مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه قهوه سبز برای لاغری

دکتر شایما ظهیر متخصص تغذیه در مورد قهوه سبز و تاثیرات آن بر بدن می‌گوید: قهوه سبز، دانه قهوه پیش از بو دادن آن است. مهم‌ترین نوع قهوه سبز که حاوی اسید کلروژنیک است برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که پروسه بو دادن از مقدار این اسید موجود در دانه‌های قهوه تا ۷۰ درصد می‌کاهد، بنابراین قهوه سبز بیش از قهوه معمولی و بو داده، حاوی این اسید است.

.

امروزه تصور می‌شود که این اسید در قهوه سبز برای مقابله با بیماری قلبی، دیابت، چاقی و برخی امراض دیگر مفید است اما در مورد عوارض جانبی مصرف مداوم این نوع قهوه و افزایش مقدار اسید کلروژنیک در بدن، مطالعات کافی صورت نگرفته و متخصصان سلامت در این زمینه به نتیجه قطعی نرسیده‌اند.

گروهی از متخصصان تغذیه معتقدند قهوه سبز را می‌توان به شکل قرص و نیم ساعت پیش از وعده غذایی یا به شکل قهوه آماده مصرف کرد که البته داروهای حاوی قهوه سبز برای کاهش وزن موثرترند. همچنین از فوائد مصرف قهوه سبز می‌توان به وجود اسید کلروژنیک در آن به منظور کنترل قندخون به هنگام خوردن کربوهیدرات‌ها اشاره کرد.

این متخصصان می‌گویند: علاوه بر کاهش وزن، قهوه سبز همچنین به خاطر خواص آنتی‌اکسیدانی که دارد می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌ها کمک کند. مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۲ حاکی از مفید بودن قهوه سبز برای بیماران دیابتی است.

با وجود این، پزشکان هنوز در مورد عوارض احتمالی این ماده خوراکی برای بدن تردید دارند و به افراد توصیه می‌کنند که پیش از اقدام به مصرف قهوه سبز با پزشک خود مشورت کنند.
همچنین این توصیه بیشتر برای بیماران دیابتی است چرا که این ماده به پایین آمدن قندخون می‌انجامد. بنابراین به هنگام مصرف آن باید میزان دریافت دارو یا انسولین تغییر کند. همچنین مبتلایان به فشارخون یا بیماری‌های قلبی باید به میزان فشارخون خود بیشتر توجه کنند چرا که قهوه سبز حاوی درصدی از کافئین بوده و ممکن است روی فشارخون تاثیر بگذارد.

به گزارش ایسنا به نقل از گلف نیوز، علاوه بر این مصرف قهوه سبز به افراد مبتلا به اختلال‌های گوارشی نظیر سندرم روده تحریک‌پذیر (آی‌بی‌اس) توصیه نمی‌شود زیرا می‌تواند موجب تشدید بیماریشان شود. زنان باردار و شیرده نیز باید از مصرف آن خودداری کنند.

با این همه فراموش نکنید که هرگز هیچ قرص جادویی برای کاهش وزن وجود ندارد که به شما کمک کند بدون اصلاح تغذیه و الگوی زندگی خود به سرعت وزن کم کنید بلکه برای رسیدن به وزن ایده‌آل دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب، تحرک کافی و اصلاح الگوی زندگی در کنار استفاده از مکمل‌های سالم با مشورت پزشک ضروری است.

468



لینک منبع :معجزه قهوه سبز برای لاغری

قهوه سبز | خواص و مضرات لاغر شدن با قهوه سبز - نمناک namnak.com/لاغر-شدن-با-قهوه-سبز.p29812‎Cachedمی گویند معجزه می کند و برای کسانی که اصلا با هیچ رژیم و ورزشی به کاهش وزن نمی رسند می توانند با مصرف آن لاغر شوند، اما داستان لاغری سریع و راحت با قهوه سبز ... می دانستید قهوه سبز برای لاغری معجزه می کند؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../می-دانستید-قهوه-سبز-برای-لاغری-معجزه-می-کند؟‎Cachedاخیرا مصرف قهوه سبز برای کمک به کاهش وزن مرسوم و شناخته شده است و درباره معجزه این گیاه مطالب زیادی گفته می شود. معجزه لاغری با دانه های قهوه سبز (بخش دوم) - مامانم mamanam.com/diet/286-لاغری-با-قهوه-سبز-بخش-دوم‎Cachedاز دست دادن وزن بدن با کمک قهوه سبز، بسیار راحت تر از روش های دیگر است،افزودن مقداری زنجبیل و دارچین تاثیر قهوه سبز برای لاغری را چند برابر کرده و لاغری را ... آیا قهوه سبز واقعا معجزه ای در لاغری است؟ - مامانم mamanam.com/diet/327-قهوه-سبز-معجزه-لاغری-است‎Cachedدر سه بخش معجزه لاغری با دانه های قهوه سبز ، اینکه قهوه سبز چگونه باعث لاغری می شود ، توضیح داده شد ، در ادامه می خوانید. برای بیشتر افراد، کاهش وزن می تواند فوق ... معجزه قهوه سبز برای لاغری - آکا www.akairan.com/health/vegetable-health/20154623539.html‎Cached Similarاخیرا مصرف قهوه سبز برای کمک به کاهش وزن مرسوم و شناخته شده است و درباره معجزه این گیاه مطالب زیادی گفته می شود, جنجال لاغری با قهوه سبز، خواص قهوه سبز، مضرات قهوه سبز، فواید قهوه ... www.akairan.com/health/rijim-laghari.../2013122123254.html‎Cached Similarقهوه سبز برای لاغری,قهوه سبز نحوه مصرف,قهوه سبز,قهوه سبز چیست,قهوه سبز ... آن را به عنوان قرص معجزه آسای قرن می‌شناسند و باعث خوشحالی بسیاری از افرادی شد که ... قهوه سبز تاثیری بر لاغری ندارد - شهرآرا آنلاین shahraraonline.com/news/26204‎Cached Similarقهوه سبز تاثیری بر لاغری ندارد,شهرآرا آنلاین: اگر اضافه‌وزن دارید، به‌طور حتم راه‌های ... درباره عصاره قهوه سبز که در جنگ با برآمدگی شکم معجزه می‌کند، همه جا پخش شد. خرید قهوه سبز سهله (معجزه لاغری) - طـــب پـــــارس tebpars.com/green-beans/‎Cached6 ژانویه 2016 ... قهوه سبز، یکی از موثرترین فرآورده های گیاهی برای از بین بردن چربی های زائد بدن و کاهش اشتها و درنهایت لاغری ، هم اکنون قوه ی سبز سهله با ... جنجال لاغری با قهوه سبز - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/78847/جنجال-لاغری-با-قهوه-سبز‎Cached Similar1 دسامبر 2013 ... در اکتبر 3102 شایعه جنجال برانگیزی در خصوص عصاره قهوه سبز که در جنگ با برآمدگی شکم معجزه می‌کند، همه جا پخش شد.بعد از پخش آن از برنامه ... خواص دارویی، فواید و مضرات قهوه سبز - قهوه حامد hamedcoffee.com/Home/خواص-دارویی-فواید-و-مضرات-قهوه-سبز‎Cachedزمانی که قهوه را از میوه ی درخت قهوه جدا می کنند دانه های آن سبز است. این دانه ها تا حدودی ... اینکه می توان این نوع قهوه را معجزه ی لاغری دانست جای کمی تأمل دارد. نتایج یک ...