مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واکسن آنفلوآنزا برای چه کسانی تزریق شود؟

به گزارش جام جم سرا ، دکتر محمدرضا بلورساز در گفت‌وگو با ایسنا، کودکان زیر پنج سال و افراد بالای 60 سال را از افراد اولویت‌دار در تزریق واکسن خواند و افزود: همچنین کودکان دچار بیماری مزمن تنفسی، کلیوی، کبدی، قلبی و افراد دارای نقص ایمنی و افراد مبتلا به بیماری دیابت نیز باید این واکسن را دریافت کنند.

این فوق تخصص عفونی اطفال به افراد دارای فاکتور خطر مانند افرادی که دارای بیماری مزمن مفصلی هستند یا افرادی که بیماری‌های ریوی دارند نیز توصیه کرد این واکسن را دریافت کنند.

رییس انجمن فوق تخصصی عفونی کودکان در پایان گفت: واکسن آنفلوانزا از آنفلوآنزای پرندگان و آنفلوانزای خوکی پیشگیری می‌کند و بدن را در برابر آن مقاوم می‌کند.



لینک منبع :واکسن آنفلوآنزا برای چه کسانی تزریق شود؟

واکسن آنفلوانزا برای این افراد خطرناک است / چه کسانی باید واکسن ... www.yjc.ir/.../واکسن-آنفلوانزا-برای-این-افراد-خطرناک-است-چه-کسانی-باید-واکسن-بزنند-‎Cached11 سپتامبر 2016 ... خیر به هیچ عنوان این گونه نیست و فرد فقط دچار آنفلوانزا نمی شود. ... مومن زاده در رابطه با کسانی که نباید این واکسن را تزریق کنند متذکر شد : همه ... واکسن آنفولانزا چیست و موارد مصرف آن کدامند؟ - شرکت دارو درمان ایرواک www.irvac.ir/.../94-what-is-the-flu-vaccine-and-what-are-its-uses.html‎Cached Similarواکسن به صورت داخل عضلانی یا زیر جلدی عمیق تزریق می شود. موارد منع مصرف واکسیناسیون ... تزریق واکسن آنفلوانزا برای چه کسانی ضروری است؟ واکسن آنفلوانزا ... چه کسانی نباید واکسن آنفولانزا بزنند - نمناک namnak.com/واکسن-آنفولانزا.p36566‎Cachedبا شروع فصل پاییز سوالات زیادی در خصوص لزوم تزریق واکسن آنفولانزا و چگونگی تزریق آن مطرح می شود. واکسن آنفولانزا بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به ... وزارت بهداشت: تزریق واکسن آنفلوآنزا برای شیرخواران زیر ۶ ماه ممنوع ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920825000243‎Cached Similar16 نوامبر 2013 ... تزریق واکسن ‌آنفلوآنزا در کسانی که سابقه واکنش آلرژیک به تخم مرغ، ... تب، ضعف ، خستگی، سرخی و ورم و سختی محل تزریق شود که این عوارض ... واکسن آنفولانزا بزنیم یا نه؟ - - خانه ما khaneyema.tv/1279-2/‎Cached3 ا کتبر 2016 ... در این میان سوالات زیادی در خصوص لزوم تزریق واکسن آنفولانزا و چگونگی ... این واکسن، حاوی ویروس غیر فعال است که از طریق آمپول دریافت می شود. ... کسانی که سابقه واکنش آلرژیک به مواد موجود در واکسن آنفولانزا (مانند تخم مرغ، ... تزریق واکسن آنفولانزا - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی www.behdasht.gov.ir/.../نکاتی+در+خصوص+واکسن+آنفلوانزا+و+ضرورت+تزریق+آن‎Cached Similar20 نوامبر 2013 ... تزریق واکسن در کسانی که سابقه واکنش الرژیک به مواد موجود در واکسن ... تب، ضعف ، خستگی، سرخی و ورم و سختی محل تزریق شود که این عوارض ... واکسن آنفلوآنزا برای این افراد واجب است - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../واکسن-آنفلوآنزا-برای-این-افراد-واجب-است‎Cached Similar15 فوریه 2015 ... واکسن آنفلوآنزا ‌تحت هیچ شرایطی‌ نباید داخل عروق تزریق شود چراکه همانند سایر ... کسانی ‌که سابقه ‌بیماری‌های گیلن‌باره (بیماری‌ فلج‌کننده‌ شدید که در ... واکسن آنفلوآنزا را چه زمانی تزریق کنیم؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../واکسن-آنفلوآنزا-را-چه-زمانی-تزریق-کنیم؟‎Cachedبدین ترتیب تنها لازم است این واکسن به موقع تزریق شود. رئیس مرکز مدیریت بیماریهای ... 2316 | 1394/07/07 | موضوعات روبرو را هم دنبال کنید : واکسن آنفلوآنزا. MS Irani - چرا بعد از تزریق واکسن آنفلوانزا هم مریض می شویم؟ msirani.blogfa.com/post/1773‎Cached Similarبرخی افراد فکر می کنند بعد از تزریق واکسن آنفلوآنزا نباید بیمار شوند، در حالی ... واکسن آنفلوآنزا در برابر گونه خاصی از آنفلوآنزا که باعث بیماری اکثر مردم در فصل سرما می شود، از بدن محافظت می کند. ... چه کسانی نیاز به تزریق این واکسن دارند ؟ چه کسانی واکسن آنفولانزا نزنند؟ - نبض ما nabzema.ir/9896/چه-کسانی-واکسن-آنفولانزا-نزنند؟.html‎Cached9 آوریل 2017 ... هر ساله با توجه به نوع آنفولانزا واکسن خاصی وارد بازار می شود.با این وجود زدن واکسن آنفولانزا می تواند برای گروه هایی مضر باشد، قبل از تزریق ...