مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لحطه به لحظهٔ زندگی را عاشقم

لبخند زدم: « همین هفته برای همسرم یک شال گردن بافتم، هفته پیش برای مادرم چند شاخه نرگسی تازه و برای خواهرم یک روسری آبی اقیانوسی خریدم و چندی قبل هم برای پدرم یک خودنویس...»

گفت: «نه، نه! منظورم چیز دیگری ست...» منظورش را می‌فهمیدم. حرفش را بریدم: «من همسرم را بی‌اندازه عاشقم! او مَرد من است، تکیه گاه محکمی‌که یک زن به آن نیاز دارد. کسی که عاشقانه کنارم ایستاده و من برای داشتن یک زندگی خوب پا به پای او قدم برمی‌دارم.

عشق من مادر است. وقتی برای داشتن یک زندگی خوب کمکم می‌کند، وقتی هوایم را دارد و نگرانم می‌شود...

من عاشق پدرم هستم؛ وقتی برای خانواده‌اش بی‌وقفه تلاش می‌کند و همیشه مثل کوه پشتمان ایستاده است...

خواهرم عشق من است؛ که بی‌هیچ چشمداشتی دستم را می‌گیرد، تنهایی‌هایم را پر می‌کند، صبورانه حرف‌هایم را می‌شنود و همراه خوبیست برای برنامه‌های پیش‌بینی نشده‌ام...»

گفت: «من منکر اینها نیستم. خب، تو راست می‌گویی... چرا برایشان پیشکشی نمی‌بری؟» دست‌هایش را میان دست‌هایم گرفتم و لبخند زدم: «گفتم که، همیشه می‌برم؛ با مناسبت یا بی‌مناسبت! من عاشقم؛ باور کن. من دلم غش می‌رود برای خانواده‌ام، برای تک تکشان... و این عاشقی من، زمان و مکان سرش نمی‌شود. همیشه و هرجا عاشقشان هستم. این است که هروقت دلم بخواهد ـ حتی اگر مناسبتی نداشته باشد ـ تحفه‌ای تقدیمشان می‌کنم؛ هرچند کوچک، هرچند ناچیز. هدیه‌ای به رسم مِهر، به رسم دوست داشتن جاودانه. که همیشه یادم بماند چه آدم‌های مهمی‌توی زندگی‌ام هستند.

من عاشقم. و عاشق که باشی؛ عشق ورزی در حصار یک روز نمی‌گنجد. عاشق که باشی؛ روز عشق یک روز نیست؛ 365 روز است!...»

سرش را به نشانه تائید تکان داد. دستانش هنوز میان دستانم بود، اما نگاهش جایی در دوردست مانده بود. باد می‌آمد. وسط زمستان بود و هوا سرد. اما دل من گرم بود. عشق؛ آدمی‌ را دلگرم می‌کند.

حوریه فضلی / چاردیواری (ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :لحطه به لحظهٔ زندگی را عاشقم

Images for لحطه به لحظهٔ زندگی را عاشقم لحطه به لحظهٔ زندگی را عاشقم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../لحطه-به-لحظهٔ-زندگی-را-عاشقم‎Cachedلحطه به لحظهٔ زندگی را عاشقم. پنج شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 10:22. جام جم سرا: گفت: «امروز، روز عشق است.» پرسیدم: «یعنی فقط امروز را عاشقی؟» پاسخ داد: «معلوم ... لحطه به لحظهٔ زندگی را عاشقم - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../لحطه-به-لحظهٔ-زندگی-را-عاشقم‎Cached12 فوریه 2015 ... گفت: «به کسی هدیه نمی‌دهی؟» تصویر لحطه به لحظهٔ زندگی را عاشقم. لبخند زدم: « همین هفته برای همسرم یک شال گردن بافتم، هفته پیش برای مادرم چند ... الماس های اشو - دورنمایی نوین برای هزاره یی نوین: Osho Diamonds. A ... - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=9643201260 ‎2017 - Religion hereal temple is freedom : dying moment (Omoment to the Dast and living the ... tomove into the dark, into the unknown - that is the door to the divine زندگی کردن. ... Love. معبد واقعی آزادی است: گذشته را لحظه به لحظه مردن و حال را. ۸۲ : الماس های آشو.لحظه های خنده دار در زندگی است. - YouTube ► 22:44https://www.youtube.com/watch?v=WBB5aOrdW3Q&vl=fa May 23, 2017 - 23 min - Uploaded by epSos.de ... می شود به صورت رایگان، تحت مجوز عوام خلاق، با انتساب epSos.de به عنوان خالق اصلی این فیلم در مورد لحظه های خنده دار . ... لحظات شاد ... Quote by فروغ فرخزاد: “آه ای زندگی منم که هنوز با همه پوچی از تو لبریز...” https://www.goodreads.com/quotes/220420‎Cachedفروغ فرخزاد — 'آه ای زندگی منم که هنوزبا همه پوچی از تو لبریزمنه به فکرم که رشته پاره کنمنه بر آنم که از تو بگریزمهمه ذرات جسم خاکی مناز تو، ای شعر ... ... عاشقم، عاشق ستارهء صبح عاشق ابرهای سرگردان ... خون سوزان لحظه های ترا آنچنان از تو کام می ... عاشقانه های پاک- Pure Love - عشق یعنی-Love is...: «زندگی را به تمامی ... https://www.goodreads.com/topic/show/61443‎Cachedاز زندگی نهراسیده‌اند شهامت زندگی‌کردن را داشته‌اند کسانی که عشق ورزیده‌اند دست افشانده‌اند و زندگی را جشن گرفته‌اند پس؛ هر لحظه را به گونه‌ای زندگی کن که گویی ... سهراب سپهری Quotes (Author of هشت کتاب) - Goodreads https://www.goodreads.com/author/quotes/7054610._‎Cached Similar“من به آمار زمین مشکوکم اگر این سطح پر از آدمهاست پس چرا این همه آدم تنهاست.؟” ― سهراب سپهری ... زندگی سوت قطاری است که درخواب پلی می پیچد زندگی دیدن یک ... “ خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند ... تا به دیوار همین لحظه که در آن همه چیز رنگ لذت دارد ... دانلود آهنگ جدید امو باند هرجا که باشی با متن و بهترین کیفیت upmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-امو-باند-هرجا-که-باشی/‎Cachedهرچی تو دنیاست به کنار تو تموم چیزی که میخوامی وقتی بهت ... زندگی بی تو واسه من خیلی سخته حتی تصورشم هرجا که ... لحظه به لحظه ی زندگیمو با تو فقط سر میکنم لحطه به لحظهٔ زندگی را عاشقم | «امروز، روز عشق است.» پرسیدم: - قطره www.ghatreh.com/news/nn24860349/لحطه-لحظهٔ-زندگی-عاشقم 12 فوریه 2015 ... «امروز، روز عشق است.» پرسیدم: «یعنی فقط امروز را عاشقی؟» پاسخ داد: «معلوم است که نه!». گفت: «به کسی هدیه نمی دهÛ.