مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عارضه انقباض عضله‌ پا تابستان‌ها تشدید می‌شود

در این مطالعه آشکار شد که احتمال انقباض عضلات پا در هنگام شب معمولا در فصل تابستان دو برابر بیشتر از زمستان است.

این متخصصان در مرکز پزشکی دانشگاه آلبرتا و مرکز مطالعات ران و تحرک در دانشگاه بیریتیش کلمبیا طی یک مطالعه شش ساله روی تعدادی از کسانی که در کانادا، آمریکا و استرالیا در جستجوی راهکاری برای درمان این عارضه حتی از طریق آنلاین بودند، انجام داده و دریافتند که این جستجو‌ها در فصل تابستان به نقطه اوج می‌ر‌سد. در واقع در هر یک از این کشور‌ها در اواسط فصل تابستان احتمال بروز این عارضه در افراد تشدید می‌شد.
به نقل از هلث‌دی‌نیوز، پزشکان معتقدند که یافته جدید می‌تواند مسیر درمان این عارضه عضلانی را تغییر دهد. جزئیات بیشتر این مطالعه در مجله انجمن پزشکی کانادا منتشر شده است. (ایسنا)

429



لینک منبع :عارضه انقباض عضله‌ پا تابستان‌ها تشدید می‌شود

عارضه انقباض عضله‌ پا تابستان‌ها تشدید می‌شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../عارضه-انقباض-عضله‌-پا-تابستان‌ها-تشدید-می‌شود‎Cached12 فوریه 2015 ... جام جم سرا: پزشکان در یک مطالعه جدید دریافتند احتمال انقباض عضله پا در شب‌های فصل تابستان تشدید می‌شود. عارضه انقباض عضله‌ پا تابستان‌ها تشدید می‌شود / آرشیو farspage.com/w/23/l5ce4‎Cachedپزشکان در یک مطالعه جدید دریافتند احتمال انقباض عضله پا در شب‌های فصل تابستان تشدید می‌شود. در این مطالعه آشکار شد که احتمال انقباض عضلات پا در هنگام شب ... عارضه انقباض عضله‌ پا تابستان‌ها تشدید می‌شود | خواندنی ها khaandaniha.ir/.../عارضه-انقباض-عضله‌-پا-تابستان‌ها-تشدید-می‌شود‎Cachedپزشکان در یک مطالعه جدید دریافتند احتمال انقباض عضله پا در شب‌های فصل تابستان تشدید می‌شود. عارضه انقباض عضله‌ پا تابستان‌ها تشدید می‌شود - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/243560‎Cached12 فوریه 2015 ... پزشکان در یک مطالعه جدید دریافتند احتمال انقباض عضله پا در شب‌های فصل تابستان تشدید می‌شود. تشدید عارضه انقباض عضله پا در شب های تابستان | پزشکان در - قطره www.ghatreh.com/news/.../تشدید-عارضه-انقباض-عضله-های-تابستان 12 فوریه 2015 ... پزشکان در یک مطالعه جدید دریافتند که احتمال انقباض عضله پا در شب ، در فصل تابستان تشدید می شود. - علائم 4 بیماری شایع که در تابستان تشدید می‌شود - شفاف www.shafaf.ir/.../علائم-4-بیماری-شایع-که-در-تابستان-تشدید-می‌شود‎Cached22 جولای 2017 ... گرفتگی پا در شب: این درد در تابستان دو برابر بیشتر از فصول دیگر رخ می دهد و سبب اسپاسم غیر ارادی دردناک، درد یا انقباضات عضلات در پاها می ... چرا عضله پشت ساق‌ پا می‌گیرد؟ - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../چرا-عضله-پشت-ساق‌-پا-می‌گیرد؟‎Cached30 ژانویه 2015 ... مرتضی عزیزیان در بیان دلیل گرفتگی عضله پشت ساق پا تصریح کرد: از جمله عضلات ... تصویر عارضه انقباض عضله‌ پا تابستان‌ها تشدید می‌شود ... دلایل گرفتگی عضلات بدن و پیشگیری از آن - آفتاب aftabnews.ir/vdchqmnzk23nizd.tft2.html‎Cached Similarآفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گرفتگی عضلانی زمانی روی می‌دهد که عضله دچار اسپاسم شده و در آن حالت باقی ... یکی دیگر از انواع شایع گرفتگی عضلات نیز حالتی است که در طول شب رخ داده و بیشتر عضلات ساق پا و ... مقادیر غیر طبیعی مواد معدنی معمولاً نشانه نوعی بیماری در بدن است. ... علت دوم این حالت‌، تشدید یک رفلکس طبیعی در بدن است . علائم 4 بیماری در تابستان تشدید می‌شود! - کلوپ cloop.xyz/q/علائم+4+بیماری+در+تابستان+تشدید+می‌شود%21‎Cachedعارضه انقباض عضله‌ پا تابستان‌ها تشدید می‌شود... انقباض عضله پا در شب‌های فصل تابستان ... پا در شب‌های فصل تابستان تشدید می‌شود. ... علائم 4بیماری در ... گرفتگی ناگهانی عضلانی چیست؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../گرفتگی-ناگهانی-عضلانی-چیست‎Cached Similarاغلب گرفتگی‌های عضلانی در ماهیچه‌های پا ایجاد می‌شوند، خصوصاً در عضلات ناحیه ساق پا. ... گرفتگی عضلانی، انقباض ناگهانی و غیرارادی یک یا چند عضله از بدن شما می‌باشد. ... معمولاً هر چه بیشتر راه بروید درد تشدید می‌شود. ... داروهایی که اغلب در بیماری افزایش جریان خون توصیه می‌شوند نیز، می‌توانند منجر به ..... تور دبی تابستان 96.