مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها

بر این اساس شهروندان باید در مکان‌های شلوغ مانند اتوبوس، مراکز خرید، زیارتگاه‌ها و پارک‌ها، مراقب وجوه نقد، موبایل و سایر اموال با ارزش داخل جیب یا کیف خود باشند و از نشان دادن موجودی داخل کیف یا جیب خود، خصوصاً پول نقد در انظارعمومی خودداری کنند.

شهروندان باید پول، اسناد و اموال با ارزش خود را در جیب های مخفی لباس و جیب های زیپ‌دار قرار داده و از قرار دادن آن ها در جیب های بیرونی لباس خودداری کنند. بهتر است وجوه نقد را نیز در قسمت های پنهان کیفشان قرار دهند.

همچنین بهتر است از کیف های کمری یا کیف های زیپ دار برای حمل پول استفاده کرده و در صورت به همراه داشتن کارت عابر بانک، از نوشتن رمز در کنار آن خودداری کنند، بطورکلی باید از نگهداری رمز کارت در محلی نزدیک به آن در کیف یا جیب خود و حتی در گوشی موبایلتان با اسم مشخص خودداری شود.

بهتر است شهروندان هنگام سوار شدن به اتوبوس و مینی بوس، بلیت، کارت یا پول خود را از قبل آماده کنند تا مجبور به خارج کردن محتویات جیب خود در میان ازدحام جمعیت نشوند. در معابر و وسایط نقلیه عمومی نیز باید کیفشان را طوری در کنار خود نگه دارند که کاملا در معرض دید و کنترلشان قرار داشته باشد. در اماکن مذهبی و زیارتی نیز بهتر است خانم ها کیف خود را در زیر چادر نگه دارند.

پول را نباید در انظار عمومی شمرد و باید تا حد امکان پول را در قسمتی از کیف یا درون جیبی قرار داد که سارقان نتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. برای خرید باید تاجایی که ممکن است از حمل پول نقد خودداری و حتی الامکان از کارت های عابر بانک استفاده شود. (ایسنا)



لینک منبع :راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها

راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../راهکارهایی-برای-ناکام‌-گذاشتن-جیب‌برها‎Cached12 فوریه 2015 ... تصویر راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها. بر این اساس شهروندان باید در مکان‌های شلوغ مانند اتوبوس، مراکز خرید، زیارتگاه‌ها و پارک‌ها، مراقب وجوه ... راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../راهکارهایی-برای-ناکام‌-گذاشتن-جیب‌برها‎Cached12 فوریه 2015 ... راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها. پلیس درباره پیشگیری از جیب بری در مکان‌های‌ شلوغ و پرتردد بویژه در روزهای پایانی سال به شهروندان هشدار ... راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها | پلیس درباره پیشگیری از ... padsha.com/راهکارهایی-برای-ناکام‌-گذاشتن-جیب‌برها 12 مارس 2017 ... راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها : پلیس درباره پیشگیری از جیب بری در ... پلیس درباره پیشگیری از جیب بری در مکان‌های‌ شلوغ و پر تردد ... راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها - صبح بخیر sobbekheir.com/news/راهکارهایی-برای-ناکام‌-گذاشتن-جیب‌برها‎Cachedخبرگزاری ایسنا: پلیس درباره پیشگیری از جیب بری در مکان‌های‌ شلوغ و پر تردد به ویژه در روزهای پایانی سال به شهروندان هشدار داد. بر این اساس شهروندان باید در ... مو گذاشتن روی عکس - علمی سرا elmisara.ir/tag/مو-گذاشتن-روی-عکس.html ۲ طرح جدید« دلواپسان » برای ناکام گذاشتن مذاکرات هسته ای از جمله اینکه آیا تا کنون چه در .... راهکارهایی برای ناکام‌گذاشتن جیب‌برها شهروندان باید پول، اسناد و اموال با ... راههای کاهش سرقت از کودکان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../راههای-کاهش-سرقت-از-کودکان‎Cached22 مارس 2014 ... دستگیری سارق جواهرات کودکان. یکشنبه 23 شهریور 1393 13:22. تصویر راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها ... افزایش خطر ابتلا به دیابت، بیماری قلبی و سکته با مصرف نوشیدنی ... news.adbx.ir/d/2017/.../افزایش-خطر-ابتلا-به-دیابت،-بیماری-قلبی/‎Cached4 ژوئن 2017 ... وی افزود: یافته های ما بر لزوم فوری اتخاذ راهکارهای سلامتی برای ... راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها · چقدر مراقب ناخن‌هایتان هستید؟ چگونه از سرقت تصاویر شخصی جلوگیری کنیم؟ | رویداد ۲۴ rooydad24.com/.../چگونه_از_سرقت_تصاویر_شخصی_جلوگیری_کنیم‎Cached8 ساعت قبل ... اما این نیمه خالی لیوان نباید شما را از به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی که از ... یک کالکشن شخصی تنها راه‌های برقراری امنیت کامل برای عکس‌های‌تان ..... تهدید به انتشار شخصی و هتک حیثیت دختر گرگانی توسط خواستگار ناکام .... رئیس پلیس آگاهی استان سرقت از منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، احشام، جیب‌بری و سایر ... برچسب ها - مینی بوس - هشت صبح 8sobh.ir/fa/tag/3/مینی%20بوس راهکارهایی برای ناکام‌ گذاشتن جیب‌برها. مکان های شلوغ مانند اتوبوس مراکز خرید زیارتگاه ها و... خودداری شود بهتر است شهروندان هنگام سوار شدن به اتوبوس... و مینی بوس ... «آرام می گیریم» با اقتدار در صدر سریال ها ی «سین مثل سریال ... www.mazandmajles.ir/.../«آرام-می-گیریم»-با-اقتدار-در-صدر-سریال-ها-ی-«سین-مثل-سریال».html‎Cached... مثل سریال» · پورتال اصلی /فرهنگی و هنری /یک فوریتی. کد مطلب : 149833 - تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 -ساعت : 20:50. چاپ به اشتراگ گذاشتن ...