و استراحت است. حالت خوابیدن شما اخلاق‌تان را لو می‌دهد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../حالت-خوابیدن-شما-اخلاق‌تان-را-لو-می‌دهد‎Cached Similar29 جولای 2012 ... اما از لحاظ پزشکی فکر می‌کنید بهترین نوع خوابیدن چگونه است؟ ..... من اول که میرم بخوابم مدل 1ام ولی تا بیادصبح بشه همه مدل های خوابیدن دور زدم. بهترین حالت خوابیدن،بدترین حالت خوابیدن - زنجفیل www.zanjefil.com/بهترین-حالت-خوابیدن،بدترین-حالت-خواب/‎Cached Similar12 فوریه 2015 ... اگر شما عادت دارید به پشت بخوابید این حالت بهترین و سالم‌ترین حالت خوابیدن است . صورت شما به سمت بالاست و کل وزن شما به‌صورت کاملاً مساوی در ... انواع مدل خوابیدن : معایب و مزایا - مردمان www.mardoman.net/health/sleepposbest‎Cached Similar2 مه 2011 ... مدل خوابیدن مورد‌علاقه شما ممکن است موجب کمر درد، گردن درد، دل‌درد و حتی ایجاد چروک زودرس روی پوستتان شود. دوست دارید بدانید که بهترین و ...