مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام

برای آنکه ورزش کردن نتیجه مثبتی داشته باشد، لازم است مصرف این نوشیدنی را در برنامه غذایی خود بگنجانید. بر اساس مطالعات جدید مصرف آب چغندر کمک می‌کند تا ورزش کردن برای افراد مثمرثمر گردد.

طبق پژوهش های انجام شده در آمریکا، نیترات موجود در آب چغندر در بدن به اکسید نیتریت تبدیل می‌گردد، که این مولکول قادراست رگ‌های خونی را گشاد کرده و جریان خون را افزایش دهد.

طبق مطالعات به عمل آمده مربیان ورزشی که از آب چغندر استفاده می‌کنند، در هر دو حالت استراحت و ورزش کردن این انفعالات را در بدن خود تجربه می‌کنند. همچنین با این اتفاق فشارخون کاهش یافته و باعث می‌شود در حین ورزش اکسیژن کمتری نیاز باشد.

به گزارش مهر،این نوشیدنی شگفت‌انگیز کار قلب را سبک کرده و میزان O۲ تحویلی را بالا می‌برد، با این حرکت می‌توانید پیش از آنکه خسته شوید میزان فعالیت بالایی داشته باشید.

با انجام آزمایشاتی بر روی ۱۴ مرد که طول ۱۵ روز این نوشیدنی را مصرف کردند مشخص شد که این موضوع بر روی تورم شاهرگ بازویی آنها تأثیر نداشته، اما اثر سخت‌کنندگی را بر آن‌ها گذاشته است.



لینک منبع :ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام

ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../ارتباط-مصرف-آب-چغندر-و-تناسب-اندام‎Cached9 آگوست 2015 ... مطالعات نشان می‌دهد گنجاندن آب لبو در برنامه‌غذایی باعث می‌شود که فعالیت‌های ورزشی نتیجه مثبتی داشته باشد. آش چغندر - علمی سرا elmisara.ir/tag/آش-چغندر.html آش چغندر. ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام بر اساس مطالعات جدید مصرف آب چغندر چغندر کمک می‌کند تا ورزش کردن برای افراد مثمرثمر گردد ... ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام - خبرگزاری مهر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1439090280153149‎Cached9 آگوست 2015 ... مطالعات نشان می‌دهد گنجاندن آب لبو در برنامه‌غذایی باعث می‌شود که فعالیت‌های ورزشی نتیجه مثبتی داشته باشد. - خبرگزاری مهر. ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام - شفاف - تی نیوز tnews.ir/news/AA7A46256522.html‎Cachedمطالعات نشان می دهد گنجاندن آب لبو در برنامه غذایی باعث می شود که فعالیت های ورزشی نتیجه مثبتی داشته باشد. ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام - 598 | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/5400517 12 آگوست 2015 ... ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام. مطالعات نشان می دهد گنجاندن آب لبو در برنامه غذایی باعث می شود که فعالیت های ورزشی نتیجه مثبتی داشته ... ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام | مطالعات نشان می دهد - قطره www.ghatreh.com/news/nn26994022/ارتباط-مصرف-چغندر-تناسب-اندام 10 آگوست 2015 ... مطالعات نشان می دهد گنجاندن آب لبو در برنامه غذایی باعث می شود که فعالیت های ورزشی نتیجه مثبتی داشته باشد. - "Ø. لاغری به کمک چغندر - تبیان article.tebyan.net/289356/لاغری-به-کمک-چغندر‎Cached6 دسامبر 2014 ... ... سیری بکنید. در نتیجه نیاز به مصرف مواد غذایی دیگر کم شده و روند لاغری شروع می شود. ... نوشیدن آب چغندر باعث می شود که تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن تان را جذب کنید. خوشبختانه ... ورزش در کنار یک تغذیه ی سالم راز تناسب اندام است. فاطمه مهدی .... روابط عمومی; -; صفحه اصلی; -; نقشه سایت; -; درباره ما; -; ارتباط با ما. آیا آب چغندر تأثیرات مفیدی روی عملکرد ورزشی دارد؟ - مجله ونوس ... https://mag.farzand.net/.../آیا-آب-چغندر-تأثیرات-مفیدی-روی-عملکرد-و/‎Cached25 مارس 2017 ... این ارتباط موجب جریان خون بیشتر به عضلات و تامین اکسیژن فراوان تر در ... همچنین معلوم شد این افراد، بعد از مصرف مکمل آب چغندر، انرژی هوازی ... مجله ونوس » ورزش و تناسب اندام » آیا آب چغندر تأثیرات مفیدی روی عملکرد ورزشی دارد؟ * ارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام www.pezeshkanjahan.com شما ... https://hammihan.com/post/7133626‎Cachedارتباط مصرف آب چغندر و تناسب اندام www.pezeshkanjahan.com شما می توانید جدیدترین اخبار روز دنیا را به زبان انگلیسی نیز دنبال نمایید ... تاثیر آب چغندر در ورزش و سلامت قلب - نمناک namnak.com/آب-چغندر-ورزش.p18438‎Cachedفواید مصرف آب چغندر(لبو) برای بدن. محققان دریافتند که آب چغندر که نیترات زیادی دارد میزان جریان خون یا انبساط عروق را در ماهیچه ها به هنگام ورزش افزایش نمی دهد اما در ...